Η Ferrari έχει δεσμευτεί να χρησιμοποιήσει την νέων προδιαγραφών πίσω ανάρτηση για το Grand Prix του Μονακό παρά την δοκιμή της παλιάς διαμόρφωσης στα δοκιμαστικά της Πέμπτης.
Η νέα ανάρτηση έχει μια πιο επιθετική μετάβαση που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης στο πίσω μέρος.
Δοκιμάστηκε στο ισπανικό GP, αλλά η πτώση των επιδόσεων της Ferrari εκεί, ιδιαίτερα σε ρυθμό αγώνα, οδήγησε σε περαιτέρω έρευνα από την ομάδα του Maranello.
Η Ferrari δοκίμασε την νέα ανάρτηση την Πέμπτη, όπου ο Sebastian Vettel ήταν τρίτος γρηγορότερος και λίγο περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρωτοπόρο της Red Bull Daniel Ricciardo.
Έμεινε η διάταξη και στη τελευταία περίοδο δοκιμαστικών πριν από τις κατατακτήριες του Σαββάτου το απόγευμα με την Ferrari να έχει δηλώσει ότι την επέλεξε για τα προκριματικά και τον αγώνα της Κυριακής.
Ο Vettel ήταν τρίτος στο Practice3, αλλά ήταν ακόμα πιο κοντά στον Ricciardo αυτή τη φορά, μόλις λίγο πάνω από δύο δέκατα πιο αργός από τον χρόνο του Αυστραλού.
Ο τεχνικός εμπειρογνώμονας Gary Anderson δήλωσε πως ο σχεδιασμός της ανάρτησης αρχικά φαινόταν να έχει αλλάξει ελαφρώς στην γεωμετρία της ανάρτησης, αλλά είναι κυρίως για αεροδυναμικούς λόγους.
“Η διαχείριση της ροής του αέρα γύρω από το εσωτερικό του ελαστικού επιτρέπει στην πληθώρα των περιστρεφόμενων πτερυγίων που είναι τοποθετημένα στην εσωτερική επιφάνεια του πίσω αεραγωγού φρένων, να παράγουν περισσότερη κάθετη δύναμη απευθείας στο σημείο επαφή των ελαστικών με την άσφαλτο”, δήλωσε ο Anderson.
“Η κάθετη δύναμη δεν χρειάζεται να περάσει από το σύστημα ανάρτησης, έτσι προστίθεται πιο σταθερά στο ελαστικό και δεν αλλάζει καθώς κινείται η ανάρτηση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!