Ο διευθυντής αγώνων της FIA, Charlie Whiting, δήλωσε ότι δεν γνώριζε κανένα συγκεκριμένο πρόβλημα με το σύστημα του VSC και διαφώνησε με την άποψη του Vettel ότι είναι δυνατό να ξεγελάσεις το σύστημα οδηγώντας με κάποιο ιδιαίτερο τρόπο.
“Δεν ξέρω για τι μιλάει, ειλικρινά”, δήλωσε ο Whiting. “Το VSC έχει έναν χάρτη στην ECU που είναι 30% πιο αργός από έναν γρήγορο γύρο. Οι οδηγοί πρέπει να ακολουθήσουν αυτόν τον γύρο.
“Μετρούνται κάθε 50 μέτρα της διαδρομής. Μετράει το που είναι σε σχέση με τον γύρο αναφοράς και σου δίνει ένα συν ή μείον. Κάθε 50 μέτρα ενημερώνονται αν είναι πάνω ή κάτω. Επιτρέπεται να πάει αρνητικά [γρηγορότερα από τον χρόνο αναφοράς] αλλά όσο είναι θετικά μετά σε επόμενο τομέα ταξινόμησης και στη πρώτη γραμμή αυτοκινήτου ασφαλείας, είναι εντάξει. Ακόμα κι αν κάποιος πηγαίνει αργά, αν φτάσει στο μηδέν σε εκείνο το σημείο, δεν έχει σημασία. Εάν μετριέται κάθε 50 μέτρα τότε οποιοδήποτε πλεονέκτημα που μπορείς να πάρεις με το να πάρεις μια διαφορετική γραμμή στην πίστα θα είναι απολύτως ελάχιστο.”
“Μπορώ περίπου να καταλάβω τι λέει, αλλά η αγωνιστική γραμμή είναι η βέλτιστη, συνήθως η μικρότερη απόσταση, κάποιος θα πίστευε ότι είναι λίγο δύσκολο. Αν έχουν αποδείξεις γι ‘αυτό, θα έχουμε προφανώς μια ματιά σε αυτό και θα δούμε αν μπορεί να γίνει χειραγώγηση. Αλλά από αυτό που μπορούμε να δούμε κατά τη διάρκεια ενάμιση γύρου, ή ό, τι ήταν, όσο είναι μηδέν στο τελικό σημείο του VSC, τότε δεν νομίζω ότι μπορεί να κερδηθεί κάποιο πλεονέκτημα».
Ο Whiting δήλωσε ότι υπάρχει ένας άλλος τομέας των κανόνων του VSC που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι ομάδες, το οποίο η FIA εργάζεται για να βρει μια λύση.
“Κάπου που πλεονέκτημα μπορεί να κερδηθεί, όπως έχουμε ανακαλύψει, είναι το να πας στα pit και να βγεις. Αλλά όλοι το ξέρουν, δεν είναι καινούργιο. Αυτό που εξετάζουμε τώρα είναι επίσης να χρησιμοποιήσουμε τη γραμμή SC1, τη γραμμή SC2 και τη γραμμή χρονισμού ως μίνι-τομείς, έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσουμε το όφελος που θα μπορούσε να έχει ο οδηγός.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!