Ο Lewis Hamilton πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στη Formula 1 φέτος, καθώς κυριάρχησε στο 1-2 της Mercedes στο Ισπανικό Grand Prix.
Ο Hamilton νίκησε τον συμπαίκτη του Valtteri Bottas κατά περισσότερο από 20 δευτερόλεπτα μετά από μια απρόσμενη δεύτερη στάση υπό το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας για τον Sebastian Vettel που έριξε τη Ferrari από το βάθρο. Στη θέση του ήρθε ο Max Verstappen, ο οποίος αμύνθηκε άνετα τον Vettel παρά μια φθαρμένη εμπρόσθια πτέρυγα για να σκοράρει το πρώτο του βάθρο φέτος.
Ο Vettel έφτασε τον Bottas στην 1η στροφή και πέρασε δεύτερος πριν ο αγώνας ουδετερωθεί αμέσως με ένα αυτοκίνητο ασφαλείας για μια συντριβή πολλών αυτοκινήτων στη στροφή 3. Ο Romain Grosjean είχε φτάσει μπροστά από τον Carlos Sainz και τον Fernando Alonso, αφού αυτοί οι δύο βγήκαν ανοιχτά στην 2η στροφή, αλλά μετά ο γάλλος υπεραμύνθηκε σε μια ταλάντευση από τον συμπαίκτη του στην άλλη Haas μπροστά του και βγήκε ανοιχτά στην είσοδο της στροφής 3. Έχασε το πίσω μέρος αλλά κράτησε το γκάζι πατημένο, το οποίο σπίναρε συνεχώς τα πίσω ελαστικά, τον οδήγησε σε τετακέ πάνω στη πίστα και έπεσε πάνω του η Renault του Nico Hulkenberg και η Toro Rosso του Pierre Gasly. Και οι τρεις αποχώρησαν επί τόπου και ξεκίνησε μια μακρά εκκαθάριση, προτού συνεχιστεί ο αγώνας στον 7ο γύρο.
Ο Hamilton έφυγε μπροστά στην επανεκκίνηση, ανεβάζοντας τη διαφορά του από τον επόμενο σε περισσότερα από επτά δευτερόλεπτα στους επόμενους 10 γύρους, έως ότου σταμάτησε στα pit ο Vettel. Ένας αργός γύρο εξόδου του Vettel καθώς δυσκολευόταν να βρει άμεσο κράτημα στα φρέσκα μεσαία ελαστικά του, σε συνδυασμό με την πίεση του Bottas σε αμιγώς καλύτερους χρόνους τομέων, φαινόταν να δίνει τη δεύτερη θέση στη Mercedes. Ο Bottas υπέστη ένα αργό pitstop, χάνοντας 1,4δ από τον Vettel και εμφανίστηκε τελικά πίσω του.
Στη συνέχεια στον 25ο γύρο έγινε το πρώτο από τα δύο περιστατικά που αφορούσαν τη Ferrari. Κατ ‘αρχάς, ο Kimi Raikkonen επιβράδυνε από την τέταρτη θέση και οδήγησε το αυτοκίνητό του αργά πίσω στα pit για να αποσυρθεί – και αυτό καθώς ο Φινλανδός είχε πάρει έναν νέο κινητήρα μετά τα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Το δεύτερο έγινε 15 γύρους αργότερα, όταν ο Esteban Ocon στάθμευσε την Force India μετά από απώλεια ισχύος προκαλώντας ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και η Ferrari αντέδρασε με το να καλέσει τον Vettel και να τον βάλει σε μια στρατηγική δύο στάσεων, όπως οι άλλοι πρωτοπόροι έμειναν σε μια στάση. Αυτό παραχώρησε τη θέση του στον Bottas και στον Verstappen, αλλά κράτησε τον Vettel μπροστά από τον Daniel Ricciardo.
Ο Vettel, με φρέσκα μεσαία ελαστικά, άρχισε να πιάνει τον Verstappen, καθώς ο Ολλανδός δυσκολευόταν με μια σπασμένη εμπρός πτέρυγα που δεν είχε πλέον την αριστερή τελική πλάκα, την οποία έσπασε όταν ακούμπησε το πίσω ελαστικό μιας Williams στην επανεκκίνηση του VSC. Εντούτοις, ο Verstappen έμεινε αρκετά μπροστά από τον Vettel για να σκοράρει το πρώτο του βάθρο της σεζόν πίσω από το ένα-δύο της Mercedes.
Ο Ricciardo τελείωσε σε μία μοναχική πέμπτη θέση στη δεύτερη Red Bull μετά από ένα περίεργο δεύτερο μισό του αγώνα. Ενώ ήταν 10δ πίσω από τον Verstappen στο VSC, έχασε αρκετό χρόνο σε ορισμένα σημεία του αγώνα και κατέληξε 21δ πίσω από τον συμπαίκτη του, παρά το ότι έκανε τον ταχύτερο γύρο κοντά στο τέλος.
Ο Kevin Magnussen είχε μια άψογη και μοναχική οδήγηση για να διεκδικήσει την έκτη και καλύτερη θέση για την Haas, ενώ ο Sainz επιβίωσε ενός προβλήματος καυσίμων στα τελικά στάδια για να τελειώσει έβδομος.
Ο Alonso ήταν ο όγδοος για τη McLaren μπροστά από τη Force India του Sergio Perez, ενώ ο rookie της Sauber, Charles Leclerc πέτυχε το δεύτερο βαθμολογούμενο τερματισμό του στην 10η.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!