Η Toyota έχει αποκαλύψει ότι πάγωσε τις δύο πρώτες θέσεις στον πρώτο αγώνα του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής της FIA το Σάββατο υπέρ του αυτοκινήτου του Fernando Alonso στα τελικά pitstops.
Ο τεχνικός διευθυντής Pascal Vasselon εξήγησε ότι μια συμφωνία πριν από τον αγώνα με τους έξι οδηγούς της ομάδας σήμαινε ότι οι δύο TS050 Hybrids δεν είχαν το δικαίωμα να αγωνιστούν μεταξύ τους στο τέλος του εξάωρου αγώνα. Ο τελευταίος γύρος των στάσεων με 25 λεπτά να απομένουν στον αγώνα συνέπεσε με τον Mike Conway να φτάνει στην ουρά του Alonso στη νικηφόρα Toyota που μοιράστηκε με τους Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima.
“Η συμφωνία ήταν ότι τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να αγωνιστούν μέχρι το τελευταίο pitstop και στην πραγματικότητα τα δύο αυτοκίνητα βρέθηκαν κοντά στο τελευταίο pitstop”, δήλωσε ο Vasselon στο Motorsport.com. “Είπαμε στους οδηγούς ότι θα μπορούσαν να παλέψουν μόνο μέχρι το τελευταίο pitstop γιατί δεν θέλαμε να έχουμε τους τελευταίους γύρους με μεγάλη ένταση”.
Ο Conway και οι συμπαίκτες του Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez ήταν στο τέλος μόλις 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από τη νικηφόρα Toyota αφού ξεκίνησαν ένα γύρο πίσω, από το pitlane. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα του αποκλεισμού του αυτοκινήτου από ένα διοικητικό σφάλμα σχετικά με το μετρητή ροής καυσίμου της Toyota. Ο Conway ήταν περίπου 55δ πίσω από τον Alonso με μια ώρα να απομένει όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε για τρίτη φορά μετά την συντριβή του Matevos Isaakyan στην Eau Rouge με την #17 SMP Racing LMP1. Ο Βρετανός ήταν μόλις πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Alonso, όταν ο αγώνας συνεχίστηκε με 49 λεπτά να απομένουν στο ρολόι και έκλεισε τη διαφορά με τον Ισπανό πριν οι δύο Toyota κατευθυνθούν προς τα pit. Ο Conway πέρασε 10δ περισσότερο στο pitlane από τον Alonso κατά τη διάρκεια της στάσης του, κατά τη διάρκεια της οποίας άλλαξε το ρύγχος της #7 Toyota.
“Αυτό δεν άλλαξε τίποτα, γιατί ήταν πάντα το σχέδιο να παγώσουν τις θέσεις”, δήλωσε ο Vasselon, ο οποίος παραδέχτηκε ότι η δεύτερη TS050 ήταν η ταχύτερη από τις δύο Toyota κατά τη διάρκεια του αγώνα. “Οι χρόνοι γύρου δείχνουν ότι το αυτοκίνητο #7 ήταν οριακά ταχύτερο, με μόλις ένα ή δύο δέκατα, αλλά επέστρεψε βασικά λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας”, πρόσθεσε.
Ο Conway δήλωσε ότι πίστευε ότι η #7 “ήταν σαφώς το ταχύτερο αυτοκίνητο, ειδικά όταν επιδιορθώθηκε”, καθώς μια αεροδυναμική ασυνέπεια ήταν ο λόγος για την αλλαγή του ρύγχους στο τελικό pitstop του αυτοκινήτου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!