Ο Fernando Alonso αναφέρει ότι η πρώτη του νίκη σε αγώνα μετά από το Ισπανικό Grand Prix το 2013 ήταν “φανταστική”, καθώς μοιράστηκε τη νίκη στον πρώτο αγώνα του World Endurance Championship στο Spa με τους συμπαίκτες του στη Toyota Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima.
Ο Alonso πάλεψε με την #7 Toyota στην τελευταία ώρα του αγώνα, αλλά κρατήθηκε μπροστά για να πάρει τη νίκη στο ντεμπούτο της σειράς κατά 1.4δ.
“Ήταν ένα ωραίο ντεμπούτο, σίγουρα”, δήλωσε ο Alonso. “Στον αγώνα νομίζω ότι έχουμε οδηγήσει βασικά όλους τους γύρους. Είχαμε τρία αυτοκίνητα ασφαλείας με ανασύνταξη, οπότε χάσαμε το πλεονέκτημα που είχαμε, αλλά διατηρήσαμε τη θέση μέχρι τον τελευταίο γύρο. Φανταστικό ντεμπούτο, πρώτη κούρσα αντοχής στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, εκπληκτική δουλειά από την ομάδα, 1-2 στα προκριματικά και 1-2 στον αγώνα. Οι Kazuki, και Sebastien στην αρχή, έκαναν τη ζωή μου λίγο πιο εύκολη.”
Όταν ρωτήθηκε για το πώς ήταν να τερματίσει τη περίοδο χωρίς νίκη του, είπε: «Κέρδισα σε go-karts μερικούς αγώνες! Σε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA, στην F1 ήταν πριν από μερικά χρόνια στην Ισπανία, με την Ferrari ακόμα.
“Είπα στα παιδιά, είναι τόσο ωραίο να νιώθω το βάθρο, θα είμαι εδώ όλη νύχτα. Θα με βρείτε εδώ το πρωί, θα προσπαθήσω να κοιμηθώ εδώ!”
Ο Buemi οδήγησε το πρώτο κομμάτι του αγώνα πριν παραδώσει στον Alonso στον 34ο γύρο. Στη συνέχεια οδήγησε μέχρι τον γύρο 73, όταν παρέδωσε στον Nakajima – ο οποίος είχε πρόβλημα με τις ζώνες ασφαλείας του και αναγκάστηκε να κάνει ένα επιπλέον pitstop και στη συνέχεια είχε τετακέ στην La Source αμέσως μετά.
“Ήταν καλό,” είπε ο Alonso για το πρώτο του stint. “Ήταν λίγο αναμειγμένο, με την κυκλοφορία και την ισορροπία του αυτοκινήτου, δυσκολευόμασταν λίγο με την υπερστροφή, αλλά νομίζω ότι ήταν μια καλή πρώτη εμπειρία.”
Ο Alonso συνέχισε στον 131ο γύρο για τα δύο τελικά κομμάτια μέχρι το τέλος. Εν τω μεταξύ, η αδελφή #7 Toyota – που οδηγείται από τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez – είχε αναγκαστεί να ξεκινήσει έναν γύρο πίσω από όλους αφού είχε τοποθετηθεί λάθος μετρητής ροής καυσίμου στο αυτοκίνητο. Κατάφερε να ξανακερδίσει τον χαμένο γύρο της, και στη συνέχεια ένα αυτοκίνητο ασφαλείας την πέμπτη ώρα έφερε τον Conway μέσα σε 8δ του αυτοκινήτου του Alonso. Ο Conway δύο φορές έφτασε τον Alonso, αλλά έμεινε πίσω στους τελευταίους γύρους – παρά το γεγονός ότι ο Alonso είχε εντολή να αλλάζει χαμηλά τις σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων κοντά στο τέλος του αγώνα καθώς οι θερμοκρασίες του κιβωτίου του αυξήθηκαν.
“Ήταν δύσκολο, από την πλευρά της απόδοσης, πήραμε μια ασφαλή προσέγγιση στον αγώνα, γνωρίζοντας ότι είχαμε ένα καλό πλεονέκτημα, αλλά με τα αυτοκίνητα ασφαλείας πιθανώς το πλεονέκτημα χάθηκε”, πρόσθεσε ο Alonso. “Η ασφαλής μας προσέγγιση δεν ήταν η ταχύτερη και έπρεπε να παλέψουμε μέχρι το τέλος. Αλλά η ομάδα είναι καταπληκτική. Νομίζω ότι αποδώσαμε τον αγώνα στην τελειότητα. Έχουμε το 1-2 έτσι είναι καλό για την ομάδα μετά από ένα μακρύ χειμώνα. Όλοι νομίζουν ότι είναι εύκολο να κάνουμε το 1-2 στα σχέδια, αλλά μετά πρέπει και να το πράξεις στη πραγματικότητα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!