Η Toyota Gazoo Racing πραγματοποίησε μια εποικοδομητική εκκίνηση καθώς στοχεύει σε μια τέταρτη συνεχόμενη νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) της FIA και ένα τέλειο ξεκίνημα στην superseason 2018-19 με τις 6 ώρες του Spa-Francorchamps.
Έχοντας κερδίσει τους τελευταίους τρεις αγώνες της περασμένης σεζόν, η ομάδα επέστρεψε σε ανταγωνιστική δράση την Παρασκευή για πρώτη φορά από τον περασμένο Νοέμβριο, με δύο περιόδους δοκιμαστικών 90 λεπτών σε μια ηλιόλουστη, στεγνή πίστα του Spa-Francorchamps.
Η #7 TS050 Hybrid των Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María López έκανε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, 1 λεπτό και 56.172 δευτερόλεπτα χάρη στον καλύτερο γύρο του Mike. Αυτό ήταν 0.643 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον ταχύτερο γύρο του Kazuki Nakajima στο #8 αυτοκίνητο που μοιράζεται με τον επίσης νικητή του Spa το 2017 Sébastien Buemi και τον νεοφερμένο Fernando Alonso.
Οι τελικοί χρόνοι δείχνουν μόνο τους καλύτερους μεμονωμένους γύρους, αλλά η συνολική απόδοση από τους ανταγωνιστές της LMP1 δείχνει ότι ο αγώνας του Σαββάτου θα είναι κοντινός και η Toyota προετοιμάζεται για μία πρόκληση όταν οι περισσότερες από ποτέ συμμετοχές του LMP1 βρεθούν στο grid για τον αγώνα έξι ωρών.
Στη νέα εποχή του WEC, οι TS050 Hybrids είναι τα μόνα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα LMP1, αντιμετωπίζοντας την πρόκληση οκτώ ανταγωνιστών, που όλοι τρέχουν με παραδοσιακούς βενζινοκινητήρες, οι οποίοι διαθέτουν 49% περισσότερη ενέργεια καυσίμου ανά γύρο, 37.5% περισσότερη ροή καυσίμου και 45kg χαμηλότερο ελάχιστο βάρος.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του WEC, το Spa φιλοξενεί τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν, δίνοντας στις ομάδες μόνο έναν αγώνα για να προετοιμαστούν για τις 24 ώρες του Le Mans. Ως αποτέλεσμα, η Toyota Gazoo Racing ανταγωνίζεται με χαμηλό αεροδυναμικό πακέτο στις TS050 Hybrids με τις ίδιες προδιαγραφές που θα ανταγωνίζεται και στη La Sarthe τον Ιούνιο.
Έτσι, οι δύο περίοδοι των 90 λεπτών ήταν μια σημαντική προετοιμασία όχι μόνο για τις 6 ώρες του Spa-Francorchamps, αλλά και για το ετήσιο highlight του Le Mans, που σημαίνει ότι η ομάδα δεν έχασε καθόλου χρόνο σε αεροδυναμικές και μηχανικές ρυθμίσεις καθώς και ανάλυσε τρεις διαφορετικές προδιαγραφές των ελαστικών της Michelin.
Η Toyota ολοκλήρωσε περισσότερα από 25.000 χιλιόμετρα δοκιμών πριν από την σεζόν, αλλά οδήγησε στο Spa για πρώτη φορά μετά από σχεδόν ένα χρόνο, αφού τελευταία συμμετείχε στο shakedown πριν το Le Mans στα τέλη του Μαΐου 2017. Επομένως κάθε γύρος ήταν σημαντικός για την προετοιμασία για τον αγώνα και τα δύο αυτοκίνητα έτρεξαν αξιόπιστα, συμπληρώνοντας συνολικά 133 γύρους, 931χλμ παρά τις δύο περιόδους κόκκινης σημαίας στη δεύτερη περίοδο.
Η προσοχή θα επικεντρωθεί τώρα στη βελτιστοποίηση των αυτοκινήτων για την 25λέπτη περίοδο προκριματικών, πριν από την οποία υπάρχει μια τελική περίοδο δοκιμών διάρκειας μίας ώρας.
Ο Fernando Alonso (TS050 HYBRID # 8) σχολίασε: “Ήταν μια καλή, θετική μέρα στο αυτοκίνητο. Είχαμε δύο πολύ παραγωγικές περιόδους δοκιμών δοκιμάζοντας διάφορα πράγματα και το αυτοκίνητο αισθάνεται πολύ καλύτερα τώρα σε σύγκριση με την πρώτη περίοδο έτσι είμαστε έτοιμοι για τη συνέχεια. Βελτιώσαμε την ισορροπία κατά τη διάρκεια της ημέρας και τώρα αισθανόμαστε πιο άνετα. Το αυτοκίνητο αισθάνεται πολύ καλά εδώ στο Spa, στις στροφές, ειδικά μετά από την Eau Rouge όταν έρχεται η επιπλέον ώθηση, η επιτάχυνση είναι υπέροχη. Έχουμε καλή συνέπεια με τα ελαστικά, έτσι μου άρεσε πολύ και ελπίζω ότι θα απολαύσω και τη συνέχεια.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!