Ο νέος οδηγός της Toyota, Fernando Alonso, έθεσε τον ταχύτερο χρόνο στην περίοδο δοκιμών της νέας σεζόν του FIA World Endurance Championship στο Spa.
Ο Alonso πήρε την #TS050 Hybrid από τον teammate του Sebastien Buemi, 35 λεπτά μετά την έναρξη της 90λεπτης περίοδου, και έθεσε αμέσως τον καλύτερο χρόνο με 1:58.392δ, σχεδόν ένα δέκατο γρηγορότερα από τον Buemi.
Αυτό έβαλε τον δύο φορές πρωταθλητή της Formula 1 μπροστά κατά 0,237δ από την αδελφή #7 Toyota, της οποίας ο ταχύτερος χρόνος τέθηκε από τον Mike Conway.
Στα μη-υβριδικά ιδιωτικά LMP1 ήταν η #3 Rebellion R-13-Gibson, η οποία ήταν 0.457δ πίσω στα χέρια του Thomas Laurent αργά στη περίοδο.
Αυτό έριξε την #10 DragonSpeed BR Engineering BR1-Gibson, που οδηγείται από τον Ben Hanley, στην τέταρτη θέση, μπροστά από την αδελφή #1 Oreca Rebellion του Bruno Senna, η οποία ήταν 1,2 δευτερόλεπτα πίσω από την καλύτερη Toyota.
Η ByKolles ήταν έκτη ταχύτερη με την αναθεωρημένη ENSO CLM P1/01-Nissan με τον Tom Dillmann στο τιμόνι, περεταίρω μισό δευτερόλεπτο κάτω.
Η SMP Racing έβγαλε μόνο την #17 BR1-AER έξω στη πίστα στα τελικά στάδια της περιόδου, και ήταν η έβδομη ταχύτερη με τον Egor Orudzhev στο τιμόνι.
Η αδελφή #10 του Mikhail Aleshin ήταν πιο αργή από τους ταχύτερους του LMP2, την DragonSpeed Oreca.
Ο Pastor Maldonado έθεσε τον καλύτερο χρόνο στη δεύτερη κατηγορία, με 2:03.494δ στη #31 Oreca 07-Gibson για να πάει 0.640δ γρηγορότερα από τον Andre Negrao στην Alpine #36 Signatech Oreca.
Ο Jean-Eric Vergne πήρε την τρίτη θέση στην κατηγορία με την G-Drive Racing, λιγότερο από ένα δέκατο πίσω, μπροστά από τα δύο αυτοκίνητα της Jota Sport Jackie Chan DC Racing.
Η Manor δεν έθεσε χρόνο με τις Ginetta G60-LT-P1-Mecachrome, με τα αυτοκίνητα #5 και #6 να κάνουν μόνο ένα μεμονωμένο γύρο και να γυρνάνε στα pit.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!