Ο Lewis Hamilton πιστεύει ότι ο αντίπαλος του, Sebastian Vettel, παραβίασε τους κανόνες κατά την επανεκκίνηση μετά το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν την περασμένη Κυριακή.
Κατά την πρώτη επανεκκίνηση, ο πρωτοπόρος Vettel επιβράδυνε και περίμενε μέχρι την τελευταία δυνατή στιγμή για να επιταχύνει, σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιήσει το τρέξιμο στην πρώτη στροφή και να εμποδίσει άλλους να επωφεληθούν από το slipstream του.
Ο Hamilton, ο οποίος ήταν ακριβώς πίσω του στη δεύτερη θέση, κατέστησε σαφές στο team radio ότι δεν ήταν ικανοποιημένος με τον τρόπο που ο Vettel επιβράδυνε και επιτάχυνε πριν τελικά πατήσει τέρμα το γκάζι.
Η διεύθυνση του αγώνα εξέτασε το περιστατικό, αλλά θεωρήθηκε ότι η ίδια συμπεριφορά συνέβαινε σε όλο το πεδίο και δεν λήφθηκε καμία ενέργεια.
Ο Hamilton πιστεύει ότι ο Vettel έκανε λάθος και πρότεινε ότι ίσως πρέπει να μιλήσει με τον υπεύθυνο αγώνων της F1, Charlie Whiting, για αυτό.
«Οι κανόνες είναι κανόνες, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας φεύγει, δεν επιτρέπεται να ξεκινάς, να σταματάς, να ξεκινάς, να σταματάς», δήλωσε ο Hamilton.
«Δεν επιτρέπεται να επιταχύνεις και στη συνέχεια να φρενάρεις. Δεν μπορείς να ξεγελάς τον άλλον πίσω σου, γιατί φυσικά αν δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός, αυτό θα έκαναν όλοι.
«Δεν επιτρέπεται να κάνεις κάτι τέτοιο, επιτρέπεται να ελίσσεσαι, αλλά δεν επιτρέπεται να ξεκινάς, να σταματάς, να ξεκινάς, να σταματάς.
«Κάθε επανεκκίνηση που έκανα, ειδικά οι τέσσερις που έκανα πέρυσι, δεν έπραξα έτσι.
«Στην Αυστραλία, ο Sebastian επιτάχυνε και στη συνέχεια φρέναρε, σχεδόν ακούμπησα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του, και στον αγώνα το έκανε ίσως τέσσερις φορές.
«Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσω με τον Charlie, γιατί δεν το καταλαβαίνω πλήρως. Από όσο γνωρίζω, νομίζω ότι ο Charlie πέρασε το περιστατικό στους αγωνοδίκες και οι αγωνοδίκες δεν έκαναν τίποτα γι’ αυτό.»
Ο Whiting ήταν ανένδοτος σχετικά με αυτό και δήλωσε ότι ο Vettel δεν έκανε κάτι το ασυνήθιστο και ότι είναι δικαίωμα του πρωτοπόρου να ελέγχει το ρυθμό, αρκεί να μην κάνει κάποια επικίνδυνη κίνηση.
«Νομίζω ότι το έλεγξε πολύ καλά», δήλωσε ο Whiting. «Είναι στο χέρι του πρωτοπόρου οδηγού να πει πότε ξεκινάει, αντίθετα με κάποιες άλλες σειρές που έχουν αυτό που αποκαλούν ζώνη επιτάχυνσης, μια περιοχή, μια ζώνη 300-400 μέτρων όπου μπορείς να επιταχύνεις, δεν μπορείς να το κάνεις πριν από αυτή, δεν μπορείς να το κάνεις μετά από αυτή.
«Αλλά μόλις ανάψει το πράσινο φως, όπως και έγινε, το αυτοκίνητο ασφαλείας επιστρέφει μέσα στα pits, όλα τα φωτεινά πάνελ γίνονται πράσινα, και τότε είναι απόφαση του πρώτου οδηγού να θέσει το ρυθμό.
«Αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο μέρος, γιατί φτάνουν το αυτοκίνητο ασφαλείας πολύ γρήγορα, αν ξεκινήσουν πολύ νωρίς – το είδαμε στην F2 πέρυσι ή το προηγούμενο έτος. Νομίζω ότι ο Seb το έλεγξε πολύ καλά.
«Υπήρξε ένα μικρό παράπονο από τον Lewis ότι δεν πήγαινε με σταθερό ρυθμό, αλλά αν κοιτάξεις κάτω από το πεδίο, υπάρχουν αρκετά σημεία όπου συμβαίνει αυτό.
«Αν περιμένουμε να πάνε όλοι με την ίδια ταχύτητα, δεν θα συμβεί. Εφόσον κανένας δεν κάνει τίποτα που είναι προφανώς επικίνδυνο, νομίζω ότι είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που συνέβη και νομίζω ότι το έλεγξε αρκετά καλά.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!