Μια ελαφρά κυμαινόμενη McLaren. Ο Alonso φαινόταν γρήγορος, θέτοντας μια σειρά από εντυπωσιακούς γύρους για να τελειώσει κάπου στην μέση στην πρώτη δεκάδα. Ο Vandoorne δοκιμάζει τα αναπτυξιακά μέρη για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας και ήταν πολύ μακριά από έναν καλό ρυθμό τερματίζοντας 19ος και στα δυο ελεύθερα δοκιμαστικά.
Fernando Alonso – P1: 1: 46.465, Ρ7; P2: 1: 43.700, P6
“Είχα ένα άνετο μονοθέσιο σήμερα, αυτό είναι πάντα σημαντικό σε έναν αγώνα που γίνεται σε κανονικούς δρόμους, όπου πρέπει να επιτεθείς στις στροφές και να νιώθεις σίγουρος για το μονοθέσιο. Σήμερα, είχαμε ένα μονοθέσιο που λειτούργησε αρκετά καλά και στα τρία κομμάτια, όπου και στα τρία είχαμε αρκετές καλές παραμέτρους.”
“Κάποιες αναβαθμίσεις που είχαμε για το Σαββατοκύριακο εισήχθησαν για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση κάποιον χαρακτηριστικών για τον συγκεκριμένο αγώνα και φαίνεται να δουλεύουν όπως περιμέναμε. Αισθάνομαι ότι έχουμε βρει λίγη ταχύτητα σε σύγκριση με τους τελευταίους αγώνες, για αυτό είμαι αρκετά χαρούμενος, καθώς δεν είχαμε συμβιβαστεί ούτε στα θέματα με τις στροφές ούτε στον τομέα με τα κομμάτια χαμηλής ταχύτητας στην πίστα.”
“Ήμουν επίσης λίγο τυχερός στον γρήγορο γύρο μου, τρέχοντας πίσω από τον Nico Hulkenberg καθώς άρχισε τον γρήγορο γύρο του, έτσι κέρδισα μερικά δέκατα στον τελευταίο κομμάτι.”
“Θα είναι τόσο δύσκολο όσο ποτέ για να μπούμε στο Q3, αλλά αυτός είναι στην πραγματικότητα ένας από εκείνους τους αγώνες όπου δεν ξέρετε πραγματικά αν ξεκινώντας από την ένατη ή την δέκατη θέση είναι στην πραγματικότητα καλύτερη από την 11η ή την 12η θέση και παίρνοντας μια ελεύθερη επιλογή φρέσκου ελαστικού.”
Stoffel Vandoorne – P1: 1: 47.967, Ρ19. P2: 1: 45.288, Ρ19
“Ήταν μια θετική μέρα: δοκιμάσαμε μερικά καινούρια κομμάτια στο μονοθέσιο, οπότε η κύρια μας εστίαση ήταν στην κατανόηση και την εκμετάλλευσή τους. Υπάρχει πολλή εκμάθηση που πρέπει να γίνει ακόμα και πολλές βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, αλλά νομίζω ότι η πρόοδος που επιτελέσαμε σήμερα δείχνει ότι κατευθυνόμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση.”
“Από την πλευρά μου, αισθάνομαι πολύ καλύτερα από ότι φαίνεται με βάση τους χρόνους. Δεν πήραμε τα αναμενόμενα από τα ελαστικά Ultrasoft, αντιμετωπίσαμε και κάποια κίνηση και είχα μια μικρή τριβή και στον τοίχο, οπότε δεν ήμουν σε θέση να βελτιώσω τον χρόνο μου την ώρα που έβαλα τα Supersoft.”
“Σίγουρα θα έρθουν πολλά. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να βάλουμε μαζί όλα τα κομμάτια και να έχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα αύριο.”
Eric Boullier, Διευθυντής Αγωνιστικού τμήματος
“Έχουμε δοκιμάσει διάφορα εξαρτήματα στο μονοθέσιο στις σημερινές ελεύθερες δοκιμές, προσεκτικά με την υποστήριξη των οδηγών μας, τρέχανε με διασταυρούμενο έλεγχο των δεδομένων με τους μηχανικούς μας τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι όσο και πίσω στο εργοστάσιο μας.”
“Είναι λίγο νωρίς για να προσδιορίσουμε με ακρίβεια τι είδους οφέλη προσφέρουν, αλλά, σαφώς, οποιαδήποτε βελτίωση μπορούμε να προσθέσουμε στο αυτοκίνητο θα είναι ένα εποικοδομητική.”
“Η σημερινές δοκιμές μας έδειξαν για άλλη μια φορά ότι ο αγώνας μέσα στην πόλη του Μπακού είναι αδιαμφισβήτητα αμείλικτη, η κυκλοφορία σε κάποιες στροφές και ειδικά για έναν γρήγορο γύρο δεν είναι εύκολο. Και αν το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου ακολουθεί την ίδια πορεία όπως σήμερα, θα μπορούσαμε να είμαστε σε ένα άλλο γεμάτο και απρόβλεπτο Σαββατοκύριακο.”
“Όπως έχουμε δείξει και στους τρεις αγώνες φέτος, η ομάδα μας είναι έντονη, αντιδραστική και καλά οργανωμένη για να εκμεταλλευτεί τις δυστυχίες των άλλων. Εάν μπορούμε να προσθέσουμε ένα λογικά ανταγωνιστικό μονοθέσιο σε αυτή τη πράξη, θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα θετικό Σαββατοκύριακο. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!