Ανεξαρτήτως τι ομάδα υποστηρίζει ο καθένας μας, πρέπει όλοι να παραδεχτούμε πως φέτος έχουμε ένα πολύ εντυπωσιακό ξεκίνημα και το μόνο που θέλουμε να ελπίζουμε, είναι να λέμε τις ίδιες κουβέντες μέχρι και τον Νοέμβριο.
Λόγω της προχθεσινής νίκης, θα ήθελα να σταθώ στην απρόβλεπτη Red Bull. Είναι ίσως η πιο απρόβλεπτη ομάδα του grid μαζί με την Haas. Μπορεί να κέρδισε στην Κίνα, λόγω συγκυριών, όμως κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει πως συνολικά η ομάδα ήταν πολύ γρήγορη. Στα ίδια με Ferrari και Mercedes. Γενικά πάντως, στην Κίνα δεν υπήρχαν μεγάλες διαφορές πουθενά στις 3 πρώτες ομάδες. Η Red Bull η οποία ξεκίνησε με ατυχίες τη χρονιά. Έφτασε σε μία επιβλητική νίκη. Μια νίκη η οποία θα μπορούσε εξίσου εύκολα να ήταν 1-2, αν δεν είχε εκείνη την κακή στιγμή ο Verstappen. Βαθμολογικά, η διαφορά της Red Bull από τους πρώτους είναι στους 30 και 29 βαθμούς αντίστοιχα. Για μόλις 3 αγώνες, η διαφορά είναι μεγάλη. Όμως, ας αναλογιστεί κάποιος και τις ατυχίες που είχαν οι ταύροι. Ιδιαίτερα στο Μπαχρέιν.
Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω η Red Bull είναι 30 πόντους από την κορυφή. Στην κορυφή, βρίσκεται η Mercedes με 85 πόντους! Το εντυπωσιακό στοιχείο για τους πρωταθλητές, είναι πως βρίσκονται στην κορυφή έπειτα από 3 αγώνες, δίχως όμως να κατακτήσουν ακόμα την πρώτη τους νίκη για φέτος! Τα ασημί βέλη δεν βρίσκονται στην καλύτερη αγωνιστική τους κατάσταση, όμως ακόμα και με ένα μέτριο (για τα στάνταρ τους) ξεκίνημα, έχει τη δυνατότητα να είναι στην κορυφή. Θετικότατος ο Bottas φέτος ο οποίος βρίσκεται μόλις στο -5 από τον teammate του στο πρωτάθλημα οδηγών. Ας αναλογιστεί κάποιος και την ατυχία που είχε ο Φιλανδός στις κατατακτήριες στην Αυστραλία η οποία μετουσιώθηκε σε μόλις μια 8η θέση στον αγώνα. Αν δεν είχε εκείνο το τρακάρισμα, σίγουρα θα ήταν πιο ψηλά από τον Hamilton.
Το μόνο απρόβλεπτο με την Ferrari είναι ένα. Η στρατηγική που ακολουθεί σε κάθε αγώνα. Θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τις στρατηγικές που είχε σαν ομάδα το 2016 (τότε δεν είχε καταφέρει να πάρει ούτε μία νίκη). Είναι η ομάδα που μπορεί μια εξαιρετική στρατηγική να σου κερδίσει έναν καταδικασμένο αγώνα, αλλά και η ομάδα που με μια απαίσια στρατηγική, μπορεί να σου χάσει έναν σίγουρο αγώνα. Σίγουρα η ιστορία θα ήταν διαφορετική στην Κίνα, τόσο για τον Vettel, αλλά πολύ περισσότερο για τον Raikkonen ο οποίος δεν έχει εισπράξει το σεβασμό που του αξίζει από την ιταλική ομάδα. Σε κάθε περίπτωση το 3-8 της Σαγκάης δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό αποτέλεσμα για την Scuderia.
Ας πάμε και στις υπόλοιπες ομάδες. Στην Κίνα, είδαμε μία Haas, αν όχι αδύναμη (έναντι των κύριων αντιπάλων της), τουλάχιστον μέτρια. Μόλις ένας βαθμός κατακτήθηκε για την αμερικανική ομάδα που με βάση την απόδοση που είχε μέχρι και το Μπαχρέιν θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί ως η ομάδα best of the rest. Φυσικά έχουν γίνει τραγικά λάθη μέχρι τώρα και σαφώς η θέση της είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν που βρίσκεται ως τώρα.
H Renault θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η αθόρυβη δύναμη. Ελάχιστα λόγια και πάρα πολύ δουλειά. Ίσως η πιο σταθερή ομάδα του πρωταθλήματος με διαρκή βελτίωση. Αν συνεχίσει κατ’ αυτόν τον τρόπο, δεν πρόκειται να χαθεί η 4η θέση.
Στην McLaren τα πράγματα ναι μεν είναι θετικότερα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά η αλήθεια είναι πως της έχει χαμογελάσει και η τύχη. Βέβαια, η τύχη ήταν αυτή η οποία της έλειψε τα προηγούμενα 3 χρόνια. Φέτος, εκμεταλλευόμενη, λάθη και εγκαταλείψεις άλλων, την έχουν οδηγήσει στην 4η θέση, 3 πόντους μπροστά από την Renault. Δυστυχώς, δεν αναμένεται να παραμείνει για πολύ εκεί.
Sauber, Force India και Williams έχουν και εκείνες τη δική τους απρόβλεπτη μάχη. Αν και η αλήθεια είναι πως τα πράγματα είναι λίγο πιο ξεκάθαρα. Δηλαδή, η Force India είναι αρκετά καλύτερη από τις άλλες 2 και μένει οριακά εκτός δεκάδας. Κάποια στιγμή θα πάρει τους βαθμούς που της αναλογούν και θα απομακρυνθεί από τις άλλες 2. Ενώ όλοι θεωρούν ότι η Williams είναι πιο αδύναμη από την Sauber, στην Κίνα, το σκηνικό ήταν εντελώς διαφορετικό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!