O Daniel Ricciardo ήταν ο μεγάλος νικητής του Κινεζικού GP με τρομερή απόδοση και απίθανα προσπεράσματα, έχοντας εκμεταλλευτεί στο έπακρο την θετική γι αυτόν ροή του αγώνα. Παράλληλα ανακηρύχθηκε και Driver of the Day. Η συντακτική ομάδα του F1fan.gr είναι εδώ για να αναδείξει και τους υπόλοιπους που είχαν πολύ θετική απόδοση.
H Επιλογή του Χρήστου Ζιαβρά – Sebastian Vettel
O Γερμανός οδηγός της Ferrari μετά από 2 καλές εμφανίσεις στους 2 πρώτους αγώνες, είχε καταφέρει να κερδίσει το απόλυτο των βαθμών! Βέβαια το Grand Prix της Shangai, δεν εξελίχθηκε με τον καλύτερο τρόπο για τον οδηγό της Scuderia. Η στρατηγική της ομάδας δεν ήταν καλή, νομίζω πως και οι ίδιοι το έχουν καταλάβει αυτό, με τον Γερμανό να “πληρώνει κάπως τα σπασμένα”! Έτσι εγώ σκεπτόμενος τον απολογισμό του κάθε οδηγού μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, έφτασα στον εξής προβληματισμό: Τι θα μπορούσε να έχει κάνει διαφορετικά -πάντα εννοώντας καλύτερα- ο Vettel για να αλλάξει το ρου της ιστορίας; Θα έβγαινε πρώτος από τα πιτ, ενώ ο Bottas για 2 γύρους με νέα ελαστικά “πετούσε”; Θα “άνοιγε ορθάνοιχτα την πόρτα” για προσπέραση στον άπληστο και ανυπόμονο Verstappen; Θα μπορούσε να κρατήσει το ρυθμό που είχε πριν τη σύγκρουση, ενώ το μονοθέσιο προφανώς αντιμετώπιζε βλάβη; Ή θα κρατούσε πίσω του τον “διαβολεμένο” Ricciardo, που περνούσε τους πάντες “σαν σταματημένους”; Αντιθέτως εγώ παραθέτω τα εξής: Πήρε την pole position. O Seb έστριψε πρώτος καθαρά από την 1η στροφή. Ξεμάκρυνε πολύ γρήγορα από τον 2ο Bottas. Δεν απειλήθηκε ποτέ μέχρι να αρχίσουν οι αλλαγές στα ελαστικά. Μετά την αλλαγή σε μεσαία γόμα, κρατήθηκε όσο του επέτρεπαν τα ελαστικά κοντά στον Φινλανδό. Με εμφανές πρόβλημα στο μονοθέσιο, κρατήθηκε μέσα στη δεκάδα και με αρκετή, για το συγκεκριμένο συμβάν, ψυχραιμία. Οπότε θεωρώ πως δεν έκανε κάποιο λάθος, αντιθέτως με την οδηγική του ικανότητα “συμμάζεψε” ορισμένες καταστάσεις. Γι αυτό πέραν του αδιαμφισβήτητου MVP Daniel Ricciardo, κατά τη γνώμη μου ο Vettel ήταν ο Mr. Best of the rest!
Η επιλογή του Βαγγέλη Παπαευαγγέλου – Valtteri Bottas
Ο οδηγός της Μercedes τερμάτισε για δεύτερο συνεχή αγώνα στη δεύτερη θέση του βάθρου, χάνοντας τη νίκη λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας που επέτρεψε στον Daniel Ricciardo να βάλει καινούρια ελαστικά. Στον αγώνα, ο Bottas εκμεταλλεύτηκε στην εκκίνηση το «τζαρτζάρισμα» του Vettel στον Raikkonen και προσπέρασε τον συμπατριώτη του, μένοντας στη δεύτερη θέση μέχρι το πρώτο pit-stop. Τότε, η στρατηγική της Mercedes να τον βάλει νωρίτερα από τον Vettel απέδωσε, με αποτέλεσμα να προσπεράσει τον Γερμανό και να ηγηθεί του αγώνα, δείχνοντας στη συνέχεια ικανός για να κερδίσει. Τελικά, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην επίθεση του Ricciardo, έδειξε όμως για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα σε καλύτερη κατάσταση από τον team-mate του, Lewis Hamilton, τον οποίο νίκησε και στις κατατακτήριες, και σίγουρα πρέπει να συνεχίσει με ανάλογες εμφανίσεις για να ανανεωθεί το συμβόλαιό του. Πάντως, μετά το κακό σαβ/κο στην Αυστραλία, ο Bottas φαίνεται πως έχει ανακάμψει πλήρως, και κυρίως στην ψυχολογία του…
H επιλογή της Εβίτας Πανάγου – Nico Hulkenberg
Ένας εξαιρετικός αγώνας ήταν η Κίνα για τον Hulkenberg. O Γερμανός έχοντας εκκινήσει από την 7η θέση έδειξε δυνατό ρυθμό από την αρχή του αγώνα προσέχοντας τα ελαστικά του, καθώς πήγαινε για δύο pit-stops. Αμέσως μετά την αλλαγή σε μέση γόμα κατάφερε να προσπεράσει τους Gasly και Leclerc. Υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας άλλαξε σε μαλακή και από εκεί και πέρα προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του την McLaren του Alonso.Ταυτόχρονα, κέρδισε και μια θέση από το ατύχημα του Vettel και τερμάτισε 6ος. Αναμφίβολα η σεζόν έχει ξεκινήσει πολύ καλά για τον Γερμανό, ο οποίος εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες που του εμφανίζονται και παίρνει πάντα το μέγιστο τόσο στις κατατακτήριες όσο και στους αγώνες.
Η επιλογή του Νίκου Ρέσκου – Fernando Alonso
Άλλη μια Κυριακή με θετικό πρόσημο για τον Ισπανό πιλότο της McLaren, ο οποίος φέτος έχει πάρει βαθμούς και στους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν. Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι και στους τρεις αυτούς αγώνες ο Alonso εκκινούσε εκτός δεκάδας, και αν η 11η θέση στην Αυστραλία μπορεί να χαρακτηριστεί ως πλεονέκτημα λόγω της ελευθερίας στην επιλογή των ελαστικών, κάτι τέτοιο σίγουρα δεν μπορεί να ειπωθεί για την 13η θέση εκκίνησης στο grid που είχε στη συνέχεια στο Μπαχρέιν και στην Κίνα. Η έβδομη θέση που τελικά τερμάτισε αποτελεί ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα για τον ίδιο αλλά και για την ομάδα, η οποία προχωρά με σταθερά ανοδικά βήματα και αυτή τη στιγμή είναι τέταρτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ωστόσο αυτή η θέση δεν αντικατοπτρίζει απόλυτα τη δυναμική της ομάδας, κάτι που γνωρίζουν πολύ καλά στη McLaren, καθώς με την έλευση της Renault έχουν φανερωθεί τα προβλήματα που έχει το σασί της Βρετανικής ομάδας. Η τέταρτη θέση στους κατασκευαστές οφείλεται κυρίως στην προσωπικότητα του Alonso, ο οποίος απέδειξε και στη Σανγκάη την κλάση του με μια ακόμα καλή εκκίνηση, ακολουθούμενη από εντυπωσιακά προσπεράσματα, τα οποία τον οδήγησαν σε έναν ακόμα τερματισμό στους βαθμούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!