Ο Ericsson ήταν ο μοναδικός οδηγός εκτός των τριών πρώτων που ακολούθησε στρατηγική ενός pit-stop και διαχειρίστηκε τον αγώνα με μεγάλη δεξιοτεχνία. Βρέθηκε σταθερά μέσα στην πρώτη δεκάδα αλλά με φθαρμένα ελαστικά θα βρισκόταν συνεχώς υπό πίεση από τα ταχύτερα μονοθέσια πίσω. Αν και έχασε μερικές θέσεις, κράτησε μέχρι το τέλος την 9η. Αυτοί ήταν οι πρώτοι του βαθμοί έπειτα από 50 αγώνες, το μεγαλύτερο κενό μεταξύ τερματισμών στους βαθμούς στην ιστορία της F1.
Marcus Ericsson:
«Είναι εκπληκτικό το συναίσθημα να επιστρέφεις στους βαθμούς, ειδικά από τόσο νωρίς στη σεζόν, ως ένα ξεκίνημα για τη νέο μας εποχή με την Alfa Romeo. Αποτελεί μεγάλη ανταμοιβή για όλους στη πίστα και πίσω στο εργοστάσιο.
«Η στρατηγική που είχαμε σήμερα ήταν καλή και ήταν μια πρόκληση να φτάσουμε μέχρι το τέλος του αγώνα με τα ελαστικά και τα καύσιμα που είχαμε. Έπρεπε να ήμουν ικανός ως οδηγός και να επιλέξω τις σωστές μάχες για να σιγουρευτώ ότι δεν φθείρω τα ελαστικά πάρα πολύ.
«Ήταν μια εξαιρετική ομαδική προσπάθεια. Είμαι πολύ χαρούμενος, πολύ ευχαριστημένος και ανυπομονώ να συνεχίσω σε αυτή τη θετική πορεία.»
Charles Leclerc, P12:
«Ήταν μια κινητήρια βραδιά για την ομάδα. Μετά από σκληρή δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο, σημειώσαμε δύο βαθμούς, με τον Marcus να έχει πολύ ισχυρό αγώνα.
«Ταυτόχρονα, δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το δικό μου αποτέλεσμα. Πήγαμε για μια στρατηγική υψηλού κινδύνου αφού δυσκολεύτηκα στην αρχή του αγώνα. Επιλέξαμε ένα σύνολο μεσαίων ελαστικών – δυστυχώς, δεν κράτησαν όσο ελπίζαμε. Εξετάζουμε το τι συνέβη στο stint με τα μεσαία ελαστικά και θα αποκτήσουμε εμπειρία από αυτό.
«Σε κάθε περίπτωση, ήταν ένας θετικός αγώνας για την ομάδα και ανυπομονώ να επιστρέψω στο μονοθέσιο το επόμενο Σαββατοκύριακο στην Κίνα.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!