Η Toyota πιστεύει ότι αντιμετωπίζει μια “πρωτοφανή πρόκληση” στην προσπάθειά της να κερδίσει τις 24 Ώρες του Le Mans εναντίων των ιδιωτικών συμμετοχών στην LMP1 κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος αντοχής για το 2018/19.
Ο ιαπωνικός κατασκευαστής ισχυρίστηκε ότι θα πρέπει να «πιέσει στα όρια τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα» καθώς θα αντιπαραταχτεί έναντι των ιδιωτικών οχημάτων LMP1 με 69% περισσότερη ενέργεια για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Μετά την εισαγωγή νέων κανόνων που αποσκοπούν να δώσουν στις ιδιωτικές συμμετοχές παρόμοιο χρόνο γύρου με τους εργοστασιακούς κατασκευαστές χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας και να μειώσουν το πλεονέκτημα των εργοστασιακών αυτοκινήτων.
Οι κανονισμοί έχουν δώσει στους ιδιώτες 210 megajoules ενέργειας ανά γύρο του Le Mans σε σύγκριση με τα 124.9MJ που διατίθεται στην TS050 Hybrid της Toyota, η οποία έχει επιπλέον 8MJ από την μπαταρία της.
Το όριο ροής καυσίμου για τους ιδιώτες είναι 110kg ανά ώρα σε σύγκριση με τα 80kg για την Toyota, η μόνη εργοστασιακή συμμετοχή κατασκευαστή στην LMP1 κατηγορία της Superseason του WEC.
Οι αλλαγές σημαίνουν ότι οι TS050 θα πρέπει να σταματήσουν για καύσιμα κάθε 11 γύρους της πίστας των 8,47 μιλίων, ενώ πέρυσι ήταν ικανές να κάνουν 14 γύρους.
Ο διευθυντής της Toyota, Rob Leupen, δήλωσε κατά την έναρξη του προγράμματος της ομάδας στο WEC στο Paul Ricard: “Οι κανονισμοί μας έδωσαν μια πρόκληση όπως καμία άλλη. Έχουμε δείξει από το 2012 ότι το υβριδικό μας ηλεκτρικό σύστημα κίνησης προσφέρει πραγματικά οφέλη απόδοσης, τώρα πρέπει να είμαστε πιο αποτελεσματικοί από ποτέ για να κερδίσουμε τους αντιπάλους μας στην LMP1, οι οποίοι έχουν σημαντικά περισσότερη ενέργεια, περισσότερη ροή καυσίμου και λιγότερο βάρος. Ευδοκιμούμε σε προκλήσεις σαν και αυτές καθώς μας ωθούν να κάνουμε ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα. Αλλά μην κάνετε κανένα λάθος, δε θέλουμε να χάσουμε τον στόχο μας που δεν θα μπορούσε να είναι πιο ξεκάθαρος: η νίκη στο Le Mans και ο τίτλος στο WEC”.
Η Toyota θα έχει δύο πιθανότητες να κερδίσει το Le Mans κατά τη διάρκεια της superseason οκτώ αγώνων, η οποία ενσωματώνει τους αγώνες του 2018 και του 19 του γαλλικού enduro, καθώς το WEC κάνει τη μετάβαση του σε μορφή χειμερινής σειράς για το 2019/20.
Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Fernando Alonso, είναι ο νεοεισερχόμενος οδηγός της Toyota με τα δύο αυτοκίνητα. Ο οδηγός της McLaren μοιράζεται το αυτοκίνητο με τους Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima, ενώ ο Kamui Kobayashi, ο Mike Conway και ο Jose Maria Lopez συνεχίζουν στο sister-car.
Περισσότερα από 20.000 χιλιόμετρα δοκιμών
Η τελευταία έκδοση της TS050 Hybrid έχει μέχρι στιγμής μέχρι 21.000χλμ κατά τη διάρκεια δοκιμών σε μεγάλες αποστάσεις, όπως αποκάλυψε η Toyota.
Η TS050, η οποία είναι σε γενικές γραμμές αμετάβλητη από το τέλος της περασμένης σεζόν, έχει ολοκληρώσει αυτή την απόσταση κατά τη διάρκεια προσομοιώσεων αντοχής, σε τρία τετραήμερα δοκιμών από την αρχή του έτους.
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Motorsport GmbH, Pascal Vasselon εξήγησε ότι η ομάδα “άλλαξε τον τρόπο που προετοιμάζεται για τους αγώνες αυτό το έτος “εστιάζοντας σε ασυνήθιστες καταστάσεις αγώνα”.
Η δοκιμή θα συνεχιστεί στο Paul Ricard αυτή την εβδομάδα κατά τη διάρκεια των 30 ωρών του επίσημου Prologue πριν τη σεζόν.
Ο Alonso χάνει τη δοκιμή επειδή αγωνίζεται για τη McLaren στο Grand Prix του Μπαχρέιν, ενώ ο Nakajima και ο Kobayashi τρέχουν για την Lexus της Toyota στον εναρκτήριο γύρο του Super GT Series στην Okayama.
Ο σύμβουλος της Toyota και πρεσβευτής Alex Wurz επιστρέφει στο πιλοτήριο για τη δοκιμή παράλληλα με τους Buemi, Conway, Lopez μαζί με τον οδηγό ανάπτυξης και εφεδρικό οδηγό Anthony Davidson.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!