Ο Max Verstappen αισθάνθηκε ευτυχής που διέφυγε το Grand Prix της Αυστραλίας με κάποιους βαθμούς μετά από μια δύσκολη για αυτόν πρεμιέρα στη φετινή σεζόν της F1 που τελικά τον βρήκε να τερματίζει έκτος με το πέσιμο της καρώ σημαίας.
Ο Verstappen ήλπιζε να είναι σε θέση να διεκδικήσει τη νίκη από την τέταρτη θέση εκκίνησης που κατείχε από το Σάββατο, μέσω μιας εναλλακτικής στρατηγικής σε σχέση με τα τρία μονοθέσια μπροστά του, μόνο που εγκλωβίστηκε στην πρώτη στροφή και έτσι κόλλησε πίσω από τον οδηγό της Haas Kevin Magnussen στα πρώτα στάδια του αγώνα. Ο ίδιος υπέστη κάποια ζημιά στην εμπρόσθια πτέρυγα νωρίς πριν πραγματοποιήσει και μια περιστροφή κατά τον δέκατο γύρο, χάνοντας έτσι τρεις ακόμα θέσεις, ήταν ωστόσο ακόμα σε θέση να συνεχίσει τον αγώνα του. Στη συνέχεια ο Ολλανδός αναγκάστηκε να παραδώσει μια θέση πίσω στον Fernando Alonso αφού όπως φάνηκε τον προσπέρασε καθώς έβγαινε από το pitlane υπό καθεστός κίτρινης σημαίας και δεν κατάφερε τελικά να βρει τον τρόπο να ξαναπεράσει τον Ισπανό, μένοντας τελικά έκτος έως το τέλος του αγώνα.
“Η εκκίνηση ήταν εντάξει, αλλά ήμουν λίγο άτυχος στην 1η στροφή καθώς εγκλωβίστηκα και έχασα τη γραμμή μου, χάνοντας έτσι και την τέταρτη θέση. Προσπάθησα να ακολουθήσω όσο καλύτερα μπορούσα, αλλά αντιμετώπισα μερικά προβλήματα με την αίσθηση του αυτοκινήτου”, δήλωσε ο Verstappen. “Νομίζω ότι μετά από περίπου τέσσερις ή πέντε γύρους είχα ήδη υποστεί κάποια ζημιά στο μονοθέσιο μου, δεν είμαι σίγουρος ωστόσο από που προκλήθηκε αυτό, καθώς δεν είχα καμία επαφή και δεν χτύπησα οποιοδήποτε κράσπεδο δυνατά. Όταν βγήκα από το μονοθέσιο στο τέλος του αγώνα, μπορούσα να δω κάποια ζημιά και πιστεύω ότι κάτι έσπασε, οπότε πρέπει να διερευνήσουμε τι ακριβώς ήταν αυτό”.
Ο νεαρός πιλότος της Red Bull Racing εξαιτίας αυτού του προβλήματος που προέκυψε κατά την διάκρεια του αγώνα, δυσκολευόταν πολύ στο χειρισμό του μονοθεσίου του σε μερικές στορφές. “Το πρόβλημα που είχα καθιστούσε δύσκολο να κρατηθεί το μονοθέσιο στο μέσο της στροφής και γι’ αυτό τελικά είχα και μια περιστροφή στη συνέχεια. Ευτυχώς δεν έχασα πάρα πολλές θέσεις λόγω αυτού του συμβάντος και πέρα από αυτό κατάφερα να έχω μια μάχη στο τέλος του αγώνα. Είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσει κάποιος εδώ από τη στιγμή που βρίσκεται μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από τον προπορευόμενο. Γενικά είναι δύκολο να προσπεράσεις εδώ, πόσο μάλλον όταν έχεις περιορισμένη πρόσφυση, είναι εξαιρετικά δύσκολο.Το μονοθέσιο ήταν πολύ γρήγορο και είχε πραγματικά καλή αίσθηση όλο το σαββατοκύριακο, οπότε είναι που κρίμα αυτή ζημιά μας περιόρισε τόσο”.
Ωστόσο ο Verstappen είναι ικανοποιημένος σχετικά με την προσπάθεια του στο τέλος της ημέρας, συνυπολογίζοντας και τις αγωνιστηκές συνθήκες που επικρατούσαν. “Είμαι στην ευχάριστη θέση να έχω κερδίσει κάποιους βαθμούς, γεγονός το οποίο είναι πολύ θετικό λαμβάνοντας υπόψιν τις συνθήκες. Γενικά μόλις βρισκόμουν σε καθαρό αέρα, ο ρυθμός ήταν καλός. Κοιτάζοντας μπροστά, νομίζω ότι αν μπορέσουμε να έχουμε στους επόμενους αγώνες μια καλή περίοδο κατατακτηρίων και μια καθαρή εκκίνηση, τότε όλα τα άλλα θα τακτοποιηθούν στον αγώνα και θα μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί”.
Συνοψίζοντας τον πρώτο αγώνα της σεζόν για τον Verstappen, ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε: “Έπρεπε να πιέσει πολύ σκληρά και έκανε λάθος. Το μονοθέσιο ήταν πολύ δύσκολο να οδηγηθει λόγω των ζημιών που προκλήθηκαν στον 6ο γύρο. Όμως, ακόμα και με ένα πλεονέκτημα ρυθμού, ο Lewis δεν μπορούσε να περάσει τον Sebastian, ο Daniel δεν μπορούσε να περάσει τον Kimi, και ο Bottas δεν μπορούσε να περάσει κανέναν, έτσι ήταν τα πράγματα σήμερα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!