Τα λάθη και η απειρία των Hartley και Gasly άφησαν εκτός Q2 τα μονοθέσια της Toro Rosso.
Brendon Hartley
“Ήταν λίγο απογοητευτικά σήμερα, νομίζω ότι το ένα δέκατο θα μας είχε μετακινήσει σε λίγες πιο πάνω θέσεις και το μονοθέσιο σίγουρα μπορούσε να το κάνει. Στον τελευταίο γύρο υπήρξαν μερικά μικρά λάθη και είναι απογοητευτικό να είναι τόσο κοντά στην περικοπή στο Q2. Ξέρω ότι θα υπάρξει τεράστια εξέλιξη στην πορεία, αποφασίσαμε να βγούμε πολύ νωρίτερα από το αμέσως επόμενο μονοθέσιο κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί μειονέκτημα, αλλά μας έδωσε την επιλογή να κάνουμε δυο γύρους στο τέλος. Νομίζω ότι ήταν η σωστή κίνηση, απλά δεν έκανα τα πάντα καλά για να φτάσω στο Q2. Το καλό είναι ότι το αυτοκίνητο ήταν σίγουρα αρκετά γρήγορο για να φτάσει στο Q2 σήμερα. Το πρωινό ήταν πραγματικά ενθαρρυντικό σε μικτές συνθήκες, οπότε πιστεύω ότι η δύναμή μας θα βγει σε μία μακρά πορεία. Η συγκεκριμένη πίστα είναι από τις πιο δύσκολες για να προσπεράσεις. Η φθορά των ελαστικών θα είναι μια μεγάλη ιστορία, οπότε ίσως η διαχείριση ελαστικών και μια καλή στρατηγική μπορεί να μας φέρει μέσα στο παιχνίδι. Είμαστε σε αυτή τη μάχη των μεσαίων θέσεων, θα είναι σκληρά αύριο και θα κάνουμε το καλύτερό μας … θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε ».
Pierre Gasly
“Είμαι πραγματικά απογοητευμένος γιατί δεν είναι αυτό το προκριματικό που θέλαμε και νομίζω ότι υπήρχε πιθανότητα να μπούμε στο Q2. Είμασταν πολύ κοντά μετά το πρώτο γύρο, αλλά πίεσα πάρα πολύ σκληρά και έτσι όταν έκανα τον τελευταίο μου γύρο πίεσα πολύ το μονοθέσιο και βγήκα εκτός. Μέχρι το 3ο γύρο ήμουν δυο δέκατα στο Brendon, αλλά αυτό το μεσαίο τμήμα τις πίστας είναι τόσο κλειστό που πρέπει να κάνουμε τα πάντα σωστά. Η υποστροφή είναι αρκετά υψηλή εδώ και αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε ποιες θα είναι οι συνθήκες αύριο, οπότε πρέπει να επιστρέψουμε και θα προσπαθήσω σκληρά. Είναι δύσκολο να περάσεις γύρω από αυτό το κομμάτι, έτσι ώστε η 20η θέση να μην είναι ιδανική, αλλά θα κάνουμε ότι μπορούμε για να κερδίσουμε θέσεις. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο έχει σίγουρα περισσότερες δυνατότητες, οπότε είμαι έτοιμος για μάχη αύριο. ”
James Key
“Ήταν απογοητευτικό να είμαστε έξω στο Q1, ήξερα ότι θα ήταν πολύ δύσκολο το μεσαίο κομμάτι τις πίστας, μόλις μερικά δέκατα έκαναν μεγάλη διαφορά σήμερα και αναμένω ότι αυτό θα συμβεί σε πολλούς από τους αγώνες που έρχονται. Το Q2 ήταν μια πιθανότητα, δυστυχώς χάσαμε μια ευκαιρία με τον Pierre όταν έχασε τον δεύτερο καλό του γύρο. Ο Brendon έκανε έναν καλό γύρο, απλά έχασε μερικά δέκατα που θα είχαν κάνει όλη τη διαφορά, αλλά αυτό είναι μέρος της μαθησιακής διαδικασίας. Πρέπει επίσης να δούμε τα δεδομένα από την πλευρά του πλαισίου και να δούμε τι θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε. Γνωρίζουμε ότι έχουμε κάποια δουλειά να κάνουμε γενικά στο επίπεδο των επιδόσεών μας σε ένα γύρο και σε ένα τέτοιο σφιχτό πεδίο αυτό είναι κρίσιμο για την προκριματική θέση. Τώρα θα προγραμματίσουμε για αύριο και θα κάνουμε ότι μπορούμε στον αγώνα, εδώ στη Μελβούρνη οτιδήποτε είναι εφικτό και ο στόχος μας να σημειώσουμε πόντους αυτό το Σαββατοκύριακο δεν έχει αλλάξει. Είπαμε από την αρχή ότι πρόκειται για έτος οικοδόμησης, πρόκειται να ξεκινήσουμε σε ένα ορισμένο επίπεδο και το σχέδιο να καταλήξει σε πολύ καλύτερα, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, με αυτό να είναι ο πρώτος από τους 21 αγώνες και έχουμε πολλά σχέδια για να φτάσουμε εκεί που πιστεύουμε ότι πρέπει να είμαστε. Αυτό είναι το πρώτο βήμα πολλών βημάτων. ”
Toyoharu Tanabe, τεχνικός διευθυντής της Honda F1
“Αν και η πρωινή βροχή σταμάτησε γύρω στο μεσημέρι, το FP3 ήταν ακόμα σε σχεδόν εξ ολοκλήρου υγρή διαδρομή. Ωστόσο η πίστα στέγνωσε ακριβώς στο τέλος και οι προκριματικοί έγιναν σε στεγνό οδόστρωμα. Ήταν απογοητευτικό το γεγονός ότι και τα δύο μονοθέσια δεν ξεπέρασαν τους χρόνους από το FP1. Εντούτοις, γενικά τα σχόλια των οδηγών για το αυτοκίνητο είναι θετικά και το χάσμα στο να προπορευθούμαι σε όσους βρίσκονται ακριβώς μπροστά μας είναι πολύ μικρό. Στο παρελθόν, έχουμε δει ότι οτιδήποτε μπορεί να συμβεί σε αυτή την πίστα, οπότε τώρα θα εργαστούμε για την όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία για τον αγώνα, έτοιμοι να αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν την κάθε ευκαιρία ».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!