Ο Fernando Alonso προβλέπει ότι είναι απίθανο στον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2018 να συμβούν εκπλήξεις, με τις ομάδες να καλύπτουν τα χαμένα χιλιόμετρα στις δεύτερες δοκιμές της Βαρκελώνης.
Ο Alonso, του οποίας η ομάδα McLaren ολοκλήρωσε τις δοκιμές πριν από την σεζόν με τους λιγότερους γύρους, είναι σίγουρος ότι οι 599 γύροι της ομάδας του, κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων στην Ισπανία, αρκούν για να είναι γρήγοροι στον εναρκτήριο αγώνα του 2018 στην Αυστραλία.
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 συμπλήρωσε τους λιγότερους γύρους (263) από οποιονδήποτε άλλο οδηγό αγώνων για το 2018, ευρισκόμενος μόνο πάνω από τον τρίτο οδηγό της Williams, Robert Kubica, και τον οδηγό ανάπτυξης της Force India, Nikita Mazepin, αλλά δήλωσε με βεβαιότητα ότι είναι έτοιμος για το Αυστραλιανό Grand Prix.
Σε σύγκριση με τα χιλιόμετρα που κάλυψαν οι αντίπαλοι του στις δοκιμές, ακόμη και με την δράση της πρώτης μέρας να παρεμποδίζεται από τις χαμηλές θερμοκρασίες και το χιόνι, ο Alonso δεν αισθάνεται ότι κάποια ομάδα θα μπορέσει να προκαλέσει σοκ αμέσως στον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν.
«Πιστεύω ότι οι ομάδες, λίγο ή πολύ, είναι πλέον ικανές και έτοιμες να κατανοήσουν τα δεδομένα και να προετοιμαστούν για την προσομοίωση που θα αντιμετωπίσουν στην Αυστραλία», δήλωσε ο Alonso. «Σίγουρα οι ρυθμίσεις που έγιναν εδώ στη Βαρκελώνη δεν σημαίνουν τίποτα, γι’ αυτό δεν ανησύχησα που χάσαμε μια μέρα, διότι οποιαδήποτε βελτιστοποίηση του setup που έγινε εδώ δεν σημαίνει τίποτα για την Αυστραλία.
«Δεν θα σημαίνει τίποτα και για τον Μάιο, αφού τότε οι θερμοκρασίες αγγίζουν τους 30 βαθμούς.»
Η μόνη εναπομένουσα ανησυχία του Alonso είναι η κατανόηση της συμπεριφοράς των νέων ελαστικών της Pirelli, με ιδιαίτερη έμφαση στα ελαστικά των υγρών καιρικών συνθηκών λόγω της έλλειψης σταθερών διαδρομών σε υγρό οδόστρωμα στην Ισπανία.
«Νομίζω ότι ο κακός καιρός ήταν ένας μεγάλος παράγοντας, ειδικά επειδή δεν μπορούσαμε να δοκιμάσουμε τα υγρά ελαστικά», είπε. «Κανονικά πραγματοποιούμε κάποιες δοκιμές για τους αγώνες και κάποιες προσομοιώσεις εκκίνησης με αυτοκίνητο ασφαλείας και τέτοια πράγματα. Λόγω του κρύου δεν μπορούσαμε να δουλέψουμε με τα βρόχινα ελαστικά.
«Ας ελπίσουμε ότι αυτό δεν θα έχει αντίκτυπο στους πρώτους αγώνες όσον αφορά αυτό το κομμάτι.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!