Ο Valtteri Bottas ήταν πίσω από το τιμόνι της Mercedes σήμερα στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου ο Φινλανδός χειρίστηκε καλά τις χαμηλές θερμοκρασίες, πραγματοποιώντας τον δεύτερο ταχύτερο γύρο της ημέρας σε συνολικά 94 γύρους. Μετά από τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που περιόρισαν τη δράση το πρωί, ο Valtteri συνέχισε να οδηγεί και το απόγευμα για να διανύσει περισσότερα χιλιόμετρα.
Με ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες το πρωί και χιονοπτώσεις προς το τέλος της ημέρας, η ομάδα επέλεξε να επικεντρωθεί στη συλλογή δεδομένων από την αεροδυναμική.
Οι αυξημένες θερμοκρασίες στη μέση της ημέρας, όμως, επέτρεψαν στη Mercedes να δουλέψει πάνω στην κατανόηση των ελαστικών της Pirelli για στεγνό, εκτός από τη δυναμική του οχήματος.
Οι μονάδες ισχύος της Mercedes-Benz ολοκλήρωσαν σήμερα συνολικά 1.285 χιλιόμετρα.
Valtteri Bottas: «Η πίστα ήταν πολύ κρύα σήμερα. Νομίζω ότι δεν έχω οδηγήσει ποτέ σε τόσο κρύες συνθήκες πιο πριν στη Formula 1. Οι δοκιμές είναι πάντα δύσκολες σε αυτές τις θερμοκρασίες, τα ελαστικά δεν έχουν φτιαχτεί για αυτό. Αλλά ήμασταν ενεργοί το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.
«Το πρωί, εστιάσαμε στο αεροδυναμικό κομμάτι χρησιμοποιώντας διαφορετικούς αισθητήρες πάνω στο μονοθέσιο, κάνοντας διάφορες δοκιμές. Το απόγευμα, πραγματοποίησα μεγάλες διαδρομές, δουλεύοντας επίσης με το set-up. Ήταν πολύ δύσκολο σε αυτές τις θερμοκρασίες, αλλά καταφέραμε να κάνουμε κάποια δουλειά βρίσκοντας παράλληλα και κάποιες απαντήσεις στα ερωτήματα μας.
«Ο καιρός είναι προφανώς ένα ατυχές γεγονός, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι’ αυτό, οι συνθήκες είναι ίδιες για όλους. Θα έλεγα ότι σήμερα ήταν μια καλή μέρα. Ελπίζω ότι ο καιρός να βελτιωθεί σύντομα και ανυπομονώ για αύριο και την Πέμπτη.»
Lewis Hamilton: «Με δεδομένο τις έντονες καιρικές συνθήκες και την απώλεια χρόνου που είχαμε χθες, ήταν λογικό να κρατήσουμε το Valtteri στο τιμόνι σήμερα το απόγευμα. Έχοντας τρέξει το πρωί, αισθανόταν ήδη άνετα στο μονοθέσιο. Αν κινούμασταν για αλλαγή οδηγού θα είχαμε χάσει μια ώρα. Χωρίς να γνωρίζουμε εάν βελτιωθεί ο καιρός ή όχι, πήρα την απόφαση να θυσιάσω εκείνη την ώρα, ώστε η ομάδα να κατανοήσει καλύτερα το μονοθέσιο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!