Ο Eric Boullier δήλωσε ότι η McLaren δεν προέβη σε συμβιβασμούς στο σχεδιασμό της νέας MCL33, παρά την πρόκληση της ενσωμάτωσης του κινητήρα της Renault, μετά από τρία χρόνια με κινητήρες της Honda.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Tim Goss, είπε ότι ο διαφορετικός σχεδιασμός του κινητήρα της Renault έφερε προκλήσεις στην ομάδα οι οποίες, σύμφωνα με τον Eric Boullier, αντιμετωπίστηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
“Τα τμήματα σχεδιασμού, μηχανικής και αεροδυναμικής έχουν κάνει μια απίστευτη δουλειά, δημιουργώντας ένα καινούργιο αυτοκίνητο με μια νέα μονάδα ισχύος σε ένα εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα”, δήλωσε ο Γάλλος.
«Ποτέ δεν επιλέξαμε την εύκολη λύση σε κάποιον τομέα ή τον σύντομο δρόμο – και το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που είναι καθαρό και καλά δομημένο”.
“Δεν έχουμε ψευδαισθήσεις ότι θα είναι δύσκολο να βρεθούμε κοντά στην κορυφή, αλλά και το ότι το μέσο του grid είναι γεμάτο από οικονομικά ισχυρές, έμπειρες ομάδες που έχουν πολλά να αποδείξουν”.
“Είμαστε ταπεινοί για την πρόκληση που αντιμετωπίζουμε, αλλά αισθανόμαστε ότι έχουμε προετοιμαστεί καλά, έχουμε ένα συμπαγές πακέτο που μπορούμε να αξιοποιήσουμε και να εκμεταλλευτούμε καθώς προχωράει η σεζόν, ενώ έχουμε και δύο εξαιρετικούς οδηγούς που θα κάνουν τη διαφορά στους αγώνες”.
Ο Tim Goss είπε ότι η αλλαγή μονάδας ισχύος ήταν πολύ δύσκολη ακριβώς επειδή οι διαφορές μεταξύ της Honda και της Renault είναι πολύ μεγάλες σχεδιαστικά και στη διαρρύθμιση του κινητήρα.
“Υπάρχουν δύο μορφές κινητήρων – οι Mercedes και Honda, με τον συμπιεστή στο μπροστινό μέρος του κινητήρα, τον στρόβιλο πίσω, το MGU-H μέσα στο V – και οι Ferrari και Renault, στις οποίες ο υπερσυμπιεστής βρίσκεται στο πίσω μέρος του κινητήρα και το MGU-H είναι μπροστά στο V”, δήλωσε ο Goss.
“Το πλεονέκτημα της διάταξης της Renault σημαίνει ότι μπορούμε να σπρώξουμε τον κινητήρα προς τα εμπρός, αλλά στη συνέχεια έχεις τον συμπιεστή στο πίσω μέρος του κινητήρα, οπότε πρέπει να πας τους σωλήνες εξαγωγής προς τα εμπρός χωρίς να επηρεάσεις την τοποθέτηση των υπόλοιπων μερών του μονοθεσίου. Έπρεπε να επανασχεδιάσουμε το πίσω μέρος του πλαισίου, την περιοχή του κιβωτίου ταχυτήτων, την πίσω ανάρτηση και τη διάταξη των ψυγείων. Αυτό μόνο χρειάστηκε δύο εβδομάδες έντονης προσπάθειας για να γίνει σωστά”, είπε ο Goss.
Από τα λεγόμενα πάντως των μελών της McLaren και την παρουσίαση της ομάδας φαίνεται να υπάρχει αισιοδοξία για τη φετινή σεζόν, και μένει να αποδειχθεί αν οι κινητήρες της Renault ήταν αυτό που χρειαζόταν η ομάδα για να κάνει το βήμα παραπάνω.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!