H Mercedes W08 ήταν, σύμφωνα με τον Lewis Hamilton, το πιο δύσκολο μονοθέσιο της πολυετούς καριέρας του στην F1, τόσο από άποψης οδηγικής συμπεριφοράς, όσο και από πλευράς κατανόησης της πλήρους εκμετάλλευσής του.
Το γερμανικό μονοθέσιο έδειξε να υστερεί στην αρχή της σεζόν στη διαχείριση των ελαστικών, φθείροντάς τα υπέρμετρα, ενώ δεν ταίριαζε στις αργές πίστες, έχοντας απρόβλεπτη συμπεριφορά στο όριο. Τα πράγματα βελτιώθηκαν στη συνέχεια, μετά από συνεχείς αλλαγές και νέα εξαρτήματα που έφερνε η Mercedes από αγώνα σε αγώνα.
«Αυτό είναι το πιο δύσκολο μονοθέσιο (η W08). Ορισμένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε, τα αντιμετωπίζουμε εδώ και αρκετές σεζόν, και μόλις τώρα συνειδητοποιήσαμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι για αυτά”, είπε ο Hamilton.
“Ένα εντελώς καινούριο και πιο φαρδύ μονοθέσιο μεγενθύνει τα προβλήματα. Και από πλευράς ελαστικών νομίζω ότι ήταν το δυσκολότερο”.
“Το μονοθέσιο του 2008 ήταν επίσης δύσκολο. Του 2009 ήταν φρικτό. Το φετινό ήταν ένα καλό μονοθέσιο, αλλά ήταν πολύ περίπλοκο να το κάνεις να δουλέψει”.
Η φθορά των πίσω ελαστικών ήταν ένα βασικό πρόβλημα για την W08 που δυσκόλεψε πολύ τους οδηγούς της, αναγκάζοντάς τους πολλές φορές να μην μπορούν να πιέσουν όσο θα ήθελαν, για να μην καταστρέψουν τα ελαστικά τους.
“Καμιά φορά, για να πετύχεις το κάτι παραπάνω, πρέπει να πιέσεις πέρα από τα όρια – αλλά η γραμμή είναι λεπτή”.
“Φέτος, έλεγαν ότι είχαμε το καλύτερο μονοθέσιο – ναι ήταν καλό, αλλά είχε και μερικά θεμελιώδη προβλήματα που δυσκολεύτηκα πολύ να ξεπεράσω”.
«Μερικές φορές αισθάνομαι ότι πήρα περισσότερα από αυτά που μπορούσε να δώσει το αυτοκίνητο, και αυτό είναι το θετικό».
Ο Hamilton πήρε το τέταρτο προσωπικό του πρωτάθλημα φέτος παρά την αντίσταση που προέβαλε η Ferrari και o Sebastian Vettel, ενώ ήταν καλύτερος στους περισσότερους αγώνες από τον team-mate του, Valtteri Bottas. Ο Βρετανός πιστεύει ότι η ικανότητά του να παίρνει το μέγιστο – και κάποιες φορές παραπάνω – από το μονοθέσιό του, ήταν το κλειδί της επιτυχίας.
“Συχνά, αν επιλέξεις κακό set-up, δεν μπορείς να πάρεις το μέγιστο από το μονοθέσιο – το αυτοκίνητο απλά δεν θα σου επιτρέψει να αποσπάσεις το κάτι παραπάνω”, εξήγησε ο Hamilton.
«Η κατανόηση του αυτοκινήτου μου επέτρεψε πραγματικά να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητές του λίγο περισσότερο, οπότε ακόμα και στους αγώνες όπου δυσκολευτήκαμε, πήραμε περισσότερα απ’ όσα ελπίζαμε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!