Ο τεχνικός διευθυντής της Toro Rosso, James Key, λέει ότι η μετάβαση από τη Renault στη Honda για το 2018 δεν είναι απλή υπόθεση για την ομάδα του, λόγω της σημαντικά διαφορετικής σχεδίασης των δύο κινητήρων.
Η διαφορετική θέση του turbo στον ιαπωνικό κινητήρα είναι η κύρια διαφορά με το γαλλικό, ενώ υπάρχει και διαφορά στο μέγεθος και το βάρος μεταξύ των δύο.
“Οι κινητήρες είναι εντελώς διαφορετικοί”, δήλωσε ο Βρετανός.
“Είναι ένας πολύ όμορφα πακεταρισμένος κινητήρας, αλλά ολόκληρη η μονάδα ισχύος έχει διαφορετική αρχιτεκτονική (από αυτόν της Renault)”.
“Δεν ταιριάζει στον ίδιο χώρο. Υπάρχει αρκετή δουλειά στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου που πρέπει να γίνει για να προσαρμοστεί σε αυτό”.
“Προσπαθούμε να επιμείνουμε στον κανόνα ότι, αν ένα αυτοκίνητο έχει ήδη εξελιχθεί σε αρκετό βαθμό, να μην το πειράξουμε σε σημαντικά πράγματα όπως η αεροδυναμική, έτσι δεν ξεκινάμε από το μηδέν σε πολλούς τομείς”.
“Έχουμε προσαρμόσει εσωτερικά το αυτοκίνητο όσο καλύτερα μπορούμε, και αυτό οδήγησε σε μια πολύ διαφορετική προσέγγιση στο σχεδιασμό του σασί, στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων κλπ. Έχουμε μεταφέρει ιδέες από το φετινό μονοθέσιο και τις αναπτύξαμε περαιτέρω”.
Το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο έχει σχεδιαστεί μεν από την STR αλλά χρησιμοποιεί εσωτερικά μέρη από τη Red Bull, θα είναι καινούργιο και μικρότερο από τον προκάτοχό του.
“Η διάταξή του και το μέγεθός του είναι διαφορετικό για αυτόν τον κινητήρα – σε σύγκριση με αυτό που είχαμε φέτος. Νομίζω ότι σαν ιδέα είναι η ίδια, αλλά η αρχιτεκτονική είναι διαφορετική”.
“Ορισμένα εσωτερικά στοιχεία θα μεταφερθούν, μερικοί θα αλλάξουν, κάποια θα είναι προσαρμοσμένα στο κιβώτιο της STR, αλλά στην τελική θα είναι αρκετά κοντά σε αυτό που χρησιμοποιούσαμε φέτος”.
O James Key αναφέρθηκε και στους ισχυρισμούς που κατά καιρούς κάνουν την εμφάνισή τους και θέλουν τη Red Bull να σχεδιάζει στην ουσία το μονοθέσιο της STR, λέγοντας ότι η ιταλική ομάδα σχεδιάζει και κατασκευάζει η ίδια πολύ περισσότερα μέρη απ’ ό,τι πιστεύεται.
“Νομίζω ότι γίνονται πολλά περισσότερα στην STR από ό, τι νομίζετε. Οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν την STR, είναι πραγματικά εκνευριστικό”.
“Παρά το γεγονός ότι έχει νόημα να συνεργαστούμε με την RBR όπου μπορούμε, έχουμε το δικό μας αεροδυναμικό τμήμα στο Bicester – με δική μας αεροδυναμική σήραγγα και εντελώς ανεξάρτητη, όπως εξάλλου απαιτούν οι κανονισμοί”.
“Ολόκληρη η σχεδίαση του αυτοκινήτου γίνεται στη Faenza, οπότε το μόνο κομμάτι του αυτοκινήτου που προέρχεται από την RBR είναι τα εσωτερικά μέρη του κιβωτίου ταχυτήτων, τα οποία έχουν σχεδιαστεί από κοινού, επειδή συχνά χρειαζόμαστε ειδικά εξαρτήματα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!