Οι επικεφαλής της Formula 1 αποκάλυψαν το νέο λογότυπο του αθλήματος και εξήγησαν γιατί οι αγώνες Grand Prix χρειάζονταν να απαλλαγούν από το εικονικό σήμα που χρησιμοποιήθηκε για τα τελευταία 23 χρόνια.
Λίγο μετά την τελετή απονομής στο βάθρο για το φινάλε της σεζόν στο Abu Dhabi, η F1 αποκάλυψε το νέο πολύ απλούστερο σχεδιασμό που θα χρησιμοποιηθεί από την αρχή της σεζόν του 2018.
Ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της F1, Sean Bratches δήλωσε ότι η απόφαση να αλλάξει το λογότυπο είχε προκύψει επειδή ο παλιός σχεδιασμός δεν ήταν χρήσιμος για σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες – ούτε για τα εμπορεύματα.
Και είπε ότι οι αγώνες Grand Prix έπρεπε να ακολουθήσουν το παράδειγμα άλλων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων – όπως η Coca-Cola – που απλοποίησαν τις μάρκες τους για να κάνουν καλύτερη χρήση της ψηφιακής εποχής.
“Δεν μπορείτε να ταιριάξεις το παλιό λογότυπο προς τα δεξιά”, είπε. “Ορισμένες μάρκες, ειδικά αυτή τη μέρα και την εποχή, προσπαθούν να απλοποιήσουν τα λογότυπά τους για να εισέλθουν στον ψηφιακό χώρο.
“Δείτε των Starbucks ή της Coca Cola που έχουν συμπυκνώσει το λογότυπό τους για να εισέλθουν στην ψηφιακή εποχή. Θεωρήσαμε ότι έπρεπε να προχωρήσουμε λίγο περισσότερο και πραγματικά να ανανεώσουμε τη θέση μας σε μια μελλοντική βάση”.
After an amazing season – a new #F1 era awaits
Our greatest races are ahead of us
#Unleash2018 pic.twitter.com/1g0KSjeVhj— Formula 1 (@F1) November 26, 2017
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!