Η Toyota πήρε τη νίκη στον τελικό αγώνα της σεζόν του World Endurance Championship στο Μπαχρέιν, καθώς η Ferrari σφράγισε την κορώνα των οδηγών GTE με το 1-2 στην κατηγορία.
Ο Sebastien Buemi, ο Kazuki Nakajima και ο Anthony Davidson πήραν την πέμπτη νίκη τους για το φέτος και την τρίτη διαδοχική τους καθώς ήταν οι μόνοι από τα τέσσερα LMP1 που είχαν έναν αγώνα χωρίς περιστατικά.
Στην τελική τους κούρσα στο LMP1, η Porsche έφερε και τα δύο της αυτοκίνητα στο βάθρο, με την #2 919 Hybrid του Timo Bernhard, του Earl Bamber και του Brendon Hartley να κερδίζουν το πρωτάθλημα.
Οι ελπίδες νίκης του πληρώματος #2 μειώθηκαν όταν έπρεπε να πραγματοποιήσουν ένα απρογραμμάτιστο pitstop μετά από μόλις επτά γύρους, καθώς ένας κώνος πίστας έχει σφηνωθεί κάτω από το πρόσθιο αμάξωμα τους, κοστίζοντας ένα λεπτό και 20 δευτερόλεπτα.
Επόμενοι που βγήκαν εκτός διεκδίκησης ήταν η #7 Toyota TS050 Hybrid, όταν ο Kamui Kobayashi ήρθε σε επαφή με την #92 Porsche του Michael Christensen στη στροφή 2 στο τέλος της τρίτης ώρας. Η επαφή ήταν αρκετά βαριά για να βγει η Porsche από τον αγώνα, ενώ η Toyota έχασε δύο γύρους με μια επίσκεψη στο γκαράζ για επισκευές και αργότερα είχε μια ποινή stop-and-go.
Μια ώρα αργότερα, ο Nick Tandy υπέφερε παρόμοια ατυχία στην #1 Porsche καθώς προσπάθησε να περάσει το αυτοκίνητο #86 Gulf Racing Porsche, έχοντας πάρει το προβάδισμα από την #8 Toyota, μεταβαίνοντας σε εναλλακτική στρατηγική. Η σύγκρουση οδήγησε σε μια αργή πορεία πίσω προς τα pit και στην απώλεια ενός γύρου και τελικά ο Tandy, ο Neel Jani και ο Andre Lotterer έπρεπε να ικανοποιηθούν με την τρίτη θέση, 46 δευτερόλεπτα πίσω από το αυτοκίνητο #2.
Οι Kobayashi, Mike Conway και Jose Maria Lopez πήραν την τέταρτη στην #7 Toyota, δύο γύρους κάτω.
Η Ferrari σφράγισε το στέμμα των οδηγών στην GTE Pro καθώς ο Sam Bird και ο Davide Rigon πήραν τη νίκη της κατηγορίας στο αυτοκίνητο #71 AF Corse.
Η #71 έλεγξε το ρυθμό για τις δύο πρώτες ώρες του αγώνα, αλλά έπεσε πίσω γύρω στη μέση του αγώνα όταν η υπερβολική φθορά των ελαστικών προκάλεσε μια αλλαγή στη στρατηγική. Αυτό επέτρεψε στην αδελφή #51 του James Calado και του Alessandro Pier Guidi να χτίσουν μία διαφορά, αλλά στα τελευταία 15 λεπτά ο Calado διατάχθηκε να επιβραδύνει και να δώσει το προβάδισμα στον Bird. Τα δύο αυτοκίνητα τελείωσαν σε διαφορά 0.174δ, αλλά η δεύτερη ήταν ακόμα αρκετή για τον Calado και τον Pier Guidi για να πάρουν τον τίτλο των οδηγών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!