Ο Valentino Rossi ελπίζει ότι θα έχει άλλη μία ευκαιρία να δοκιμάσει τον πρωτότυπο κινητήρα του 2018 της Yamaha στη δοκιμή της Βαλένθια, έχοντας υποστεί μεγάλη πτώση μετά τη χρήση του για μόλις δύο γύρους.
Ο Rossi βγήκε εκτός στην δεξιά στροφή 10, δύο ώρες από την έναρξη της πρώτης ημέρας δοκιμών μετά από τη σεζόν, με την πτώση μεγάλης ταχύτητας να αφήνει τη μοτοσυκλέτα του – με πλαίσιο 2016 και τον νέο κινητήρα του 2018 – κομμάτια.
Ο ίδιος ο Ιταλός δεν επηρεάστηκε από τη πτώση, καταγράφοντας συνολικά 64 γύρους στην ημέρα και τερματίζοντας τέταρτος, τρία δέκατα πίσω από τον ρυθμό που όρισε ο συμπαίκτης του Maverick Vinales – ο οποίος επίσης δοκίμασε τον καινούριο κινητήρα.
Ωστόσο, ο Rossi παραδέχτηκε ότι το να κάνει χιλιόμετρα με τον πρωτότυπο κινητήρα ήταν “πρώτη προτεραιότητα” – και ευελπιστούσε ότι θα το ξανακάνει στη δεύτερη και τελευταία ημέρα δοκιμών την Τετάρτη.
“Η πρώτη προτεραιότητα ήταν ο κινητήρας, που είναι το πρώτο πρωτότυπο του κινητήρα του 2018, αλλά δυστυχώς έκανα δύο γύρους και έπεσα.
“Ελπίζω ότι είναι σε θέση να τον διορθώσουν οι μηχανικοί και θα μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε άλλη μια φορά τον κινητήρα στη δεύτερη μέσα, έτσι ώστε να μπορώ να τον καταλάβω.
“Η πτώση ήταν στη γρήγορη δεξιά, όπως πάντα, αλλά για μένα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, διότι απλώς γλίστρησα και η μοτοσυκλέτα καταστράφηκε”.
Ερωτηθείς αν ο κινητήρας συνέβαλε στη πτώση, ο Rossi είπε: “Όχι, όχι, όχι, ήταν η στροφή 10, ίσως ήταν κρύο το ελαστικό.
“Ήμουν ήδη δυόμιση γύρους έτσι ώστε πίεσα, και έχασα το εμπρός, δεν ξέρω αν ήμουν λίγο έξω από τη γραμμή ή [το ελαστικό] ήταν κρύο, δεν ξέρω”.
Έχοντας αλλάξει, μαζί με τον συμπαίκτη του Vinales, στο σασί του 2016 για τον τελικό αγώνα της σεζόν στη Βαλένθια, ο Rossi συνέχισε να εργάζεται στην παλαιότερη προδιαγραφών μοτοσυκλέτα στη δοκιμή.
“Η μέρα δεν ήταν τόσο άσχημη, συνεχίζουμε να δουλεύουμε, έχουμε λίγο περισσότερο χρόνο για να δουλέψουμε στο πλαίσιο του 2016 και νιώθω καλά, αισθάνομαι δυνατός”, είπε.
“Η μέρα ήταν αρκετά θετική, επειδή έχω καλό ρυθμό, αλλά και με τα νέα ελαστικά μπορώ να κάνω ένα καλό χρόνο γύρου, είμαι στην 4η, όχι τόσο μακριά από την κορυφή.
“Και επίσης το συναίσθημα με τη μοτοσυκλέτα είναι αρκετά θετικό, είμαστε σε θέση να βρούμε τη σωστή ισορροπία, αλλά το πρόβλημα είναι όπως το ξέρουμε, ότι έχουμε κάποιο πρόβλημα στην φθορά των πίσω ελαστικών.
“Θέλω να πω, η μοτοσυκλέτα του ’16 δεν είναι απο μόνη της αρκετή, πρέπει να δουλέψουμε, αλλά επιβεβαιώνω ότι είμαι σε θέση να πάω γρηγορότερα με την παλιά μοτοσυκλέτα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!