Ο Valtteri Bottas άρπαξε την pole position για το Grand Prix της Βραζιλίας, μπροστά από το ζευγάρι της Ferrari Sebastian Vettel και Kimi Räikkönen, αφού ο συμπαίκτης του στη Mercedes, Lewis Hamilton, είχε ατύχημα στο Q1.
Ο Hamilton ήταν ένας από τα φαβορί για την pole μετά τα δοκιμαστικά της Παρασκευής και έχασε την κορυφή στο FP3 από τον συμπαίκτη του στη Mercedes Bottas κατά μόλις 0,003 δευτερόλεπτα αλλά ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην δεξιά Ferradura στον πρώτο γύρο του στα προκριματικά. Ο Hamilton έχασε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου ξαφνικά στο μέσο της στροφής και χτύπησε σκληρά στις μπαριέρες ελαστικών. Ζήτησε συγνώμη στην ομάδα του στο ραδιόφωνο πριν βγει από το μονοθέσιό του, αλλά δεν πήρε περαιτέρω μέρος στη περίοδο.
Η πρώτη έξοδος του Hamilton σε Q1 από το GP του Βελγίου του 2016 έδωσε την ευκαιρία στον Bottas να πολεμήσει τις Ferrari μόνος του για την pole. Ο Bottas ήταν ο ταχύτερος στο Q1, αλλά ο Sebastian Vettel ήταν ταχύτερος στο Q2 και μετά τις πρώτες προσπάθειες του Q3. Ο Vettel απέτυχε να βελτιώσει στην τελική του πορεία στο Q3, αλλά ο Bottas βρήκε 0.120δ για να νικήσει τον Vettel στην κορυφή με μόλις 0.038δ, με τον καλύτερο γύρο του στο 1:08.322δ. Η δεύτερη Ferrari του Kimi Raikkonen ήταν η τρίτη πιο γρήγορη, λίγο κάτω από δύο δέκατα πιο αργά από τον Vettel, ενώ η Red Bull του Max Verstappen ήταν το μόνο άλλο αυτοκίνητο που ήταν κάτω από τα 1:09δ στην τέταρτη θέση. Η Red Bull του Daniel Ricciardo ήταν πέμπτη, αλλά αντιμετωπίζει ποινή εκκίνησης 10 θέσεων για αλλαγή της MGU-H. Η Force India του Sergio Perez ολοκλήρωσε την πρώτη εξάδα, μπροστά από την McLaren-Honda του Fernando Alonso, τις Renault του Nico Hulkenberg και Carlos Sainz και την Williams του Felipe Massa, ο οποίος σχεδόν έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του μετά τη χειρονομία του στον Sainz στο Q3.
Ο Esteban Ocon δεν κατάφερε να περάσει στο Q3 για πρώτη φορά από το Grand Prix της Σιγκαπούρης το Σεπτέμβριο, χάνοντας το για λιγότερο από ένα δέκατο από τον Sainz. Ο Romain Grosjean μπήκε στο 1:09 για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο και κατέλαβε σύντομα μία προσωρινή θέση για το Q3, αλλά υποχώρησε στη 12η καθώς άλλοι βελτιώθηκαν στο τέλος. Η McLaren-Honda του Stoffel Vandoorne και ο συμπαίκτης του Grosjean στη Haas, Kevin Magnussen, κατέληξαν στη 13 και 14η, πληρώνοντας αμφότεροι το τίμημα επειδή δεν κατάφεραν να σπάσουν το φράγμα των 1:10δ. Ο Brendon Hartley της Toro Rosso ήταν 15ος, αλλά χρησιμοποίησε το Q2 για να κάνει δοκιμές στις διαδικασίες εκκίνησης παρά για να θέσει ένα χρόνο, γνωρίζοντας ότι αντιμετωπίζει ποινή εκκίνησης 10 θέσεων για μια αλλαγή MGU-H. Ο Hartley κατάφερε να περάσει στο Q2 εις βάρος του Pascal Wehrlein της Sauber και του συμπαίκτη του στην Toro Rosso, Pierre Gasly, όταν όλοι ήταν στο 1:10.6δ στο Q1.
Ο Wehrlein ήταν δυσαρεστημένος που έχασε το Q2 για μόλις 0.053δ. Ο Gasly, ο οποίος αντιμετωπίζει ποινή 25 θέσεων για μια αλλαγή MGU-H, το έχασε κατά 0.061δ. Η συντριβή του Hamilton έδωσε στην Williams πρόσθετο χρόνο για να τελειώσει την προετοιμασία του αυτοκινήτου του Lance Stroll μετά την αλλαγή του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων πριν από τη περίοδο, αλλά ο Stroll μπορούσε να κάνει μόνο τον 18ο πιο γρήγορο χρόνο, λιγότερο από ένα δέκατο πιο αργά από τον Gasly. Ο Stroll θα πάρει ποινή πέντε θέσεων για την αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο Marcus Ericsson ήταν ένα ακόμη δέκατο πίσω στη δεύτερη Sauber, νικώντας μόνο τη Mercedes του Hamilton, ο οποίος δεν κατάφερε να θέσει χρόνο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!