Το 1938 ένα τεράστιο οικόπεδο αγοράστηκε στο Sao Paulo από δύο τοπικούς εργολάβους που σκόπευαν να οικοδομήσουνε μια μεγάλη οικιστική περιοχή. Σύντομα έγινε σαφές, ωστόσο, ότι ένα μέρος της γης δεν ήταν κατάλληλο για στέγαση και έτσι αποφάσισαν να χτίσουν μία πίστα αντ ‘αυτού. Το Sao Paulo μεγάλωσε με απίστευτη ταχύτητα και σύντομα η πίστα περιβάλλονταν από σπίτια.
Όταν, το 1970, ο Emerson Fittipaldi άρχισε να έχει διεθνή επιτυχία, οι Βραζιλιάνοι άρχισαν να θέλουν ένα Grand Prix. Το 1971 και το 1972 το Interlagos φιλοξένησε αγ’ωνες εκτός του πρωταθλήματος, αλλά το 1973 η πίστα είχε το πρώτο Grand Prix εντός του πρωταθλήματος.
Η πίστα ήταν γούρικη για τους τοπικούς οδηγούς, με τους Fittipaldi και Carlos Pace, να κερδίζουν στη δεκαετία του 1970. Το Interlagos ήταν το σκηνικό της πρώτης και μόνης νίκης του Pace στην F1, ενώ μετά από το θάνατό του σε αεροπορικό δυστύχημα, η πίστα μετονομάστηκε προς τιμήν του.
Το 1978 το Grand Prix μεταφέρθηκε στο Rio, αλλά το 1979 το Interlagos πήρε τον αγώνα πίσω. Από το 1981, ωστόσο, το Rio είχε επανακαταλάβει το Grand Prix, με τις φτωχογειτονιές του Sao Paulo να είναι σε αντίθεση με την λαμπερή εικόνα που η Formula1 ήθελε να απεικονίσει. Όταν ένα πρόγραμμα ανάπλασης $15εκατ. συμφωνήθηκε στο απόγειο του Ayrton Senna, ως ντόπιος του Sao Paulo, και εκεί έμεινε.
Από το θάνατο του Senna δεν υπήρξε Βραζιλιάνος παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά το πάθος των οπαδών της Βραζιλίας κάνει το άθλημα να επιστρέφει κάθε χρόνο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!