Ο Vandoorne είχε ένα πολυάσχολο πρωινό Παρασκευής, πραγματοποιώντας όλους τους αεροδυναμικούς συσχετισμούς,ρυθμίσεις πάνω στο μονοθέσιο του και δοκιμές ελαστικών καθώς το μονοθέσιο του Alonso ανέπτυξε ένα υδραυλικό σφάλμα το οποίο πήρε όλη την πρώτη περίοδο για να διορθωθεί.
Ωστόσο, και οι δύο οδηγοί πήραν μέρος το απόγευμα στο FP2 και ο Alonso βρέθηκε ιδιαίτερα κοντά σε ένα λογικό ρυθμό στα μεσαία στρώματα. Ο Βέλγος θα χρησιμοποιήσει τον όγδοο κινητήρα εσωτερικής καύσης αύριο, οπότε θα δεχθεί πέντε θέσεις ποινής.
Fernando Alonso (FP1 – Δεν πραγματοποίησε χρονομετρημένο γύρο, FP2 – Ρ7):
«Χάσαμε την πρώτη περίοδο το πρωί της Παρασκευής εξαιτίας ενός υδραυλικού ζητήματος, το οποίο ήταν αρκετά επώδυνο γιατί είχαμε πολλά στοιχεία για δοκιμή, μερικά και για το επόμενο έτος. Προσπαθήσαμε να το καλύψουμε τη δεύτερη περίοδο, αλλά ήταν δύσκολο, έτσι νομίζω ότι θα τα δοκιμάσουμε και πάλι στο Μεξικό.
«Πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμη αρκετά να πάρουμε από το μονοθέσιο, μερικά ακόμα δέκατα να βρούμε, τα οποία πιστεύω ότι πιθανώς θα βρουν όλοι.
«Γνωρίζουμε ότι οι Verstappen και Hulkenberg έχουν ποινές, οπότε αν καταφέρουμε να φτάσουμε στο Q3 το Σάββατο, θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε από μία ακόμα καλύτερη θέση. Αλλά αν δεν το καταφέρουμε στο Q3, και μπορέσουμε να εκκινήσουμε από την 8η ή 9η θέση με φρέσκα ελαστικά, θα είναι πολύ καλό.
«Είναι ωραίο να οδηγείς σε αυτήν την πίστα με τα φετινά μονοθέσια. Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό, ειδικά μέσα από τις γρήγορες στροφές στον πρώτο τομέα. Υπάρχουν πολύ περισσότερα εξογκώματα από το προηγούμενο έτος, οπότε κρατάμε σφιχτά στο τιμόνι, με τη ζώνη ασφαλείας στενά δεμένη. Αλλά είναι διασκεδαστικό!»
Stoffel Vandoorne (FP1 – Ρ5, FP2 – Ρ15):
«Ήταν γενικά μία λογική Παρασκευή. Το πρωί αντιμετωπίσαμε δύσκολες συνθήκες για να ξεκινήσουμε, αλλά τελικά στέγνωσε η πίστα και είχαμε μία πολυάσχολη πρώτη περίοδο δοκιμάζοντας μερικά νέα αεροδυναμικά κομμάτια. Αισθάνομαι ότι είχα καλή απόδοση, ειδικά δεδομένου ότι ήταν η πρώτη φορά που οδηγούσα σε αυτήν την πίστα.
«Το FP2 ήταν λίγο πιο δύσκολο για μένα. Δυσκολευτήκαμε κατά τη διάρκεια της περιόδου με κάποια κίνηση και δεν ήμουν 100% ευχαριστημένος με την ισορροπία του μονοθεσίου μου, αλλά ο ρυθμός αγώνα φαινόταν λογικός. Ήμουν λίγο πιο ικανοποιημένος με το ρυθμό αγώνα μας απ’ ό, τι με τη ρύθμιση των κατατακτηρίων.
«Συνολικά, έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης, αλλά ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε και ελπίζουμε ότι θα πρέπει να είμαστε πολύ πιο κοντά.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!