Το Σαββατοκύριακο στο Texas θα δούμε περισσότερο ροζ, και δεν μιλάμε μόνο για την Force India, η οποία έχει το ροζ χρωματισμό στα μονοθέσιά της, συμπεριλαμβανομένων και των κράνων των οδηγών, φέτος.
Στο Austin – όπως συνέβη στο Μονακό, το Μόντρεαλ και το Silverstone – τα δύο αυτοκίνητα της Force India του Sergio Perez και του Esteban Ocon θα εμφανίσουν μια ροζ κορδέλα μπροστά. Αυτό θα υιοθετηθεί και για το επόμενο Σαββατοκύριακο στο Μεξικό.
Η ροζ κορδέλα είναι το σύμβολο της κατά του καρκίνου του μαστού, ενός ιδρύματος που στοχεύει να νικήσει τον καρκίνο του μαστού και του οποίου το μήνυμα έχει υιοθετηθεί από την ομάδα και πάλι αυτό το Σαββατοκύριακο για να αυξήσει τη συνειδητοποίηση.
Και δεν είναι μόνο η Force India που θα είναι στο ροζ κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στο Austin, καθώς όλο το μήκος των 5.153 μέτρων του Circuit of the Americas θα είναι αφιερωμένο σε αυτό το αξιόλογο σκοπό.
Ο Οκτώβριος είναι μήνας πρόληψης του καρκίνου του μαστού: συμβολίζεται με τη ροζ κορδέλα. Κάθε Οκτώβριο, οργανώνονται σε όλο τον κόσμο χιλιάδες φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες για την ευαισθητοποίηση του κοινού και την συγκέντρωση χρημάτων για τη ζωτική έρευνα. Η έρευνα επικεντρώνεται σε ένα στόχο: να καταστήσει τον καρκίνο του μαστού θεραπευτικό για το 100% των ασθενών. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, τα ποσοστά επιβίωσης στα πέντε χρόνια μετά τη διάγνωση έχουν αυξηθεί στο 85,5%. Υπάρχουν όμως πάρα πολλοί άνθρωποι, κυρίως γυναίκες (αν και οι άνδρες μπορούν να επηρεαστούν από καρκίνο του μαστού) που λαμβάνουν αυτή τη διάγνωση κάθε χρόνο: 50.000 στην Ιταλία και 200.000 στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2016 μόνο.
Το Ultrasoft γίνεται ροζ
Μόνο για αυτό το Σαββατοκύριακο στο Austin, τα ελαστικά της Pirelli, P Zero μωβ ultrasoft θα είναι επίσης χρωματισμένα ως ροζ: υποστηρίζοντας την πρωτοβουλία που εγκαινιάστηκε από τον νέο διοργανωτή της F1, Liberty Media, για να υποστηρίξει την οργάνωση Susan G. Komen στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους οργανισμούς στον κόσμο όταν πρόκειται για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Από την άποψη της έρευνας, έχουν αντλήσει περισσότερα από 920 εκατομμύρια δολάρια από το 1982, καθώς και εκτενείς διαφημιστικές ενέργειες για την ενημέρωση των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο για τον καρκίνο του μαστού χάρη στην παρουσία τους σε περισσότερες από 60 χώρες.
Η Pirelli υποστηρίζει αυτή την σημαντική πρωτοβουλία, χρησιμοποιώντας τα ελαστικά της για να προωθήσει το μήνυμα. Είναι ένα σύμβολο αλληλεγγύης και δέσμευσης, καθώς και μια ισχυρή υπενθύμιση της σημασίας του σκοπού. Έτσι, αυτό το Σαββατοκύριακο, να σκέφτεστε ροζ.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!