Η Toyota έθεσε το ρυθμό στο FP3 του Fuji για τον γύρο αυτού του Σαββατοκύριακου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Ο Sebastien Buemi έκανε τον ταχύτερο χρόνο με 1:35.414 με την #8 Toyota TS050 Hybrid στην αρχή της μονόωρης περιόδου, και πάλι υπό υγρές συνθήκες.
Ο χρόνος αντιπροσωπεύει τον ταχύτερο γύρο του Σαββατοκύριακου μέχρι στιγμής, περνόντας τον καλύτερο της Παρασκευής από τον οδηγό της Porsche, Andre Lotterer, λίγο περισσότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Η #2 Porsche 919 Hybrid ήταν οκτώ δέκατα πίσω από την Toyota με 1:36.264, χρόνος που τέθηκε από τον Earl Bamber. Ο Lotterer ήταν ο τρίτος ταχύτερος, ένα ακόμη δέκατο πίσω στη δεύτερη Porsche, ενώ ο Mike Conway ήταν έξι δέκατα πίσω στην τέταρτη θέση μετά από μια βελτίωση της τελευταίας στιγμής από την #7 Toyota.
Η ομάδα Jackie Chan DC Racing οδήγησε το δρόμο στην LMP2 με έναν γύρο της τελευταίας στιγμής από τον Alex Brundle στο #37 Oreca-Gibson 07. Το 1:43.745 του πέρασε το 1:43.747 του Nelson Piquet Jr. όντας το καλύτερο από τα Rebellion Orecas, ενώ ο Bruno Senna ήταν ο τρίτος.
Οι δύο εργοστασιακές Porsche 911 RSR οδήγησαν πάλι το δρόμο στην κατηγορία GTE Pro. Ο Richard Lietz κατέληξε ταχύτερος με 1:47.724, έξι δέκατα μπροστά από το δεύτερο αυτοκίνητο με τον Michael Christensen στο τιμόνι.
Οι κατατακτήριες για τον έβδομο γύρο της σεζόν του WEC έχουν μετακινηθεί κατά μισή ώρα μπροστά, για τις 2 μ.μ. τοπική ώρα, (9μ.μ. Ελλάδος) αναμένοντας βαρύτερες βροχοπτώσεις το απόγευμα.
Τα αποτελέσματα του FP3
Θέση | # | Οδηγοί | Αυτοκίνητο | Κατηγορία | Χρόνος | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | Anthony Davidson Kazuki Nakajima Sébastien Buemi |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’35.414 | |
2 | 2 | Timo Bernhard Brendon Hartley Earl Bamber |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’36.264 | 0.850 |
3 | 1 | Andre Lotterer Neel Jani Nick Tandy |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’36.387 | 0.973 |
4 | 7 | Kamui Kobayashi Mike Conway Jose Maria Lopez |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’36.881 | 1.467 |
5 | 37 | David Cheng Tristan Gommendy Alex Brundle |
Oreca 07 | LMP2 | 1’43.745 | 8.331 |
6 | 13 | Nelson Piquet Jr. David Heinemeier Hansson Mathias Beche |
Oreca 07 | LMP2 | 1’43.747 | 8.333 |
7 | 31 | Bruno Senna Julien Canal Nicolas Prost |
Oreca 07 | LMP2 | 1’44.065 | 8.651 |
8 | 38 | Oliver Jarvis Ho-Pin Tung Thomas Laurent |
Oreca 07 | LMP2 | 1’44.659 | 9.245 |
9 | 36 | Nicolas Lapierre Andre Negrao Gustavo Menezes |
Alpine A470 | LMP2 | 1’44.840 | 9.426 |
10 | 25 | Vitaly Petrov Simon Trummer Roberto Gonzalez |
Oreca 07 | LMP2 | 1’44.962 | 9.548 |
11 | 26 | Roman Rusinov Pierre Thiriet James Rossiter |
Oreca 07 | LMP2 | 1’45.073 | 9.659 |
12 | 24 | Jean-Eric Vergne Ben Hanley Matt Rao |
Oreca 07 | LMP2 | 1’45.664 | 10.250 |
13 | 28 | François Perrodo Emmanuel Collard Matthieu Vaxiviere |
Oreca 07 | LMP2 | 1’46.075 | 10.661 |
14 | 91 | Richard Lietz Frédéric Makowiecki |
Porsche 911 RSR | LMGTE PRO | 1’47.724 | 12.310 |
15 | 92 | Michael Christensen Kevin Estre |
Porsche 911 RSR | LMGTE PRO | 1’48.358 | 12.944 |
16 | 67 | Harry Tincknell Andy Priaulx |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’48.770 | 13.356 |
17 | 51 | James Calado Alessandro Pier Guidi |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’48.904 | 13.490 |
18 | 95 | Marco Sorensen Nicki Thiim |
Aston Martin Vantage | LMGTE PRO | 1’49.176 | 13.762 |
19 | 66 | Stefan Mücke Olivier Pla |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’49.285 | 13.871 |
20 | 77 | Christian Ried Matteo Cairoli Marvin Dienst |
Porsche 911 RSR (991) | LMGTE AM | 1’49.387 | 13.973 |
21 | 71 | Sam Bird Davide Rigon |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’49.452 | 14.038 |
22 | 97 | Darren Turner Jonathan Adam |
Aston Martin Vantage | LMGTE PRO | 1’50.022 | 14.608 |
23 | 61 | Matt Griffin Mok Weng Sun Keita Sawa |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 1’50.078 | 14.664 |
24 | 54 | Francesco Castellacci Miguel Molina Thomas Flohr |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 1’50.995 | 15.581 |
25 | 86 | Mike Hedlund Ben Barker Nick Foster Jr. |
Porsche 911 RSR (991) | LMGTE AM | 1’51.388 | 15.974 |
26 | 98 | Pedro Lamy Paul Dalla Lana Mathias Lauda |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE AM | 1’51.849 | 16.435 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!