Η Formula 1 αποτελείτε από όνειρα. Είτε το όνειρο του αγωνιζόμενου να φτάσει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και ύστερα από πολλά τέτοια σκαλιά να καταφέρει να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής, είτε από τα όνειρα των οπαδών που θα ήθελαν να βρίσκονται ανάμεσα σε αυτές τις ταλαντούχες προσωπικότητες και να έκλεβαν λίγο από την λάμψη τους.
Από το υλικό των ονείρων όμως είναι φτιαγμένο και κάτι άλλο, λιγότερο ανταγωνιστικό αλλά το ίδιο εξωτικό. Τα υπεραυτοκίνητα. Κατασκευές που απευθύνονται σε λίγους, με τα καλύτερα συστατικά που μπορεί να δώσει η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Με αυτά λοιπόν θα ασχολούμαστε κάθε Τετάρτη βράδυ, φέρνοντάς σας τα νέα από τον κόσμο των supercars.
Αλλά επειδή ακόμα και ένα ταπεινό 106 Rallye – όπως έδειξε η θητεία του στην Ελλάδα – μπορεί να είναι εστιασμένο στην οδήγηση το ίδιο αλλά και ίσως περισσότερο απ’ ότι ένα υπεραυτοκίνητο, θα τους δώσουμε τον χώρο που τους αξίζει. Κάτι σαν τους εκάστοτε Δαβίδ, ενάντια στους Γαλιάθ των επιδόσεων.
Την εβδομάδα που μας πέρασε λοιπόν, η είδηση που κάλυψε όλες της άλλες έρχεται για άλλη μια φορά από το Nurburgring. Με την Porsche να μην είναι διατεθειμένη να αφήσει τον ανταγωνισμό σε ηρεμία διέλυσε τα χρονόμετρα και έγινε το πιο γρήγορο πολιτικό αμάξι – αν και αρκετά φλύαρο σχεδιαστικά, κάποιος θα έλεγε και κιτς – που ολοκλήρωσε έναν γύρο στην Πράσινη Κόλαση, γράφοντας 6 λεπτά και 47,3 δευτερόλεπτα με την καινούρια GT2. Ναι, μην κουράζεται το μυαλό σας, αυτό είναι κατά δέκα δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από την εξωτική 918. Ο εξακύλινδρος των 3.8 λίτρων και 700 αλόγων έκανε δουλειά λοιπόν. Για το αποτέλεσμα ο πρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος δήλωσε πως «στην αρχή την εξέλιξης, θέσαμε ως στόχο για τον χρόνο της GT2 τα 7 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα. Το μπράβο για την σπάσιμο αυτό του στόχου κατά 17.7 δευτερολέπτων πάει στην ομάδα εξέλιξης μας, στους μηχανικούς και οδηγούς.». Καθόλου άσχημα Porsche. Εδώ το βίντεο του γύρου.
Από την άλλη, ένας από τους δύο άσπονδους εχθρούς της Porsche, η McLaren, δεν κάθεται στα αυγά της και διαρρέει φωτογραφίες από το μουλάρι εξέλιξης που ονομάζεται BP23. Τι είναι αυτό; Ο αντικαταστάτης της θρυλικής F1. Με κεντρική θέση οδήγησης, όπως η F1, και με επιδόσεις χωρίς συμβιβασμό, όπως η F1. Τα νέα όπως καταλαβαίνεται έρχονται με το σταγονόμετρο, και το μόνο που ξέρουμε είναι πως θα κατασκευαστούν μόνο 106 από το τμήμα της McLaren που ονομάζεται McLaren Special Operations. Τέλος, αν και η εξέλιξη αναμένεται να είναι πραγματικά πολύπλοκη και χρονοβόρα, η εταιρία δήλωσε πως θα είναι το πρώτο υπεραυτοκίνητο με GT χαρακτηριστικά, ικανό να μεταφέρει άνετα 3 άτομα και τις βαλίτσες τους. Μάλλον αγχωτικό για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου…
Εμπρός τα χνάρια των Γερμανών και η Alfa Romeo που προσπαθώντας να βρει ξανά την θέση της στην αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας έβαλε το νέο SUV της – που αλλου; – στο Nurburgring. Και τι γυρολόγιο! Με συνοπτικές διαδικασίες οι Ιταλοί έγραψαν 7 λεπτά και 51 δευτερόλεπτα μετατρέποντας το Stelvio το πιο γρήγορο SUV παραγωγής. Οδηγός ήταν ο Fabio Francia, Ιταλός οδηγός εξέλιξης της Pirelli, και το αμάξι είχε επιπλέον της βασικής έκδοσης κλωβοστοιχία και τα τα έξτρα ανθρακονημάτινα καθίσματα. Ο κινητήρα των 2.9 λίτρων και 510 ίππων είναι ίδιος με την Giulia QV, που έχει επίσης το ρεκόρ για το ταχύτερο σεντάν με ένα εκπληκτικό 7.32. Αρκετά αποφασισμένοι λοιπόν οι γείτονες. Εδώ το βίντεο του γύρου.
Στο άλλο άκρο, αυτό της ευθείας, όσοι θυμούνται η Bugatti με την Χείρων (Chiron) έκανε τον Σεπτέμβριο παγκόσμιο ρεκόρ στο 0 – 400 – 0 με χρόνο 41.96 δευτερόλεπτα, από τα οποία 32.6 ήταν αυτά που της πήρε να φτάσει τα μαγικά 400. Ένας μήνας δεν πρόλαβε να περάσει και η Koenigsegg απάντησε δυναμικά με την Agera RS κατεβάζοντας τον συνολικό χρόνο στα 36.4 με το 0 – 400 να γίνεται σε ένα αστρονομικό 26.8. Μάλιστα, δήλωσαν πως η ερχόμενη Regera ενδέχεται να τον κατεβάσει και άλλο! Το αμάξι δε που χρησιμοποιήθηκε δεν ήταν κάποιο πρωτότυπο αλλά ενός πελάτη, λίγο πριν του παραδοθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το οποίο και τύλιξαν με μονωτική ταινία σε όλα τα ευαίσθητα μέρη ώστε να μην υπάρξουν χτυπήματα από πετραδάκια. Αγαπάνε πραγματικά την ευθεία εκεί στην Σκανδιναβία.
Τέλος, οι φίλοι της μοτοσυκλέτας θα ενθουσιαστούν με τα νέα που έρχονται από την Kawasaki η οποία και μας έδωσε ένας teaser video που υπονοεί την παρουσίαση μιας νέας μοτοσυκλέτας, φυσικά της Η2 GT, η οποία και δεν θα είναι εστιασμένη στις επιδόσεις αλλά στο ταξίδι και την πιο ροπάτη λειτουργεία στον να θυμίσουμε υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 210 αλόγων (326 στην έκδοση μόνο-για-την-πίστα). Η κρυφή επιτυχία της ιαπωνικής εταιρίας θα είναι ουσιαστικά να την παρουσιάσει πριν την νέα Hayabusa, που έρχεται και αυτή σύντομα. Και έτσι, σιγά σιγά, ο κόσμος της μοτοσυκλέτας μπαίνει στην εποχή του turbo καθώς και άλλα, λιγότερο εξωτικά μοντέλα θα ακολουθήσουν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!