Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, η Μαλαισία βρισκόταν σε μια τεράστια αλλαγή. Ο Dr. Mahathir Mohamad, ο Πρωθυπουργός της Μαλαισίας ήθελε μέχρι το 2020, η χώρα να είναι μια πλήρως βιομηχανοποιημένη χώρα. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνει αυτό, όπως πίστευε, ήταν μέσα από τη βιομηχανία αυτοκινήτων.
Η νούμερο ένα πετρελαική εταιρεία του έθνους, η Petronas, άρχισε να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην Formula1 με τη Sauber, και την εθνική εταιρεία αυτοκινήτων της Μαλαισίας, η Proton, αγόρασε την Lotus Engineering.
Ο Mahathir διέταξε μία πίστα για Grand Prix να κατασκευαστεί, και όχι μία οποιαδήποτε πίστα. Ήθελε να δημιουργήσει μία πίστα που θα ζήλευε όλος ο κόσμος όσον αφορά τις εγκαταστάσεις και την τεχνολογία της. Αυτό που πήρε ήταν η Sepang International Circuit, και για το ντεμπούτο της το 1999 δεν θα απογοήτευσε.
Σχεδιασμένη από τον Hermann Tilke, η Sepang είναι μια από τις πιο τεχνικές πίστες στη Formula1. Ο συνδυασμός μεγάλων ευθείων υψηλής ταχύτητας, και του συγκροτήματων σφιχτών στροφών κάνουν τη πίστα πολύ περίπλοκη, αλλά επίσης ιδανική για προσπέρασμα, όπως η ίδια η πίστα είναι πολύ πλατιά.
Οι οδηγοί την αγαπούν και, μαζί με την ξεχωριστή ατμόσφαιρα της Μαλαισίας, την κάνουν μια μοναδική εμπειρία στη Formula1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!