Επιστροφή στην Μεσόγειο για τον 14ο γύρο του κορυφαίου θεσμού των αγώνων μοτοσυκλέτας στην Αραγονία, σε μια αγωνιστική Κυριακή που ξεκίνησε αργά μιας και η ομίχλη είχε πέσει στην πίστα όλο το πρωί συμπιέζοντας όλο το πρόγραμμα.
Τελικά όλα κίνησαν ομαλά με τον αγώνα να ξεκινάει κανονικά, τον Lorenzo να κάνει πολύ καλή εκκίνηση και να πλασάρεται στην πρώτη θέση αμέσως μόλις τα φώτα έσβησαν. Αυτό δεν ίσχυσε για τον Vinales που όχι μόνο δεν κατάφερε να κρατήσει την θέση του αλλά έπεσε στην 5η πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος ενώ ο Rossi έκανε τα μαγικά του κερδίζοντας μια θέση και γράφοντας τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον παρόλο τον τραυματισμό του.
Με την συμπλήρωση πέντε γύρων και τον ρυθμό να σταθεροποιείται, η πρώτη τετράδα με τους Lorenzo, Rossi, Dovizioso και Marquez έχουν απομακρυνθεί πάνω από δύο δευτερόλεπτα καθώς ο Vinales δημιούργησε τρενάκι από πίσω του μη έχοντας καθόλου την ταχύτητα που έδειξε το Σάββατο.
15 γύρους πριν το τέλος ο Marq Marquez στην Κ12 με μια εντυπωσιακή αρχικά κίνηση μπαίνει στην πρώτη θέση αλλά η χαρά δεν κράτησε παρά μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου καθώς η γραμμή ήταν τελείως λάθος γλυτώνοντας την έξοδο παρά τρίχα, μένοντας στην 4η θέση. Κάτι που δεν κράτησε πολύ καθώς αμέσως στον επόμενο γύρο προσπέρασε τον Dovizioso στην Κ16 με άνεση.
Φτάνοντας στο μέσο του αγώνα ο Lorenzo άρχισε να ανοίγει αργά αλλά σταθερά την διαφορά του με το μεγάλο ερωτηματικό να είναι η φυσική κατάσταση του Valentino Rossi στην δεύτερη θέση, μια επίδοση που ασχέτως του αποτελέσματος είναι εντυπωσιακή.
Στον 11ο γύρο οι δύο Honda των Pedrosa και Marquez κάνουν την επίθεσή τους στις δύο Yamaha με αποτελεσματικότητα, με ανεβαίνοντας στην 5η και 2η θέση αντίστοιχα, με τον τελευταίο να βλέπει νίκη καθώς τα σκληρά ελαστικά του Marquez του δίνουν σημαντικό πλεονέκτημα.
Καθώς ο αγώνα πέρασε την μέση, ο Pedrosa δείχνοντας πολύ δυνατός και δεν άργησε να επιτεθεί στον Doviziosο που ένα λάθος του τελευταίου παραχώρησε εύκολα την 4η θέση στον οδηγό της Honda. Θέση που έμεινε για λιγότερο από ένα γύρο καθώς το επόμενο θύμα του ήταν ο Rossi, με τις ελπίδες του Ιταλού για βάθρο να χάνονται. Η άλλη Honda δεν άργησε να διεκδικήσει την δικιά της προσπέραση, με τον Marquez να επιτίθεται και να εκτοπίζει την Ducati του Lorenzo από την πρωτοπορία.
Η δεύτερη πτώση του αγώνα, μετά από αυτή του Karel Abraham, έγινε από τον Cal Crutchlow 6 γύρους πριν το τέλος, ευτυχώς και οι δύο αναίμακτες.
Σε άλλο σημείο της πίστας όμως λαμβάνει μέρος ένας εμφύλιος, με τον Vinales να έχει ανεβάσει ρυθμό και διεκδικεί την θέση του Rossi, με τον Ιταλό να του κάνει την ζωή δύσκολη και να κλείνει την πόρτα σε κάθε επίθεση.
Μπαίνοντας στους τρεις τελευταίους γύρους ο τραυματισμένος Rossi χάνει την μάχη πέφτοντας στην 5η θέση, ενώ στην πρωτοπορία του αγώνα ο Marquez δείχνει πως η νίκη είναι δική του με αμέσως μετά να έρχεται η άλλη Honda με τον Pedrosa που πέρασε τον Lorenzo πηγαίνοντας για το 1-2.
Κάτι που δεν άργησε να πραγματοποιηθεί καθώς η κατάταξη μέχρι το τέλος έμεινε η ίδια, με τον Marquez να φτάνει στην 5η φετινή νίκη βάζοντας πλώρη για το πρωτάθλημα, ακολουθούμενος από τον Pedrosa που στην αρχή δεν έδειξε δυνατός κάτι που άλλαξε λίγους γύρους πριν το τέλος φτάνοντας στην δεύτερη θέση.
Το βάθρο έκλεισε ο Lorenzo στην 3η θέση με την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα της Ducati να μην μπορεί να ισοσταθμίσει την εμφανή έλλειψη ισορροπίας της ιταλικής μοτοσυκλέτας.
Αμέσως μετά ήρθαν οι δύο Yamaha, στην 4η ο Vinales και στην 5η o Rossi, με τον πρώτο να παρουσιάζει μια μέτρια εικόνα και τον δεύτερο να φέρνει ένα αποτέλεσμα που δείχνει την ψυχική δύναμη των αναβατών του MotoGP.
Μια εκπληκτική απόδοση είχαμε στην 6η θέση από τον Espargaro, αντίθετα με την 7η θέση του Dovizioso που σίγουρα δεν πήρε αυτό που θα ήθελε.
Στην 8η βρέθηκε ο Bautista με Ducati σε έναν σταθερό αγώνα, μπροστά από τον Johan Zarco με Yamaha Teck 3 και Pol Espargaro με KTM που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Αμέσως μετά ήρθε ο Mika Kallio που για λίγο δεν κατάφερε να ισοφαρίσει την απόδοσή του στον Αυστριακό Gran Prix παίρνοντας την 11η θεση.
Οι Andrea Iannone με Suzuku, Jack Miller με Marc VDS Honda, Scott Redding με Pramac Ducati και Tito Rabat επίσης με Marc VDS Honda συμπλήρωσαν την λίστα με τους τερματισθέντες, με τον Danilo Petrucci –αναβάτη μιας εργοστασιακών προδιαγραφών Ducati GP17 – να φέρνει ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα τερματίζοντας στην 20η και τελευταία θέση κλείνοντας ένα όμορφο και αμφίρροπο Grand Prix στην Ισπανία.
Ραντεβού στις 15 Οκτωβρίου στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, στην απαιτητική πίστα Twin Ring Motegi. Μέχρι τότε, καλές διαδρομές και πάντα με κράνος!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!