Ο Lewis Hamilton θεωρεί ότι η Mercedes δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες του φετινού της μονοθεσίου μέχρι το τέλος της χρονιάς, καθώς αυτές αφορούν θεμελιώδη χαρακτηριστικά του που δεν μπορούν να αλλάξουν.
Παρά τη νίκη του Βρετανού στη Σιγκαπούρη, η γερμανική ομάδα δυσκολεύτηκε πολύ φέτος σε πίστες που απαιτούν υψηλή κάθετη δύναμη και έχουν κλειστή χάραξη, όπως το Μονακό και η Ουγγαρία. H Mercedes δυσκολεύτηκε και στη Σιγκαπούρη, εκμεταλλεύτηκε όμως τις ατυχίες των υπολοίπων.
“Νομίζω ότι αυτό το Σαββατοκύριακο (στη Σιγκαπούρη) δείχνει πραγματικά τα δυνατά και αδύνατα σημεία του αυτοκινήτου μας και τα χαρακτηριστικά του”, δήλωσε ο Hamilton.
“Στο στεγνό δεν ήμασταν πουθενά, έτσι το να κερδίσουμε στη χειρότερη – ή τη δεύτερη μετά το Μονακό – χειρότερη πίστα για εμάς είναι εξαιρετικό”.
“Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να προσπαθούμε να πάρουμε τα πάντα από αυτό το αυτοκίνητο”.
“Καταλαβαίνουμε τι μπορούμε να κάνουμε, ενδεχομένως για το μέλλον, για να το βελτιώσουμε. Δεν θα συμβεί με αυτό το αυτοκίνητο, ενδεχομένως με το επόμενο (του 2018)”.
“Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όταν το κάνουμε αυτό δε θα γίνει χειρότερο το μονοθέσιο, γιατί είναι πραγματικά καλό σε άλλους τομείς”.
Αν και έχει πλέον ένα προβάδισμα 28 βαθμών έναντι του Vettel στο πρωτάθλημα και οι εναπομείναντες πίστες στο πρόγραμμα θεωρητικά ταιριάζουν καλύτερα στη Mercedes, ο Hamilton προβλέπει μια στενή μάχη τίτλου μέχρι το τέλος της σεζόν.
“Στη Μαλαισία νομίζω ότι θα πρέπει να είμαστε εντάξει”, πρόσθεσε. “Έπειτα έχουμε την Ιαπωνία, που απαιτεί υψηλή κάθετη δύναμη – εκεί θα μπορούσε να είναι κοντά η μάχη – οι Red Bull είναι πολύ ισχυρή σε αυτό το circuit, σίγουρα δεν θα είναι η καλύτερή μας πίστα”.
“Στο Austin επίσης νομίζω ότι θα είμαστε εντάξει, νομίζω ότι στη Βραζιλία η Ferrari θα είναι ιδιαίτερα ισχυρή και ειλικρινά, νομίζω ότι θα είναι πολύ κοντά στους επόμενους αγώνες”.
“Είναι δύσκολο να προβλέψουμε – ίσως όταν πάμε στο Μεξικό, για παράδειγμα, όπου έχουμε ρυθμίσεις μέγιστης κάθετης δύναμης, επειδή είναι τόσο ψηλά σε υψόμετρο να υπάρχει μικρή αεροδυναμική αντίσταση και τα αυτοκίνητα που έχουν λίγο περισσότερη κάθετη δύναμη (από εμάς) να έχουν το πάνω χέρι. Αλλά όλα είναι θεωρίες, θα μάθουμε μόλις πάμε εκεί”, συμπλήρωσε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!