Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, αποκάλυψε ότι όλη η ομάδα ανησυχούσε σοβαρά ότι το κιβώτιο ταχυτήτων του Daniel Ricciardo θα μπορούσε να έχει παρουσιάσει βλάβη στο μέσο του Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Ο Ricciardo κατάφερε να μην εμπλακεί και αυτός στο συμβάν της πρώτης στροφής, το οποίο οδήγησε σε εγκατάλειψη τον teammate του Max Verstappen και τους δύο οδηγούς της Ferrari, κατορθώνοντας έτσι να ανέβει στη δεύτερη θέση πίσω από τον Lewis Hamilton. Ωστόσο ενώ η Red Bull RB13 είχε φανεί σημαντικά πιο γρήγορο μονοθέσιο σε σύγκριση με την Mercedes W08 για το μεγαλύτερο μέρος του Σαββατοκύριακου της Σιγκαπούρης, ο Ricciardo δεν μπόρεσε να διεκδικίσει την νίκη.
Ο Horner αποκάλυψε μετά τον αγώνα ότι ο αυστραλός οδηγός κρατήθηκε πίσω, από την ανάγκη να διαχειριστεί ένα κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο η ομάδα είχε ανακαλύψει ότι έχει πρόβλημα νωρίτερα στον αγώνα. “Ακόμα και πριν το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας, μπορούσαμε να δούμε ότι χάσαμε μια άφθονη πίεση λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων”, δήλωσε ο Horner στο Sky Sports F1. “Σκεφτόμασταν λοιπόν ότι έτσι, αυτό θα πάει μόνο μέχρι τη μισή απόσταση. Έτσι, ο Daniel είχε οδηγίες να ξεκινήσει να το διαχειρίζεται αυτό, και έπρεπε να θυσιάσει τους χρόνους του στο γυρολόγιο ώστε να το κάνει αυτό. Το έκανε αυτό απίστευτα καλά και κατόρθωσε να κρατήσει το μονοθέσιο στην πίστα για άλλη μια ώρα και μισή περίπου”.
Ερωτηθείς αν ο Ricciardo θα μπορούσε να κερδίσει τον αγώνα, αν δεν είχε το πρόβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, ο Horner δήλωσε: “Σίγουρα θα μπορούσαμε να είμαστε πιο κοντά και να ασκήσουμε κάποια πίεση, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ διαφορετικές συνθήκες σήμερα, με τη βροχή, ήταν πιο δροσερό από την Παρασκευή, συντέλεσαν όλοι οι παράγοντες. Η Mercedes, ιδιαίτερα ο Lewis – είχαμε καλύψει τον Valtteri [Bottas] – αλλά ο Lewis είχε μια πολύ δυνατή μέρα”.
Από την πλευρά του ωστόσο, ο Ricciardo επέμεινε ότι το να έχει να διαχειριστεί το κιβώτιο ταχυτήτων δεν έπαιξε σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. “Τελικά δεν καθόρισε το αποτέλεσμα του αγώνα”, δήλωσε χαρακτηριστικά. “Δεν ήταν ο λόγος να είμαστε δεύτεροι και όχι πρώτοι σήμερα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!