Ξεκινώντας αυτό το άρθρο θα ήθελα να πω ότι δεν έχω σκοπό μεροληπτήσω υπέρ καμίας ομάδας, κάθε άλλο παρά αντικειμενικός θέλω να είμαι, διαπιστώνοντας κάποια πράγματα.
Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 είναι το ποιο ανταγωνιστικό των τελευταίων ετών, με δυο από τις ιστορικότερες ομάδες του αθλήματος να παλεύουν για την κορυφή.
Ξεκινώντας, γνωρίζαμε ότι η Ferrari είχε κάνει άλματα σε σχέση με το που βρισκόταν το 2016, αλλά δεν γνωρίζαμε πόσα. Η απορία μας λύθηκε στην Αυστραλία, βλέποντας την ιταλική ομάδα να κερδίζει στα ίσια τις Μercedes και οι οπαδοί της Ferrari ήταν ενθουσιασμένοι για την επιστροφή της ομάδας τους.
Η απορία μας ήταν αν αυτή η νίκη ήταν πυροτέχνημα αλλά μας λύθηκε άμεσα, αφού η Ferrari είχε επιστρέψει και πάλι. Στους αγώνες που πέρασαν η ιταλική ομάδα ή θα κέρδιζε ή θα πάλευε για την νίκη, αλλά μια ξαφνική αποχώρηση έφερε τριγμούς και προβλήματα στην ομάδα του Maranello, (αποπέμφθηκε ο Lorenzo Sassi, κύριος μηχανικός εξέλιξης της μονάδας ισχύος) που μέχρι εκείνη την στιγμή έδειχναν όλα να δουλεύουν ρολόι.
Εξαιρώντας τις ατυχίες σε Μεγάλη Βρετανία και Μπακού, που άσχετα από τα λάθη και τις ατυχίες η Ferrari είχε αρχίσει να δείχνει αδυναμίες σε ρυθμό αγώνα σε σχέση με τον μεγάλο της αντίπαλο, όλα αυτά τα σκέπασε το 1-2 στο Gran Prix της Ουγγαρίας.
Επιστρέφοντας από την καλοκαιρινή ανάπαυλα περιμέναμε πως όλα θα ήταν όπως πριν, οι δύο αγώνες σε Βέλγιο και Ιταλία μας έδειξαν μια Ferrari σε κρίση, και λέω κρίση γιατί δεν έδειξε σε καμία περίπτωση να μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των Mercedes. Στο Βέλγιο, ειδικά όταν ο Vettel έβαλε την Ultrasoft νομίζαμε ότι θα περνούσε τον Hamilton εύκολα αλλά ήρθε ο Βρετανός να μας διαψεύσει όλους με τον κινητήρα της Mercedes.
Η Ferrari φαίνεται να έχει μείνει πίσω στο κομμάτι της εξέλιξης μέσα στην χρόνια, κάτι που την ταλαιπωρεί χρόνια, τρανό παράδειγμα το πρωτάθλημα του 2010 που το έχασε μέσα από τα χέρια της, μένοντας τότε πίσω από την Red Bull στην εξέλιξη.
Κλείνοντας, η Ferrari πρέπει σκοτώσει τα φαντάσματα που την κυνηγάνε και να επιστρέψει εκεί όπου ανήκει, να δουλέψουν μηχανικοί και ιθύνοντες σκληρότερα για να καλύψουν το χαμένο έδαφος. Όσων αφορά την συζήτηση για την καύση λαδιού, αυτό θα μας το διαλευκάνει η αρμόδια αρχή, για να δούμε αν η αλήθεια είναι άλλη. Εμείς τονίζουμε μια αλήθεια με τα δεδομένα του τώρα, χωρίς να θέλω να προωθήσω καμία ομάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!