Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, τόνισε ότι περιμένει η πίστα της Marina Bay Street, όπου θα διεξαχθεί το Grand Prix της Σιγκαπούρης, να ευνοήσει τους αντιπάλους της, Ferrari και Red Bull.
Η Mercedes έχει εκπληκτικό ρυθμό, αυτή τη σεζόν, σε πίστες υψηλής ταχύτητας, με έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση, αλλά δυσκολεύεται σε πίστες χαμηλής ταχύτητας, στενές και με πολλές στροφές.
Σε Montréal, Silverstone και Monza, τα Ασημένια Βέλη πήραν το 1-2, ενώ η Ferrari το κατάφερε αυτό στο Monte-Carlo και στο Hungaroring.
Πριν από το νυχτερινό αγώνα αυτού του Σαββατοκύριακου, ο Wolff σχολίασε: «Μέχρι στιγμής φέτος, έχουμε δει ότι ο δείκτης κινείται σύμφωνα με τον τύπο της πίστας.
«Επιφανειακά, η Σιγκαπούρη πρέπει να ευνοεί τόσο τη Ferrari όσο και τη Red Bull.
«Και οι δύο ομάδες έχουν ισχυρή απόδοση σε πίστες χαμηλής ταχύτητας που απαιτούν μέγιστη κάθετη δύναμη και κάνουν τη ζωή μας πιο δύσκολη φέτος.
«Μερικές φορές, τέτοια χαρακτηριστικά είναι απλώς στο DNA ενός μονοθεσίου.
«Παρ’ όλα αυτά, μάθαμε πολλά από τις δυσκολίες μας στο Μονακό, αυξήσαμε το επίπεδο των επιδόσεών μας σημαντικά στην Ουγγαρία και έχουμε σημειώσει ικανοποιητική πρόοδο στην κατανόηση του τι πρέπει να κάνουμε για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το σασί.»
Η Mercedes δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο στη Σιγκαπούρη το 2015, ενώ την επόμενη χρονιά πήρε τη νίκη.
Ωστόσο, αν και έχει ενθαρρυνθεί από τα κέρδη της Mercedes στην πίστα, ο Wolff γνωρίζει ότι εξακολουθεί να αποτελεί μία μεγάλη πρόκληση.
«Η ταυτοποίηση των δυνατών και των αδύνατων σημείων είναι ένα ισχυρό κομμάτι της ομάδας μας τα τελευταία χρόνια», εξήγησε.
«Καθώς πιέζουμε ώστε να γίνουμε καλύτεροι και ισχυρότεροι σε κάθε περιοχή, έχουμε βάλει το δάκτυλο στην πληγή για να καταλάβουμε τις αιτίες των καλών αλλά και των κακών μας επιδόσεων.
«Το 2015, η Σιγκαπούρη μας έδωσε μία από τις πιο επώδυνες εμπειρίες των τελευταίων ετών, οπότε ανεβάσαμε τα μανίκια, μάθαμε από αυτό και καταφέραμε να πετύχουμε μία μεγάλη νίκη πέρυσι.
«Αλλά παρά την επιτυχία, αυτή είναι μία πίστα που δυσκολευόμαστε να ελέγξουμε το συνδυασμό των μικρών, απότομων στροφών, των σχετικά μικρών ευθειών και της ανώμαλης επιφάνειας.
«Και κατευθυνόμαστε στην Ασία αυτή τη φορά με την προσδοκία ότι έχουμε μία μεγάλη πρόκληση μπροστά μας.»
Η Mercedes βρίσκεται στην κορυφή του πρωταθλήματος κατασκευαστών, 62 βαθμούς μπροστά από τη Ferrari.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!