Οι μνημειώδεις ταχύτητες της Monza σημαίνουν ότι έχει κάποιες μάλλον μοναδικές απαιτήσεις όταν πρόκειται για αεροδυναμική ρύθμιση, με την χαμηλή αντίσταση να είναι η εντολή της ημέρας. Εδώ εξετάζουμε μερικά από τα σχέδια πίσω πτέρυγας που είδαμε το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix της Ιταλίας, συμπεριλαμβανομένης της πολύ επιθετικής, αλλά τελικά πολύ επιτυχημένης λύσης της Red Bull.Red Bull RB13
Στην Monza η Red Bull χρησιμοποίησε την πίσω πτέρυγα που δοκιμάστηκε από τον Daniel Ricciardo στις δοκιμές της Παρασκευής στον προηγούμενο αγώνα στο Βέλγιο. Το πτερύγιο έχει μια ευρύτερη χορδή από τη Mercedes ή τη Ferrari, αλλά είναι σχεδόν επίπεδο και το κύριο επίπεδο έχει μια πολύ μικρή χορδή. Ο στόχος ήταν να μεγιστοποιηθεί η μέγιστη ταχύτητα και να προσπαθήσουν να αντισταθμίσουν το έλλειμμα ισχύος του κινητήρα της Renault σε σχέση με τις δύο πρώτες ομάδες. Λειτούργησε, ο Ricciardo τερμάτισε τέταρτος, έχοντας φτάσει εκεί εκκινώντας από την 16η θέση.
Ferrari SF70H
Η ιταλική ομάδα εισήγαγε ακόμα μια νέα πτέρυγα στην Ιταλία και εδώ μπορούμε να συγκρίνουμε και να αντιπαραβάλλουμε με το σχέδιο που χρησιμοποιήθηκε τελευταία φορά στο Spa. Αυτή έχει σχήμα κουταλιού, διαφορετική κολόνα πτέρυγας και δύο monkey seat (το κανονικό, επιπλέον ένα μικρότερο).
Η αναθεωρημένη έκδοση στη Monza, εν τω μεταξύ, έχει ένα εντελώς επίπεδο, ευθείο κεντρικό προφίλ, ένα πτερύγιο με πολύ μικρή χορδή και μόνο το κανονικό monkey seat.
Mercedes F1 W08
Η γωνία αυτού του σχεδίου καθιστά πολύ σαφές πόσο μικρή είναι η χαρακτηριστική πίσω πτέρυγα για την Monza. Από άποψη σχεδιασμού και ανάπτυξης, η Ιταλία είναι ο πιο ακριβός αγώνας της σεζόν για τις ομάδες, επειδή κατασκευάζουν αεροδυναμικές λύσεις που θα χρησιμοποιηθούν μόνο σε αυτή τη συγκεκριμένη πίστα, η οποία είναι η ταχύτερη στο ημερολόγιο.
Haas VF-16 και VF-17
Το περασμένο έτος η Haas χρησιμοποίησε ένα πολύ ασυνήθιστο σχέδιο πίσω πτέρυγας στην Ιταλία, που παρουσιάζεται στο πρώτο σχέδιο που ακολουθεί. Δεν το επαναλάμβαναν αυτό το έτος, αλλά η λύση του 2017, το δεύτερο σχέδιο παρακάτω, παρουσίασε ωστόσο ένα μοναδικό σχήμα κουταλιού, που τέθηκε στο μεσαίο τμήμα.
Η ανάλυση και τα σχέδια έγιναν από το F1.com και τον σχεδιαστή – αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!