O Daniel Ricciardo πήρε το βραβείο του Driver of the Day στο Grand Prix της Ιταλίας. Ο Αυστραλός μετά τις τρομερές κατατακτήριες έπεσε αρκετά πίσω λόγω των ποινών. O οδηγός της Red Bull πίεσε και τον Vettel για το βάθρο αλλά η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη και δεν υπήρχε χρόνος για να τον φτάσει.
Από κει και πέρα υπήρχαν οδηγοί που έδειξαν να έχουν πολύ καλή απόδοση και η συντακτική ομάδα τους προτείνει για το 13ο «The best of the rest».
Ocon, Stroll, Verstappen και Vandoorne οι καλύτεροι μετά τον Ricciardo σύμφωνα με τους συντάκτες του F1fan.gr
Η επιλογή του Γιάννη Πουλόπουλου – Esteban Ocon
Ο νεαρός Γάλλος της Force India, Esteban Ocon, εκμεταλλευόμενος τις ποινές θέσεων των δύο Red Bull αλλά και την εξαιρετική του απόδοση, στο βρεγμένο, στις κατατακτήριες του Σαββάτου, ξεκίνησε τον αγώνα από την 3η θέση. Κατά την εκκίνηση, κατάφερε σχετικά εύκολα πριν το chicane της Rettifilo να περάσει το Lance Stroll και να βρεθεί αυτός δεύτερος. Γνωρίζοντας πως είναι ανέφικτο να κυνηγήσει τον Hamilton, προσπάθησε με νύχια και με δόντια να κρατήσει τη θέση του ώστε να ανέβει στο βάθρο. Η δυναμική, όμως, της VJM10 δεν τον βοήθησε να κρατηθεί τόσο ψηλά και άρχισε σιγά σιγά να χάνει θέσεις από ταχύτερα μονοθέσια. Στον 4ο γύρο δέχθηκε προσπέρασμα από τον Bottas, και στη συνέχεια αντιστάθηκε στο Vettel για τρεις γύρους, προτού υποχωρήσει και πάλι. Μέχρι τον 26ο γύρο υπερασπιζόταν επάξια τη θέση του από τον Kimi Raikkonen, με τον Φινλανδό να περνάει τελικά στην πρώτη στροφή, με τη βοήθεια του DRS. Ο Ocon όμως δεν πτοήθηκε από όλα αυτά και εντυπωσίασε με την ψυχραιμία που επέδειξε, αλλά και με τις εμπειρικές κινήσεις του στην πίστα, καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Κράτησε την 6η θέση μέχρι τέλους, αφήνοντας το Stroll πίσω του. Πήρε το 100% από το μονοθέσιο του, μένοντας ευχαριστημένος και ικανοποιημένος από την απόδοση του.
Η επιλογή του Γιάννη Μπίτα – Lance Stroll
Ο νεαρός Καναδός απέδειξε ότι τελικά δεν είναι και τόσο κακός οδηγός. Έδειξε ότι σε ειδικές συνθήκες με ένα μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο κατάφερε να καταταχθεί 4ος. Μετά τις ποινές των ταύρων ανέβηκε στην πρώτη σειρά της εκκίνησης και έγινε ο νεότερος που το καταφέρνει. Στον αγώνα η εκκίνηση του ήταν καλή όμως ο Hamilton έξυπνα τον έκλεισε και μοιραία έμεινε πίσω από τον Ocon. Έπειτα αναπόφευκτα έχασε θέσεις από Bottas και Vettel. Κράτησε χωρίς προβλήματα πίσω του τον Kimi αλλά πλήρωσε το κακό pit της ομάδας του και έμεινε πίσω. Η μάχη του με τον Ocon ήταν ενδιαφέρουσα και το προσπάθησε μέχρι τη στιγμή που φρέναρε απότομα όταν έριξε γύρο στον Kvyat. Τέλος έμεινε μπροστά από τον σαφώς πιο έμπειρο Massa. Μεστή συνολικά εμφάνιση.
Η επιλογή του Σάκη Θέου – Max Verstappen
Φέτος θα πω πως ο νεαρός Ολλανδός τρώει απανωτές σφαλιάρες ατυχίας σε κάθε Grand Prix διότι μετράει 6 εγκαταλείψεις σε 13 αγώνες. Σε σχέση με τον teammate του που έχει 5 βάθρα και μια νίκη, ο Max μετράει μόλις ένα βάθρο μέσα στο 2017. Το περασμένο Σαββατοκύριακο στον “Ναό της ταχύτητας” εκίνησε από την 13η θέση μετά από τις ποινές για την αλλαγή του προβληματικού του κινητήρα από το Βέλγιο, όπου και εγκατέλειψε και έτσι έχασε την δεύτερη θέση της εκκίνησης. Στον αγώνα ανέβηκε μέχρι την 8η θέση και βρήκε μπροστά του το εμπόδιο του Felipe Massa, ακούμπησαν, ως συνήθως και οι δυο είναι λίγο πιο επιθετικοί από όσο συνηθίζεται, με αποτέλεσμα να έχει κλατάρισμα και να αλλάξει την του στρατηγική αναγκαστικά στα δυο pit stop. Έπεσε στην ουρά της κατάταξης αλλά με την δυναμική την Red Bull και την δική του φυσικά κατάφερε να πάρει τον ένα βαθμό της 10ης θέσης. Αν σταματήσει φέτος ή του χρόνου αυτή η “κατάρα” που τον κυνηγάει τότε ίσως ξαναδούμε αποδόσεις “Βραζιλίας 2016” από τον Ολλανδό της Red Bull.
Η επιλογή της Εβίτας Πανάγου – Stoffel Vandoorne
Ακόμα ένας θετικός αγώνας για τον Βέλγο της McLaren που όμως για άλλη μια φορά πληρώνει την κακή συμπεριφορά της μονάδας ισχύος της Honda και πιο συγκεκριμένα της MGU-K. Ο Vandoorne έδωσε τίμιες μάχες εντός 10αδας κυρίως με ομάδες που είχαν κινητήρα Renault και κυρίως της STR. Πέρα από αυτό θα πρέπει να σημειωθεί ότι κατάφερε να μπει στο Q3 αλλά οι ποινές τον έστειλαν πιο πίσω. Είναι κρίμα που με τέτοιες προσπάθειες δεν κατάφερε να σημειώσει βαθμό στην Ιταλία.
Επόμενος αγώνας στη Σιγκαπούρη στις 15-17 Σεπτεμβρίου. Θα μπορέσει η Ferrari να αντεπιτεθεί ή η Mercedes θα συνεχίσει να κάνει τα δικά της; Επίσης τι θα συμβεί με τις McLaren, Honda, Toro Rosso και Renault μετά το μπλέξιμο με τους κινητήρες; Ποιος θα είναι δίπλα στον Hulkenberg του χρόνου στη Renault; Όλα τα νέα εδώ, στο F1fan.gr, το site που εμπιστευόσαστε για την ενημέρωση σας.
Επιμέλεια: Γιάννης Μπίτας – Σάκης Θέος
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!