Τα υβριδικά αυτοκίνητα θα παραμείνουν μέρος της LMP1 παρόλο που οι νέοι κανονισμοί της FIA για το WEC που ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο, για το 2020 θα υποστούν μια σημαντική αναθεώρηση.
Οι προϊστάμενοι της σειράς έχουν παραδεχτεί ότι οι προτεινόμενοι κανόνες θα πρέπει να αλλάξουν μετά την απόφαση της Porsche, η οποία βοήθησε στη συγγραφή των κανονισμών, να αποχωρήσει από την κατηγορία της P1 στο τέλος αυτής της σεζόν.
Ο επικεφαλής του WEC Gerard Neveu δήλωσε: “Οι κανόνες LMP1 του 2020 θα αλλάξουν ουσιαστικά από ό, τι ανακοινώθηκε στις 24 ώρες της Le Mans.
“Όμως, το Automobile Club de l’Ouest και η FIA [που γράφουν από κοινού τους κανόνες] είναι απολύτως βέβαιοι ότι η τεχνολογία και τα υβριδικά συστήματα πρέπει να διατηρήσουν τη θέση τους στους αγώνες αντοχής, αν και όχι με οποιοδήποτε κόστος”.
Ο αθλητικός διευθυντής της ACO, Vincent Beaumesnil, εξήγησε ότι υπήρχε “ένας σαφής στόχος για πολύ χαμηλότερο προϋπολογισμό για να τρέξει κανείς ένα υβριδικό για να διευκολυνθεί ο κάθε κατασκευαστής να ενταχθεί”.
Οι επόμενοι κανόνες του LMP1 θα τεθούν σε ισχύ από την αρχή της χρονιάς του 2020/21 μετά τη μετάβαση του WEC σε μορφή χειμερινής σεζόν που θα διασχίζει δύο ημερολογιακά έτη.
Το σχέδιο του ενός χιλιομέτρου με μηδενικές εκπομπές ρύπων εγκαταλείφθηκε.
Η απαίτηση μηδενικών εκπομπών για τα υβριδικά εργοστασιακά P1 να ολοκληρώσουν ένα χιλιόμετρο με ηλεκτρική ισχύς μετά από κάθε στάση ανεφοδιασμού θα εγκαταλειφθεί.
Ο Neveu αποκάλυψε ότι «οι κύριοι άξονες των νέων τεχνικών κανονισμών θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες».
Επέμεινε ότι υπήρχε “πραγματικό ενδιαφέρον από ορισμένους κατασκευαστές αλλά υπό ορισμένους όρους”.
«Το ερώτημα είναι το επίπεδο του υβριδισμού · πρέπει να αφήσουμε χώρο για υβριδικά, αλλά το ερώτημα είναι τι είδους υβριδικού», εξήγησε. “Μπορείτε να κάνετε ένα υβριδικό με μικρότερο κόστος, σίγουρα.”
Η Peugeot παρακολουθεί…
Η Peugeot, η οποία ήταν μέρος της διαδικασίας θέσπισης κανόνων για το 2020 μαζί με την Porsche και την Toyota, θεωρείται ότι άσκησε πίεση για χαμηλότερο επίπεδο τεχνολογίας και χαμηλότερο κόστος εισόδου.
Ο Neveu απέκλεισε επίσης την αλλαγή του WEC σε ένα σύνολο κανονισμών παρόμοιων με τους διεθνείς κανόνες του Daytona Prototype που βασίζονται στο LMP2 που εισήχθησαν για αυτή τη σεζόν στο πρωτάθλημα IMSA SportsCar στη Βόρεια Αμερική.
Πρότεινε ότι οι σειρές έπρεπε να είναι «σεβαστές και σωστές» σε κατασκευαστές όπως η Toyota, καθώς και ιδιωτικούς όπως η SMP Racing/BR Engineering που εργάζονται σε νέα σχέδια για την P1.
Οι νέοι κανόνες που θεσπίστηκαν για τους ανεξάρτητους κατασκευαστές πριν από την έναρξη αυτής της σεζόν ανακοινώθηκαν με περίοδο σταθερότητας έως το τέλος του 2021.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!