Ο Valtteri Bottas ήταν ταχύτερος του συμπαίκτη του στη Mercedes, Lewis Hamilton, με τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών για το Ιταλικό Grand Prix.
Ο Bottas έκανε χρόνο 1:21.406s με τα supersoft ελαστικά, 0.056 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Hamilton, με τον Sebastian Vettel μόλις ένα δέκατο πίσω στην τρίτη.
Η πίστα έπρεπε να στρωθεί με λάστιχο πάλι καθώς η πρωινή βροχή αφαίρεσε το φρέσκο ελαστικό από την πρώτη περίοδο δοκιμαστικών.
Ο Hamilton ήταν ταχύτερος μετά το πρώτο μισάωρο, με τη Mercedes να επικεντρώνεται στις δοκιμές των μαλακών ελαστικών νωρίς. Όταν η προσοχή στράφηκε στις προκριματικές προσομοιώσεις, ο Vettel πήγε ταχύτερος με 1:21.546δ, το οποίο ήταν λίγο πιο αργό από το χρόνο του Hamilton στο FP1. Ο Bottas πέρασε τότε τον Vettel και παρ ‘όλο που ο Hamilton έδειχνε πως θα ξεπεράσει τον συμπαίκτη του, έχασε χρόνο στον τελικό τομέα και κατέληξε δεύτερος. Ο Kimi Raikkonen ήταν ο τέταρτος ταχύτερος, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο του στον δεύτερο γύρο του στα supersofts, καθώς η Ferrari είχε περισσότερη απειλή για τη Mercedes από ό, τι στο FP1.
Με λίγο παραπάνω από 40 λεπτά, οι ομάδες άρχισαν να επικεντρώνονται σε μεγάλες διαδρομές για την προετοιμασία του αγώνα της Κυριακής.
Ο Max Verstappen ήταν ο κορυφαίος της Red Bull στην πέμπτη, ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον ρυθμό, με τον συμπαίκτη του Daniel Ricciardo τρία δέκατα πίσω στην έκτη. Και οι δύο οδηγοί αντιμετωπίζουν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο καθώς μια σειρά από αλλαγές εξαρτημάτων του κινητήρα σημαίνει ότι οι Ricciardo και Verstappen θα αντιμετωπίσουν κυρώσεις με 20 και 15 θέσεις αντίστοιχα.
Οι McLaren του Stoffel Vandoorne και του Fernando Alonso, ο οποίος αναμένεται να ξεκινήσει από πίσω μετά από ποινή 35 θέσεων για αλλαγές κινητήρα, έδειξαν εντυπωσιακή ταχύτητα στην έβδομη και στην όγδοη θέση αντίστοιχα, 1,5 δευτερόλεπτα πίσω από το ρυθμό, αν και χρησιμοποίησαν slipstream για αυτούς τους χρόνους.
Ο Esteban Ocon και ο Felipe Massa, ο οποίος άφησε την πρώτη του προσπάθεια με λίγα καύσιμα όταν έβαλε δύο τροχούς στο χαλίκι στην έξοδο του δεύτερου chicane, ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Ο Carlos Sainz, ο οποίος έχει ποινή 10 θέσεων μετά την αλλαγή της MGU-H, ήταν ο 11ος πιο γρήγορος. Ωστόσο, η περίοδος του τελείωσε νωρίς όταν ο κινητήρας της Renault σταμάτησε την Toro Rosso μετά το δεύτερο chicane. Ο συμπαίκτης του, Daniil Kvyat, ο οποίος ήταν ο 18ος πιο γρήγορος και έκανε την καλύτερη προσπάθειά του στα μαλακά, τερμάτισε νωρίς το πρωινό του, όταν επέστρεψε στα pit, αφού η ομάδα του βρήκε πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
Οι Renault του Nico Hulkenberg, ο οποίος πέρασε μεγάλο μέρος του τελευταίου μέρους της περιόδου στο γκαράζ, και του Jolyon Palmer ήταν ομοιόμορφα μαζί στη 12η και 13η, με λίγο λιγότερο από μισό δέκατο που να χωρίζει. Ο Lance Stroll ανέκαμψε από το γύρισμα που είχε στο chicane της Ascari για να τερματίσει τη περίοδο 15ος πιο γρήγορος, τέσσερα δέκατα πίσω από την Williams του Massa. Το δίδυμο της Haas των Romain Grosjean και Kevin Magnussen ήταν μόλις πάνω από δύο δευτερόλεπτα από το ρυθμό στη 16η και 17η. Στα τελευταία λεπτά της περιόδου, ο Magnussen σταμάτησε στην Ascari αναφέροντας “σπασμένη ανάρτηση”, και ενεργοποιώντας το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!