Η υποχρεωτικές διακοπές του καλοκαιριού στα εργοστάσια της F1 ενδέχεται να είχαν σταματήσει προσωρινά την ανάπτυξη των μονοθεσίων του 2017, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι ομάδες δεν είχαν πολλά αναθεωρημένα μέρη στα μονοθέσια τους στο Spa το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ειδικότερα, η Ferrari είχε ένα μεγάλο πακέτο ενημερώσεων, εκείνων που βοήθησαν στο να φτάσει πολύ πιο κοντά στη Mercedes από ό, τι είχαν προβλέψει στις κατατακτήριες.
Ferrari SF70H – Η τελική πλάκα της εμπρόσθιας πτέρυγας
Η Ferrari εισήγαγε αυτήν την αναθεώρηση στην εμπρόσθια πτέρυγα για να έχει καλύτερη τελική ταχύτητα και να δημιουργεί λιγότερη οπισθέλκουσα και λιγότερη κάθετη δύναμη. Αφαίρεσαν το τριγωνικό, οριζόντιο πτερύγιο που βρισκόταν στην κορυφή της τελικής πλάκας από την αρχή της σεζόν (που μπορείτε να δείτε στο οβάλ ένθετο στο κάτω μέρος του σχεδίου). Αυτή η τελική πλάκα θα διατηρηθεί για τον επόμενο γύρο στη Monza, αλλά είναι πιθανό ο προηγούμενος σχεδιασμός να επιστρέψει μετά τη Σιγκαπούρη.
Ferrari SF70H – Αναβαθμισμένο πάτωμα
Ένα ακόμη νέο πάτωμα για τη Ferrari, πολύ διαφορετικό από το προηγούμενο στο σχεδιαστικό μπροστινό μέρος των πίσω ελαστικών. Υπάρχει ένα λιγότερο τριγωνικό βράγχιο, που σημαίνει περισσότερος ανοικτός χώρος και πρόσθεσαν ένα μικρό διαμήκες φέρινγκ ακριβώς μπροστά από το πίσω ελαστικό, πολύ παρόμοιο με αυτό που εισήγαγε η Mercedes στην Ισπανία. Στη Ferrari στο Βέλγιο είχαν και τον νέο διαχύτη που δοκιμάστηκε στην Ουγγαρία πρόσφατα με ένα διαφορετικό κεντρικό τμήμα για να δημιουργηθεί λιγότερη κάθετη δύναμη. Θα χρησιμοποιηθεί πιθανώς στη Monza.
Mercedes F1 W08 – Διαφοροποιήσεις στην εμπρόσθια πτέρυγα
Η Mercedes, φυσικά, έφερε επίσης αναθεωρήσεις στο Spa. Η εμπρόσθια πτέρυγα για το Βέλγιο (δεξιά πλευρά του σχεδίου) χρησιμοποιεί σχεδόν την ίδια διαμόρφωση που βλέπουμε στο Αζερμπαϊτζάν (αριστερή πλευρά του σχεδίου), αλλά έχουν κόψει ακόμη περισσότερο το τελευταίο πτερύγιο, που υποδεικνύεται από το δεξί βέλος. Χρησιμοποιούν επίσης το πτερύγιο για την περιστροφή κάτω από το σασί που εισήχθη στην Αυστρία (αριστερό βέλος). Η πίσω πτέρυγα του μονοθεσίου είναι επίσης πολύ παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιήθηκε στο Μπακού.
Τα γραφήματα είναι από το F1.COM και τον σχεδιαστή – αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!