Ο Lewis Hamilton κράτησε τον Sebastian Vettel πίσω του σε όλο το Βελγικό Grand Prix για να καταγράψει την πέμπτη νίκη της σεζόν και να μειώσει τη διαφορά σε επτά βαθμούς στο πρωτάθλημα.
Ο οδηγός της Mercedes διαχειρίστηκε μία περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας αργά στον αγώνα και ένα μειονέκτημα ελαστικών για να αμυνθεί του Vettel με σχετική ευκολία, καθώς ο Daniel Ricciardo διεκδίκησε μια τρίτη θέση έκπληξη για την Red Bull.
Ο Hamilton ξεκίνησε καλά από τη pole position και δημιούργησε ένα προβάδισμα 1,7 δευτερολέπτων πριν σταματήσει για νέα μαλακά ελαστικά στον 12ο γύρο από τους 44. Ο Vettel έτρεξε δύο γύρους περισσότερο στο πρώτο κομμάτι και επέστρεψε δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton, ο οποίος πέρασε τη δεύτερη Ferrari του Kimi Raikkonen τον γύρο πριν ο Vettel μπει στα pit. Ένας γρήγορος πρώτος γύρος για τον Vettel τον έφερε 1,2δ από το προβάδισμα του Hamilton και έφερε τη Ferrari μέσα στη ζώνη του DRS, αλλά ο Hamilton απάντησε αμέσως. Ανέβασε το πλεονέκτημά του σε δύο δευτερόλεπτα, αλλά ένα αυτοκίνητο ασφαλείας άλλαξε τελείως τον αγώνα.
Το δίδυμο της Force India, Esteban Ocon και Sergio Perez είχαν αρχικά επαφή στην κατηφόρα πριν Eau Rouge στον πρώτο γύρο και στη συνέχεια συγκρούστηκαν πιο δραματικά στον 29ο γύρο. Ενώ είχαν μάχη για την έβδομη θέση, ο Ocon ήταν στο πίσω δεξιά μέρος του συμπαίκτη του βγαίνοντας από την La Source, και ο Perez έκανε προς τα δεξιά και έσπασε την εμπρός πτέρυγα του Ocon με το δεξί του πίσω ελαστικό. Αυτό προκάλεσε το ελαστικό του Perez να κλατάρει στην είσοδο της Eau Rouge και το ζευγάρι γέμισε την πίστα με συντρίμμια.
Το grid άλλαξε ελαστικά, με τον Hamilton να πάει στα softs και ο Vettel ultrasofts και στη συνέχεια να παραπονιέται καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας παρέμεινε στη πίστα για τρεις γύρους. Ο Vettel ήταν ακριβώς πίσω από την πτέρυγα της Mercedes στην Eau Rouge και στη Raidillon κατά την επανεκκίνηση και πήγαιναν παράλληλα, καθώς ο Hamilton υπερασπίστηκε τη θέση του προς την Les Combes. Ο Hamilton κρατήθηκε και βρήκε αρκετό ρυθμό στο πιο αργό ελαστικό για να αμυνθεί του Vettel και να βγει εκτός ζώνης DRS και σταδιακά να επεκτείνει το προβάδισμά του μέχρι στο τέλος να κερδίσει με 2,3 δευτερόλεπτα.
Ο Ricciardo ξεκίνησε τον αγώνα από την έκτη αλλά ανέβηκε στο βάθρο, σε μία πίστα που δεν ταιριάζει με τη Red Bull που τροφοδοτείται από την Renault, με ένα συνδυασμό τύχης και ευκαιρίας. Ο Max Verstappen υπέφερε από ένα μηχανικό πρόβλημα νωρίς και σταμάτησε στο πλάι της πίστας μετά την Eau Rouge. Ο Raikkonen απέτυχε να επιβραδύνει αρκετά υπό τις κίτρινες σημαίες που βγήκαν, ενώ το αυτοκίνητο του Verstappen έκανε στην άκρη και έπρεπε να εκτελέσει ποινή stop-go 10 δευτερολέπτων. Αυτό σήμαινε ότι ο Ricciardo ήταν τέταρτος υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, και χρησιμοποίησε ένα το πιο μαλακό ελαστικό του και slipstream στην επανεκκίνηση για να περάσει τη Mercedes του Valtteri Bottas με τα μαλακά στη Les Combes. Ο Raikkonen πέρασε τον Bottas για να ανακάμψει στην τέταρτη θέση, καθώς ο Bottas τελείωσε σε μία μέτρια πέμπτη θέση έχοντας τρέξει άνετα τρίτος πιο πριν.
Ο Nico Hulkenberg τελείωσε ο καλύτερος από τους υπόλοιπους για τη Renault με ένα ήσυχη αλλά εξαιρετική οδήγηση, ενώ ο Grosjean και ο Felipe Massa εκμεταλλεύτηκαν τις αναταραχές για να διεκδικήσουν την έβδομη και την όγδοη. Ο Ocon, ο οποίος ονόμασε τον Perez ως “ηλίθιο” από το ραδιόφωνο, ανέκαμψε στην ένατη, καθώς ο Perez τελικά εγκατέλειψε, ενώ ο Carlos Sainz πήρε τον τελευταίο βαθμό. Ο Fernando Alonso έτρεξε ψηλά έως την έβδομη θέση, αλλά σταδιακά υποχώρησε και τελικά αποχώρησε με ένα “πρόβλημα κινητήρα” της Honda.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!