Ο Yusuke Hasegawa, υπεύθυνος του προγράμματος F1 για τη Honda, δήλωσε ότι η ιαπωνική εταιρία έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αξιολογεί τις αναβαθμίσεις που εισάγει στον κινητήρα της.
Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα στη σεζόν με συνεχή προβλήματα αξιοπιστίας και απόδοσης, η Honda δείχνει να βρίσκει σιγά σιγά το δρόμο της, μετά από μια σειρά από θετικά αποτελέσματα.
Ο Hasegawa τόνισε ότι πλέον η Honda δεν εξαρτά την εισαγωγή νέων μερών αποκλειστικά από τα δεδομένα που δείχνουν στο δυναμόμετρο, κάτι που αποτελούσε βασική της τακτική μέχρι πρόσφατα, και ομολογουμένως δεν απέδωσε καθόλου.
“Αλλάζουμε τον τρόπο ανάπτυξης μας”, δήλωσε στο Motorsport.com ο Ιάπωνας.
“Δεν επιμένουμε μόνο στην εξέλιξη στο δυναμόμετρο (με μονοκύλινδρο κινητήρα)”.
“Μπορούμε να ελέγξουμε παράγοντες ή στοιχεία ή πολλές έννοιες με τον μονοκύλινδρο, αλλά τώρα καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να ελέγξουμε και με τον V6 για να ολοκληρώσουμε τις προδιαγραφές που θα έχουμε”.
“Ως εκ τούτου, δεν βασιζόμαστε πια στα αποτελέσματα στον μονοκύλινδρο. Η δοκιμή ενός μονοκύλινδρου είναι σημαντική μεν ως σημείο αναφοράς, αλλά για να βρούμε την απόδοση πρέπει να ελέγξουμε τα αποτελέσματα του V6”.
Το MGU-H ήταν ένα ιδιαίτερο πρόβλημα για την Honda αυτήν τη σεζόν, καθώς δεν υπήρχε η απαιτούμενη αντοχή αλλά και η απόδοση, η αναβάθμιση όμως που εισήχθηκε στο Silverstone φαίνεται να έχει δώσει αποτελέσματα.
“Η αποτυχία του MGU-H χρειάστηκε πολύ χρόνο για να λυθεί”, δήλωσε ο Hasegawa. “Είχαμε πολλά μικρά προβλήματα στον κινητήρα – και αυτή η περιοχή (MGU-H) είναι δύσκολο να κατανοηθεί στο δυναμόμετρο”.
“Είμαστε έτοιμοι να λύσουμε (πλήρως) αυτό το θέμα, απλά πρέπει να το επιβεβαιώσουμε και στην πίστα. Η MGU-H που έχουμε εισάγει περιλαμβάνει λύσεις για το πρόβλημα, έτσι πιστεύω ότι είναι εντάξει”, συμπλήρωσε ο Ιάπωνας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!