Ο Yusuke Hasegawa της Honda θεωρεί ότι ο ιαπωνικός κατασκευαστής δεν είχε αρκετό χρόνο για να προετοιμάσει πλήρως τη νέα μονάδας ισχύος.
Η Honda έχει ταλαιπωρηθεί από αναξιοπιστία και έλλειψη ισχύος αυτή τη σεζόν, αλλά διατηρεί την πίστη στο σχέδιο της, που σκέφτεται να το διατηρήσει για το επόμενο έτος.
Σήμερα έχει πολλά ερευνητικά προγράμματα επικεντρωμένα στο 2018 που τρέχουν παράλληλα με την κανονική ανάπτυξή.
Ο αρχηγός του προγράμματος, Hasegawa, ο οποίος δήλωσε το Φεβρουάριο ότι η κίνηση για την αναβάθμιση της μονάδας ισχύος ήταν ριψοκίνδυνη, παραδέχεται ότι η Honda υποτίμησε την πρόκληση της αλλαγής του σχεδίου.
«Από την άποψη του σχεδίου, ναι, το υποτιμήσαμε. Αν και χρειάστηκε λίγος χρόνος για να σταθεροποιηθεί, καταλαβαίνουμε ότι ήταν ένα στάδιο που έπρεπε να ξεπεράσουμε. Ήταν πολύ δύσκολο», δήλωσε στο Motorsport.com ο Hasegawa.
«Νομίζαμε ότι είχαμε αρκετό χρόνο προετοιμασίας, γι ‘αυτό ξεκινήσαμε τη φετινή ανάπτυξη του κινητήρα το Μάιο, αλλά ένας χρόνος δεν είναι αρκετός.
«Θεωρητικά, έχουμε ήδη πραγματοποιήσει κάποια καλά βήματα. Είμαστε στη μέση του στόχου μας, αλλά χρειαζόμαστε το κάτι παραπάνω για να πιάσουμε τις κορυφαίες ομάδες.»
Αβεβαιότητες κατά την αναβάθμιση του κινητήρα
Η Honda έχει παρουσιάσει σημάδια βελτίωσης στην απόδοση του κινητήρα της Formula 1, αλλά δεν έχει ακόμη αποφασίσει ποια στοιχεία πρέπει να εισαχθούν στην πίστα.
Έχοντας σημειώσει πρόοδο στην ισχύ και την αξιοπιστία όταν εισήγαγε το «Spec 3» του κινητήρα κατά τη διάρκεια του GP του Αζερμπαϊτζάν, η Honda ελπίζει ότι θα είναι σε θέση να φέρει το «Spec 4» σε έναν από τους πρώτους αγώνες μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Δεν θα το κάνει, όμως, αν δεν είναι αρκετά σίγουρη για την αναβάθμιση.
«Γνωρίζουμε το στόχο, τον οποίον κάποιες άλλες ομάδες έχουν ήδη επιτύχει», δήλωσε ο Hasegawa.
«Γνωρίζουμε ότι οι περισσότερες ομάδες χρησιμοποιούν την ίδια γενική ιδέα με τον κινητήρα μας, αλλά προφανώς δεν γνωρίζουμε την ακριβή λύση και τον ακριβή σχεδιασμό, ώστε να πετύχουμε το ίδιο επίπεδο επίδοσης.
«Αλλά γνωρίζουμε την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε καθώς και κάποια στοιχεία για την επίτευξη αυτής της απόδοσης, αλλά δεν έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ποια στοιχεία πρέπει να εισαγάγουμε.
«Εστιάζουμε κυρίως στην καύση αλλά και σε κάθε περιοχή, όπως στην κατανάλωση καυσίμου, στα βοηθητικά μέρη, παντού. Προσπαθούμε να βρούμε περισσότερη ιπποδύναμη.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!