Η Red Bull επέλεξε να ακολουθήσει ένα σχεδιασμό με μικρή οπισθέλκουσα αυτή τη σεζόν, σε μία παρέκκλιση από τα προηγούμενα μονοθέσια της που είχαν επικεντρωθεί στη δύναμη κατά το στρίψιμο.
Ο Horner είπε ότι η Red Bull είχε κολλήσει με αυτήν την ιδέα, ακόμη και εν μέσω των αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν κατά την εξέλιξη του μονοθεσίου της μόλις διαγνώστηκαν τα προβλήματα συσχετισμού.
«Το μεταξόνιο, η βασική ιδέα του μονοθεσίου είναι η ίδια. Έχει αλλάξει η κατεύθυνση της εξέλιξης και οι επιδόσεις έχουν αυξηθεί», είπε ο Horner.
Αν και πήρε τη νίκη, εν μέσω συγκυριών, στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν με τον Daniel Ricciardo, η Red Bull απέχει 173 βαθμούς από την κορυφή του πίνακα των κατασκευαστών, με την Mercedes να βρίσκεται πρώτη σε αυτό το πρώτο μισό του πρωταθλήματος.
Ο Horner παραμένει αισιόδοξος και πιστεύει ότι στο υπόλοιπο της σεζόν η ομάδα του θα παρουσιαστεί ισχυρότερη.
«Από τη Βαρκελώνη και μετά καταφέραμε να παίρνουμε όλο και περισσότερα από το μονοθέσιο μας», δήλωσε.
«Κάναμε σημαντική πρόοδο κατά το πρώτο μισό του έτους. Χάσαμε πολύ έδαφος νωρίς αλλά ελπίζουμε σε ένα πολύ πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα μετά την καλοκαιρινή διακοπή.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!