Μετά τις υψηλές ταχύτητες του Silverstone οι ομάδες έπρεπε να προσαρμόσουν τα μονοθέσια τους στα πολύ αυστηρότερα όρια του Hungaroring για τον αγώνα της Βουδαπέστης του περασμένου Σαββατοκύριακου, όπου η έμφαση δόθηκε στην εξαγωγή της κάθετης δύναμης. Καθώς πέρασαν και οι δοκιμές αυτή την εβδομάδα, κοιτάζουμε πίσω σε μερικές από τις αλλαγές των ομάδων.Renault R.S. 17 – Οι αλλαγές στα bargeboards
Για την Ουγγαρία η Renault διατήρησε το νέο τμήμα στο κάτω μέρος του barge board (κόκκινο βέλος) που εισήγαγε στο Silverstone. Αρκετά παρόμοιο με το σχέδιο της Ferrari, στη Βουδαπέστη χρησιμοποιήθηκε και από τους Nico Hulkenberg και Jolyon Palmer. Τα περισσότερα πτερύγια στροφής δεν άλλαζαν, αλλά το δεύτερο στοιχείο του barge board άλλαξε στο επάνω τμήμα.
Red Bull RB13 – Τα πτερύγια στροφής κάτω από το σασί
Και πάλι η Red Bull χρησιμοποίησε τα τροποποιημένα πτερύγια στροφής κάτω από το πλαίσιο όπως φαίνεται στο Silverstone, με μια οριζόντια προέκταση στο κάτω μέρος και ένα διαφορετικό σχήμα στο κάθετο τμήμα.
Ferrari SF70-H – Το αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο
Η Ferrari έφερε ένα ουσιωδώς ανανεωμένο αεροδυναμικό πακέτο στην Ουγγαρία, για να λειτουργήσει σε συνδυασμό με την ακαμψία που έπρεπε να προσθέσουν γύρω από τις περικοπές στο πάτωμά τους. Η λύση του barge board είναι τώρα πιο ισχυρή, με τρία μικρά δάχτυλα παρόμοια με της Mercedes και τροποποιημένα στο επίπεδο εσωτερικό τμήμα.
Αυτή η λύση αυξάνει την πιθανότητα δημιουργίας περισσότερων πιέσεων προς τα εμπρός, δίνοντας στην ομάδα μεγαλύτερο έλεγχο στο μπροστινό μέρος του μονοθεσίου χωρίς να χρειαστεί να καταφύγει σε τέτοιες ακραίες ρυθμίσεις ανάρτησης που μπορεί να συνέβαλαν στα προβλήματα των ελαστικών τους στο Silverstone.
Red Bull RB13 – Οι αλλαγές στα sidepods
Υπήρξαν πολλές τροποποιήσεις στη Red Bull στην Ουγγαρία, ειδικά στο μπροστινό μέρος των sidepods. Η είσοδος (άνω βέλος) έχει εντελώς διαφορετικό σχήμα και είναι υψηλότερη από την προηγούμενη έκδοση, με κάθετους τοίχους παρόμοιους με της Ferrari, προκειμένου να βελτιωθεί η ροή του αέρα κάτω από τα sidepods και να επιταχυνθεί η ψύξη των ψυγείων. Υπάρχει επίσης ένα νέο τμήμα τριών δακτύλων (κάτω βέλος), λίγο σαν της Mercedes στο κάτω μέρος των sidepods κοντά στο σκαλωτό πάτωμα.
McLaren MCL32 – Νέο monkey seat
Η McLaren εισήγαγε ένα νέο monkey seat για τη Βουδαπέστη (κύριο σχέδιο), το οποίο βρίσκεται κοντά στη μέγιστη απόσταση από τον πίσω άξονα. Εκτός από την αναθεωρημένη τοποθέτηση, η άλλη κύρια αλλαγή είναι στα φτερά, τα οποία έχουν τροποποιηθεί για να αυξήσουν την οπίσθια κάθετη δύναμη.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!