Ο Sebastian Vettel κατάφερε να κρατήσει τη νίκη στο Ουγγρικό Grand Prix, μπροστά από τον συμπαίκτη του στη Ferrari Kimi Raikkonen, αυξάνοντας την διαφορά στο πρωτάθλημα επί του Lewis Hamilton, ο οποίος τερμάτισε τέταρτος.
Ο Vettel, ο οποίος οδήγησε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με ζητήματα στο σύστημα διεύθυνσης, πέρασε τη γραμμή 0,9 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Raikkonen για να εξασφαλίσει το δεύτερο 1-2 της σεζόν για τη Ferrari.
Ο Lewis Hamilton παραχώρησε την τρίτη θέση στον Valtteri Bottas στον τελικό γύρο, όπως συμφωνήθηκε αφού ο συμπαίκτης του τον είχε αφήσει υπό την οδηγία της ομάδας νωρίτερα στον αγώνα για να προσπαθήσει να επιτεθεί στις Ferrari.
Ήταν η τέταρτη νίκη του Vettel στη σεζόν, η πρώτη του από το Μονακό τον Μάιο και η 46η στη καριέρα του. Τον βοήθησε να επεκτείνει τη διαφορά στο πρωτάθλημά σε 14 βαθμούς από τον Hamilton για το καλοκαιρινό διάλειμμα.
Ο Vettel και ο Raikkonen έμειναν στο 1-2 μετά την εκκίνηση, με τις Red Bulls του Daniel Ricciardo και του Max Verstappen να παλεύουν με τη Mercedes του Bottas και του Hamilton.
Ο Verstappen πέρασε τον Hamilton με μια τολμηρή κίνηση στην 1η στροφή, αλλά βγήκε ανοιχτά στην έξοδο και στη συνέχεια ήρθε υπό πίεση από τον Ricciardo.
Ο Verstappen κλείδωσε τα ελαστικά του στην 2η στροφή και έπεσε στον Ricciardo, προκαλώντας ζημιά στην αριστερή πλευρά της Red Bull του Αυστραλού, αλλά χωρίς ζημιά στον ίδιο.
Ο Ricciardo, ο οποίος ήταν εξοργισμένος με το Verstappen στο ραδιόφωνο, είχε κλατάρισμα και τετακέ και στη στροφή 4, με το υγρό να διαρρέει από το σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου του, αναγκάζοντας τον Jolyon Palmer σε μία μανούβρα και να βγει εκτός δρόμου για να αποφύγει την επαφή.
Στη συνέχεια, σταμάτησε στην άκρη της πίστας και αποσύρθηκε από το αυτοκίνητο, βγάζοντας έτσι έξω το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Οι αγωνοδίκες διερεύνησαν το περιστατικό και θεωρούσαν ότι ο Verstappen είχε την υπαιτιότητα, δίνοντάς του ποινή 10 δευτερολέπτων.
Ο Vettel οδήγησε άνετα στη συνέχεια μπροστά από τον Raikkonen, αλλά καθώς πλησίασε τον πρώτο γύρο στάσεων, άρχισε να αναφέρει θέματα στο σύστημα διεύθυνσης.
Ο Bottas ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που πήγε στα pit, με τον Hamilton, τον Vettel και τον Raikkonen να ακολουθούν σε διαδοχικούς γύρους, επιτρέποντας στον Verstappen να οδηγήσει τον αγώνα.
Ο Vettel πέρασε μπροστά, όταν ο Verstappen τελικά άλλαξε ελαστικά, με τον Raikkonen να καλεί τη Ferrari να ζητήσει από τον Vettel, ο οποίος δυσκολευόταν μπροστά, να παραχωρήσει τη θέση καθώς οι δύο Mercedes έκλειναν τη διαφορά, αλλά το αίτημα δεν έγινε αποδεκτό.
Την ίδια στιγμή, ο Hamilton ζήτησε από τη Mercedes να τον αφήσει ο Bottas να περάσει, καθώς αισθάνθηκε ότι ήταν πιο γρήγορος και η ομάδα συμφώνησε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έδινε τη θέση πίσω αν δεν μπορούσε να περάσει τον Raikkonen.
Ο Bottas δέχτηκε την εντολή, πηγαίνοντας βαθιά στην 1η στροφή για να επιτρέψει στον Hamilton να περάσει και αμέσως, ο Hamilton άρχισε να κλείνει τη διαφορά και μέσα σε λίγους γύρους βρισκόταν κοντά στο κιβώτιο ταχυτήτων του Raikkonen.
Ο Hamilton είχε πει ότι είχε πέντε γύρους για να περάσει τον Raikkonen ή θα έπρεπε να δώσει τη θέση πίσω, και αν και ήταν μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, δεν μπορούσε να βρει έναν τρόπο να περάσει.
Η Mercedes επέκτεινε την προθεσμία για να μπορέσει να διατηρήσει την πίεση, αλλά με μόλις λίγους γύρους να απομένουν, ο Hamilton παραιτήθηκε από την καταδίωξη.
Έπειτα επέτρεψε στον Bottas να πάρει τρίτος, με το Verstappen μόλις 0,3 δευτερόλεπτα πίσω τους.
Ο Fernando Alonso σημείωσε την καλύτερη εμφάνιση της McLaren με την έκτη θέση, ενώ ο Stoffel Vandoorne με τη 10η θέση έφερε και τα δύο αυτοκίνητα στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Ο Carlos Sainz της Toro Rosso ήταν έβδομος, με τους Sergio Perez και Esteban Ocon της Force India στην όγδοη και την ένατη αντίστοιχα.
Ο Grosjean, ο οποίος είχε επαφή με τον Nico Hulkenberg και τον Marcus Ericsson στην αρχή, αναγκάστηκε να αποσυρθεί από το αυτοκίνητο, αφού η ομάδα υποψιάστηκε ότι είχε θέμα με τη σωστή ασφάλιση του τροχού μετά από το pitstop του.
Ο Paul di Resta, ο οποίος αντικατέστησε τον Felipe Massa λόγω ασθένειας, έπρεπε να αποσυρθεί στα τελικά στάδια επειδή η ομάδα διαπίστωσε πρόβλημα με το μονοθέσιό του.
Ο Hulkenberg επίσης έπρεπε να αποσυρθεί με το αυτοκίνητο στον προτελευταίο γύρο, ενώ ο Kevin Magnussen έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων για το χτύπημα της Renault νωρίτερα στον αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!