H απόφαση της FIA για την εισαγωγή του συστήματος προστασίας Ηalo από το 2018 κατέστρεψε την δυνατότητα να γίνει η Formula 1 ένα πιο δημοφιλές σπορ, σύμφωνα με τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Niki Lauda. Ο Lauda αποτελεί μέλος της Mercedes, η οποία πρώτη δοκίμασε αυτό το σύστημα προστασίας, και θεωρεί πως θα ήταν καλύτερο να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις για την προστασία, οι οποίες θα έκαναν πιο ελκυστική την Formula 1.
“Δοκιμάσαμε το Halo, το Aeroscreen της Red Bull και την ασπίδα, για προστασία του cockpit. Ωστόσο, κανένα από αυτά δεν μας έπεισε 100%. Πρέπει να πάρεις την σωστή απόφαση σε μία τέτοια κατάσταση. Το Halo είναι μια λανθασμένη απόφαση. Προσπαθούμε σκληρά να κάνουμε τα μονοθέσια πιο γρήγορα και να έρθουμε πιο κοντά στους θεατές, ώστε να προσελκύσουμε νέους οπαδούς για το σπορ. Όμως αυτό τώρα καταστράφηκε από μία υπερβολική αντίδραση.”
Ο Lauda επιμένει πως η Formula 1 είναι ήδη ένα υπερβολικά ασφαλές σπορ και πως θα ήταν σοφότερο να βρουν μια καλύτερη λύση, παρά να εφαρμόσουν ένα σύστημα προστασίας που δεν είναι ευρέως αποδεκτό, καθώς έτσι η Formula 1 κάνει ένα βήμα πίσω.
“Το Halo καταστρέφει το DNA ενός μονοθεσίου Formula 1. Η FIA έχει κάνει την Formula 1 όσο πιο ασφαλή γίνεται. Επίσης, ο κίνδυνος να ξεκολλήσουν οι τροχοί και να βρεθούν στον αέρα έχει εξαλειφθεί σε μεγάλο βαθμό, καθώς οι τροχοί προσκολλούνται όλο και περισσότερο πιο σφιχτά. Το ρίσκο για τους οδηγούς έχει γίνει απειροελάχιστο.”
“Υπάρχει 100% μια καλύτερη λύση από το Halo. Αλλιώς δεν θα είχαμε δοκιμάσει τρεις ιδέες. Θα ήταν πιο λογικό να ακολουθήσουμε την κατεύθυνση πως αν βρούμε κάτι που δεν καταστρέφει την εμφάνιση του μονοθεσίου, θα το εισάγουμε το 2019. Είναι τόσο απλό. Δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε κάτι που θα μετανιώσουμε αργότερα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!