O Daniel Ricciardo πήρε το βραβείο Driver of the Day. O Αυστραλός της Red Bull ξεκίνησε τον αγώνα από την 19η θέση, με μια μεστή εμφάνιση έφτασε μέχρι την 5η θέση εκμεταλλευόμενος παράλληλα και την ατυχία των άλλων. Δύσκολα μπορεί να πει κάποιος ότι δεν το άξιζε αφού με την RB13 έκανα πολλά προσπεράσματα και δεν έφτασε εκεί λόγω εγκαταλείψεων.
Ωστόσο σίγουρα υπήρχαν και άλλοι οδηγοί που η εμφάνιση τους ξεχώρισε.
Οι προτάσεις των συντακτών του F1fan.gr για το 10ο φετινό «The best of the rest» είναι οι εξής: Raikkonen, Hulkenberg, Bottas και Massa
Η επιλογή του Δημήτρη Χούντα – Kimi Raikkonen
O Φινλανδός της Scuderia εκίνησε από τη δεύτερη θέση του grid. Παρότι μας έχει συνηθίσει σε όχι και τόσο καλές εκκινήσεις, κράτησε τη θέση του στις πρώτες στροφές και παρέμεινε εκεί μέχρι τους τελευταίους γύρους. Σε πολλούς αγώνες έχουμε δει ότι ο 38χρονος μετά από κάποιο σημείο των αγώνων μένει λίγο πίσω, όμως στο Grand Prix στην πίστα του Silverstone, όχι μόνο έμεινε δεύτερος μέχρι και 2 γύρους πριν τον τερματισμό, αλλά δεν απειλήθηκε κιόλας, κάνοντας διαφορά αρκετά μεγάλη από τους Verstappen και Vettel. Φυσικά, δεν μπόρεσε να διεκδικήσει τη νίκη, αφού ο Lewis Hamilton και η Mercedes είχαν μεγάλη δυναμική στον συγκεκριμένο αγώνα. Όλη του η προσπάθεια καταστράφηκε με την αποτελμάτωση του ελαστικού του, 2 γύρους πριν το τέλος. Ακόμα και μετά το πρόβλημα και το pit stop που ακολούθησε, ο Φινλανδός τερμάτισε τρίτος, δείγμα της απόστασης που είχε από τους οδηγούς από την τέταρτη θέση και πίσω. Επωφελήθηκε από το κλατάρισμα του Vettel και ανέβηκε στο βάθρο.
Η επιλογή του Γιάννη Μπίτα – Nico Hulkenberg
Ασφαλώς δεν ανακαλύψαμε την Αμερική και ούτε πέσαμε από τα σύννεφα με την απόδοση του Hulkenberg. Για ακόμη μια φορά μας υπενθυμίζει ότι αξίζει κορυφαίο μονοθέσιο και αν του το δώσει η Renault είναι ικανός για πολλά. Το Σάββατο πέρασε με χαρακτηριστική ευκολία στο Q3 κατακτώντας την 6η θέση. Την Κυριακή ήταν πραγματικά Best of the rest διότι θα τερμάτιζε 7ος πίσω μόνο από τις 3 μεγάλες ομάδες, κέρδισε την θέση λόγω Vettel συνεπώς τρομερή 6η θέση. Ο ρυθμός ήταν σημαντικά καλύτερος σε σχέση με αυτόν των οδηγών της Force India και αυτό συνιστά επίτευγμα. Στα τελικά στάδια του αγώνα έχασε ισχύ και έτσι δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Ricciardo, ενώ πιο πριν βρισκόταν 10 δευτερόλεπτα μπροστά τερμάτισε 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αυστραλό της Red Bull.
Κατάφερε να μπει εκ νέου στην 10αδα στο πρωτάθλημα των οδηγών ενώ μόνος του κρατά την Renault σε επαφή με την 5η θέση στους κατασκευαστές.
Η επιλογή του Βαγγέλη Παπαευαγγέλου – Valtteri Bottas
Ο αγώνας του Silverstone έκρυβε πολλές συγκινήσεις, με αρκετούς οδηγούς να ξεχωρίζουν με την απόδοσή τους. Ένας από αυτούς ήταν ο Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός είχε πολύ καλό ρυθμό και κατάφερε μετά το πρόβλημα του Raikkonen να πάρει τη δεύτερη θέση του βάθρου, συμπληρώνοντας το 1-2 για τη Mercedes.
O Bottas ξεκίνησε ένατος και κέρδισε αρκετές θέσεις στους πρώτους γύρους κάνοντας κάποιες ωραίες προσπεράσεις, ενώ παράλληλα κατάφερε να διατηρήσει σε πολύ κατάσταση τα soft ελαστικά και να κερδίσει πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του. Επιπλέον, προσπέρασε και τον Vettel, ενώ στο τέλος είχε καλό ρυθμό και πλησίαζε τον Raikkonen, αν και εν τέλει δε χρειάστηκε να δώσει μάχη για τη 2η θέση. Με τα supersoft δεν πίεσε λόγω των προβλημάτων που εμφανίστηκαν στις Ferrari και τη Red Bull του Verstappen, αλλά έτσι και αλλιώς ο Hamilton ήταν πολύ μπροστά. Πλέον, μετά από ακόμη μία καλή εμφάνιση από τον Bottas, η υποψηφιότητά του για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος δείχνει όλο και πιο ρεαλιστική – μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο Φινλανδός;
Η επιλογή της Εβίτας Πανάγου – Felipe Massa
Ο Massa κατάφερε σε μια πίστα που δεν ταίριαζε στην Williams να φτάσει στην δεκάδα και να χαρίσει έναν βαθμό στην ομάδα του. Ο Βραζιλιάνος ύστερα από δύσκολες κατατακτήριες που τον έφεραν εκτός Q3 εκίνησε από την 14η θέση και πάλευε σε όλο τον αγώνα για να καταφέρει να βρεθεί στην βαθμολογούμενη δεκάδα και να πάρει τελικά την 10η θέση. Ο αγώνας του ήταν σταθερός, πέτυχε το γρηγορότερο pit stop με την βοήθεια της ομάδας του και διαχειρίστηκε σωστά τα ελαστικά του με την στρατηγική της μίας αλλαγής ελαστικών. Στο τέλος του αγώνα δεν μπόρεσε να φτάσει τις δύο Force India, ωστόσο, όπως και ο ίδιος δήλωσε, πήρε ένα πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα, παρότι οι κατατακτήριες στο Silverstone δεν τον βοήθησαν να διεκδικήσει υψηλότερες θέσεις.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!