Η Toyota πήρε την pole position για τον αγώνα στο Nurburgring για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με τους Jose Jose Lopez και Kamui Kobayashi.
Ο συνδυασμένος χρόνος τους, έφερε την τρίτη pole του Ιάπωνα κατασκευαστή στη χρονιά μόλις λίγο περισσότερο από ένα δέκατο ταχύτερα από το νέο πακέτο υψηλής αεροδυναμικής της Porsche Hybrid 919.
Ο Lopez ήταν ταχύτερος μετά την πρώτη προσπάθεια με την #7 Toyota TS050 Hybrid με 1:38.083δ, την οποία ο Kobayashi ακολούθησε με 1:38.153δ.
Αυτό τους έδωσε ένα μέσο όρο 1:38.118δ και την pole με λίγο περισσότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου από τους οδηγούς της Porsche, Brendon Hartley και Timo Bernhard.
Ο Hartley ήταν ο δεύτερος ταχύτερος μετά τις πρώτες προσπάθειες με 1:38.292δ, ενώ ο Bernhard ήταν πιο γρήγορος με 1:38.252δ για να μειώσει τον μέσο όρο τους σε 1:38.272δ.
Ο Lopez, ο οποίος επέστρεψε στο αυτοκίνητο #7 μετά το τρίτο αυτοκίνητο της Toyota στις 24ωρες του Le Mans, δήλωσε: «Ήταν ένας καλός γύρος, αλλά ήρθε ως λίγο έκπληξη γιατί η Porsche ήταν τόσο ισχυρές στα δοκιμαστικά.
“Ήταν η πρώτη μου προκριματική προσπάθεια με τις ρυθμίσεις προκριματικών, χαμηλά καύσιμα και τα καινούρια ελαστικά, οπότε δεν περίμενα να είμαι τόσο ανταγωνιστικός”.
Οι Hartley και Bernhard κατέληξαν μόλις έξι χιλιοστά πιο γρήγορα από ό, τι το sister car των Neel Jani και Andre Lotterer.
Ο Jani έκανε ένα 1:38.671δ στην προσπάθειά του, πριν ο Lotterer θέσει τον ταχύτερο χρόνο της περιόδου με 1:37.886.
Η δεύτερη Toyota των Kazuki Nakajima και Anthony Davidson ήταν έξι δέκατα μακριά από την pole, ο Ιάπωνας οδηγός έκανε τον καλύτερο χρόνο του στον τρίτο γύρο του με τα ελαστικά.
Η G-Drive Racing κέρδισε και πάλι τα προκριματικά για την LMP2 με την ORECA-Gibson 07 που μοιράζονται οι Ben Hanley και Pierre Thiriet.
Ο Hanley, που αντικαθιστά τον Alex Lynn, ήταν ο ταχύτερος στις πρώτες προσπάθειες με 1:44.331δ πριν ο Thiriet κάνει ένα 1:45.671δ για να τους δώσει έναν μέσο όρο 1:45.001δ.
Αυτό τους έβαλε δυο δέκατα μπροστά από την Jackie Chan DC Racing ORECA των Thomas Laurent και Oliver Jarvis.
Στην τρίτη θέση, όταν η καλύτερη εκ των Rebellion ORECA με τους Bruno Senna και Julien Canal.
Η Porsche επικεφαλής της GTE
Η Porsche διεκδίκησε την πρώτη θέση στην GTE Pro με τους Michael Christensen και Kevin Estre.
Ο Christensen ήταν στη κορυφή των χρόνων με 1:53.779δ, πριν ο Estre κάνει ένα 1:54.235δ για να δώσει στην # 91 Porsche 911 RSR ένα μέσο όρο 1:54.007δ.
Αυτό τους έδωσε περιθώριο των τριών δέκατων από την #95 Aston Martin Vantage GTE που μοιράστηκαν οι Marco Sorensen και Nicki Thiim, οι οποίοι κατέληξαν με μέσο όρο 1:54.352δ.
Η δεύτερη Porsche με την τρίτη θέση στα χέρια των Richard Lietz και Frederic Makowiecki με 1:54.518δ παρά τη χρήση μόνο ενός σετ ελαστικών.
Η Ford πήρε την τέταρτη θέση με 1:54.691δ με τον Olivier Pla και τον Stefan Mucke στην #66 Ganassi Ford GT.
Η καλύτερη από τις AF Corse Ferrari 488 GTE ήταν ένα δέκατο πίσω στην πέμπτη με τους Davide Rigon και Toni Vilander.
Ο Pedro Lamy και ο Paul Dalla Lana πήραν την τρίτη pole position τους στην GTE Am για τη σεζόν στην AMR Vantage.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!