Η Honda δηλώνει ότι ελπίζει να αξιοποιήσει την πρόοδο που έκανε στο Αυστριακό Grand Prix, αλλά παρόλα αυτά προετοιμάζεται για ένα “δύσκολο” Σαββατοκύριακο στο Silverstone, λόγω της υψηλής ταχύτητας που απαιτείτε στην πίστα του Silverstone.
Η ιαπωνική εταιρεία έχει αγωνιστεί για την αξιοπιστία και την απόδοση αυτή τη σεζόν, με την ένατη θέση του Fernando Alonso στο Αζερμπαϊτζάν να είναι το μόνο σημείο αναφοράς φέτος.
Η Honda εισήγαγε τη μονάδα ισχύος Spec 3 με βελτιώσεις στην Αυστρία, με τον Alonso να τρέχει στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών , αλλά μια αστοχία στην MGU-H σήμαινε ότι έπρεπε να επιστρέψει στη μονάδα Spec 2 για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.
Ο Alonso (spec 2) και ο teammate του Stoffel Vandoorne τρέχοντας τη μονάδα Spec 3, προκρίθηκαν στο Q2, ενώ ο Βέλγος κατετάγη 12ος στον αγώνα, καθώς ο Alonso αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από σύγκρουση στην πρώτη στροφή.
Η Honda αναφέρει ότι η πρόοδος που παρουσιάστηκε στο Red Bull Ring ήταν ενθαρρυντική, αν και παραμένει επιφυλακτική όσον αφορά της δυνατότητές της για το Silverstone, που είναι επιτακτική η δύναμη του κινητήρα.
“Η διάταξη της πίστας με τις μεγάλες ευθείες και τις στροφές υψηλής ταχύτητας, παρέχουν καλή ροή, αλλά θέτει σε δοκιμασία κάθε περιοχή του μονοθεσίου, συμπεριλαμβανομένης και της μονάδας ισχύος”, εξήγησε ο επικεφαλής της Honda Yusuke Hasegawa.
“Είναι μεγάλη και επίπεδη πίστα και απαιτούνται πολλά καύσιμα και μεγάλη δύναμη, οπότε περιμένω να είναι δύσκολο για εμάς.”
“Και βέβαια θα έχουμε τον περίεργο και απρόβλεπτο Βρετανικό καιρό για να αντιμετωπίσουμε.”
“Το αποτέλεσμα στην Αυστρία δεν ήταν αυτό που ελπίζαμε ή αναμενόταν, αλλά το είχαμε πει, επιδείξαμε κάποια καλή πρόοδο που ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε και αυτό το Σαββατοκύριακο.”
“Είμαστε τόσο εργατικοί όσο ποτέ και εργαζόμαστε για να προχωρήσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε.”
Η Honda δεν έχει καθορίσει ακόμα ποια μονάδα ισχύος θα χρησιμοποιήσει αυτό το Σαββατοκύριακο ο Alonso, ενώ ο Ισπανός πιθανόν να πάρει ποινή θέσεων στο grid, εάν απαιτείται νέα MGU-H, μετά την αποτυχία της στην Αυστρία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!